INPA Kysymyksiä ja vastauksia vol2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dunky
    replied
    Ei inpalla autoa saa kovinkaan helposti mykäksi...
    Koitas synkata dme ja cas

    Leave a comment:


  • Görandd
    replied
    Iltaa! Semmoinen pieni ongelma tuon E61 535d kanssa että, Inpa kaapeli ja sen mukana levy missä ohjelma oli tosiaan saapuivat kiinasta.

    Asentelin ohjelman koneelle ja menin autolle ja sehän tosiaan toimi (välillä herjasi jotakin koodeja tms) nollasin vikakoodit ja vähän katselin F-näppäimillä että mitä kaikkea sieltä oikein löytyy, mutta omasta mielestäni en mitään mennyt muuttamaan. inpa näytti akun jännitteeksi jonkun verran alle 12volttia (hetken olin jo autossa istuskellut ja sisävalot/virrat päällä) ja ajattelin että kuulostaa hiukan alhaiselta joten ajattelin että laitan auton käyntiin. No eihän se startannut, yritettiin apuvirralla pyöritti ilosemmin mutta ei käyntiin lähtenyt..

    Akun otin irti ja vein lataukseen, mutta tosiaan onko mahdollista että olisin inpalla tehnyt jotakin niin väärää että auto ei lähde käyntiin, mitään en siellä omasta mielestäni säätänyt? Mitään vikakoodeja ei tullut sen jälkeen kun autoa yritti käyntiin, alunperin oli 5 vikakoodia jäänyt muistiin, joskus tuo kaasuläppä takunnut (mistä oli myös vikakoodi) mutta nyt pitkän aikaa toiminut ilman ongelmia, ja eikö auton pitäisi lähteä käymään vaikka kaasuläppä olisi hajalla mutta se liitin irti siitä ja autohan oli tosiaan 535d E61 vm.2006.

    E: ja akun jätin nyt tosiaan latautumaan yön yli eli täytyy huomenna ihmetellä lisää
    Last edited by Görandd; 03-10-2017, 22:13.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Mulla ainakin on kaikki Englanniksi
    Viimeviikolla päivätyt...
    Ei saa ainakaan ilman hyviä suhteita, eli 99% foorumilaisista näitä tuskin saa. Ei ole nimittäin ihan pienellä kaivamisella tullut vastaan mitään tuoreita.

    Leave a comment:


  • 525iiäxä
    replied
    PDC Status

    Suuri oli hämmästys kun kaikki lähti laakista pelaamaan. Jotain herjoja mahdollisista malfunctioneista se heittelee, mutta toimii silti. Kyseessä siis E46.

    Ja asiaan. Takatutka oli pois käytöstä, yhden aturin pistoke hajonnut sekä anturista liittimen piikit hävinneet. Tuli 5 sek virhetilapiippaus, ihan aiheesta, siksi piippari oli otettu irti. Hommasin pistokkeen, kiinamallin anturin ja pistin piuhan piippariin takaisin. Tutka häröilee pahasti, huutaa koko ajan suoraa huutoa, välillä hiukan yrittää piipittää, mutta 90% kiljuu yhtäjaksoisesti vaikka esteitä ei ole lähelläkään. Tein eilen piuhaan hyppykytkennän ja iskin läppärin kiinni. Kuvassa on PDC:n status, rear middle left -anturi on tämä uusi. Se olikin ainut, joka reagoi jotenkin. Näyttöruudusta hahmoteltavan logiikan vastaisesti tolppa piteni, mitä lähemmäs este tuli. Ja tämä uusi anturi oli ainut jossa oli jotain eloa. Tällä perusteella nuo kaksi olisivat sitä mieltä, että este on ihan kiinni ja yhden kohdalla kaukana. Mikään näistä kolmesta ei kyllä ole lähelläkään testitilannetta, auto oli tallissa ja takapuskurista oveen vajaa metri.

    Mitä tästä voi päätellä?
    Ja onko logiikka tosiaan ikäänkuin "väärinpäin"?

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Mulla ainakin on kaikki Englanniksi
    Viimeviikolla päivätyt...

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by lurkki3 View Post
    No niin rupes inpa pelaan ku asensin mikes easy inpan uudelleen.saako tuota 5.0.6 inpan vikakoodeja englanniksi ku nyt näyttää saksaksi?
    Ei saa. Ei niitä ole kukaan kääntäny enää vuosiin.

    Leave a comment:


  • lurkki3
    replied
    No niin rupes inpa pelaan ku asensin mikes easy inpan uudelleen.saako tuota 5.0.6 inpan vikakoodeja englanniksi ku nyt näyttää saksaksi?

    Leave a comment:


  • Haju69
    started a topic INPA Kysymyksiä ja vastauksia vol2

    INPA Kysymyksiä ja vastauksia vol2

    Jatketaan täällä.

    Tässä vielä aiempi topikki. http://www.btcf.fi/forum/showthread....49604&page=112
Working...
X