Originally posted by jmp2002
kannattaako tankata välillä 98:a?
Collapse
X
-
98 on myös lyijytöntä eli sopii katalysaattoriautoihin. Lyijyllistä, katalysaattorin rikkovaa bensaa ei ole saanut enää vuosiin mistään.
-
Siltikin aika outo logikka jos/kun et saavuta 98:ia käyttämällä yhtään mitään?
Valtionyhtiön tukemisen kannattaa siltikin suorittaa mielummin vaikka Alkossa...
Leave a comment:
-
Onko haittaa jos tankkaa 98, jos on katti?? kun hintaero on niin pieni että sama tankata 98:a
Leave a comment:
-
Itse tankkaan 95:sta ja hyvin kulkee? Kat löytyy, mutta liekö mitään merkitystä. Voishan tuota 98:akin kokeilla.Originally posted by Xhawk98:a sinne.
Leave a comment:
-
No esitämpä kysymyksen että onko 535i 92 käytännössä mitään eroa kumpaa tankkaa?
Leave a comment:
-
Nesteen valintaoppaan mukaan alkupään vuosimalleihin ysikasia ja loppuvuosien (88-) myllyihin ysifemmaa. Nakutustunnistinta ei ole, joten 98:n käytöstä ei 88- koneissa tule teho- tai kulutushyötyä.Originally posted by ropoMitenkäs se oli, pitikö 325i e30 tankata 98 vai 95?
Kaikki katalysaattorilla varustetut mallit 95E
Last edited by Bemaristi; 22-05-2005, 21:41.
Leave a comment:
-
Ajan aina 98 bensalla. Sitä kuluu vähemmän.
Ja ei pitäis olla rahasta kiinni. Ylivieskan hinnat.
95-- 80 litraa * 1.130 euroa= 90.40 euroa
98-- 80 litraa * 1.150 euroa= 92,00 euroa
Erotus 1.6 euroa.
Leave a comment:
-
-
98:ia kannattaa käyttää semmoisissa moottoreissa joissa sytytyksen ajoitus säätyy tietokoneen ohjaamana ja jossa on nakutuksentunnistimet sun muut.
Esimerkkinä m3:ssa (s50b32) lukee bensantäyttöaukon kohdalla sekä mittaritaulussa 95 mutta enemmän tehoa&vähemmän kulutusta saa mikäli käyttää 98:ia koska moottori säätyy sen mukaan.
En nyt muista missä moottoreissa löytyy tämä säätymis ominaisuus, joku muu voi sen kertoa. Muistelisin että m50 ei löydy tätä jos ei ole vanosta mutta vanoksen kanssa löytyy. mutta tämä taas iha muistelua eikä todellakaan varmaa tietoa.
Leave a comment:
-
Ok.. Onko jotaki vaikutusta jos tankkaa 95?Originally posted by XhawkSamaa oon ite omaan M40 tankannu.
Leave a comment:
-
Samaa oon ite omaan M40 tankannu.Originally posted by JuHa1986Entäs 316i M40, mitä tonne tankkiin? Oon tankannu 98:sia..
Leave a comment:
-
98:a sinne.Originally posted by ropoMitenkäs se oli, pitikö 325i e30 tankata 98 vai 95?
Leave a comment:
-
Jos auto on tarkoitettu toimimaan 95:sella, niin eipä kannata rahoja tuhlata laittamalla väärää polttoainetta tankkiin.
Leave a comment:
Leave a comment: