Mistä voi johtua että osaan moduleista pääsee ja osaan tulee ilmoitus "module does not respond" kuten esim. moottorinohjaukseen?
Ohjelmana carsoft 6.5 ja autona e39 523ia-99
Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900
Toimiiko tuo Windows 7:lla??? Hyvin se kyl ainakin aukes tällä 64 bittiselläkin versiolla, mut lukeeko koodit?
Eli jos jollain on laittaa linkkiä koko ohjelmasta joka asentuu Windows 7 versioon, voi olla vaikka vaan 32 bittiseen, koska mulla olis tossa sopiva miniläppäri missä on Windows 7 Starter 32-bittisenä, niin ja linkki mistä saa Carsoft 6.5:n kanssa varmasti yhteensopivan USB=>Sarjaporttiadabterin. Mul on tossa yks jolla joskus kokeilin, mut se ei toiminnu. Jos ei tänne halua linkata, niin laittakaa privaviestiä, KIITOS!
Mikä voisi olla vikana kun herkaa joka kerta "error while opening the serial port com1? "
Ohjelma asennettu kyllä oikein ja crackit laitettu. Läppärissa aito com portti ja laitehallinnasta katsottu että rokkaa molemmat samalla numerolla läppärissa ja softassa (com1). Kokeiltu myös eri numeroilla com1-com4.
Auto vm.96 e39, jossa siis ainoastaan konehuoneessa pyöreä diagnostiikka pistoke.:think
Hyvää iltaa arvon btcf foorumin herrasväki.
Lähdin kyselemään josko jollain sattuisi olemaan käsillä tuota carsoftin OBD2 kaapelia ja voisi siitä katsoa nuo pinnien kytkennät.
Ohessa kuva oman BMW compatible interface V6.5 mokkulan mukana tulleen OBD2 kaapelin kytkennät, joiden epäilen olevan väärät? Ei onnistu yhteyden muodostus. Kuvassa näkyvistä 5 johdosta punainen on ainakin tyhjällä paikalla kiinni. 6. johto on vihreä ja pois käytöstä kokonaan (ei kuvassa koska leikattu lyhyeksi).
tuon sivun mukaan 1,4,5,7,8,9 ja 16 pinnit tulisi olla kytkettynä. Myös OBD2 liitintä auton puolelta (e39 525d aut. 01-) katsottaessa kyseisissä kohdissa on vastaliitin/nasta. Parin illan googlauksella ja foorumin selailulla ei ole löytynyt mitään carsoftin OBD2 piuhan kytkennöistä.
Jos jollakin minkäänlaista tietoa tai mahdollisuutta tarkistaa kytkentöjä niin olisin erittäin kiitollinen tiedosta.
tuli hommattu tollanen carsoft 6.5 vikakoodinlukija e-villestä ja siinä tuli asennus levy mukana mutta ei sitä aktivointikoodia saako sen jotenki ohitettua vai mitä pitää tehä..?
Hei!
Hommassin Carsoftin itselle. Onglemana on että kun tekee total diagnostic:n niin ainut mihin sai yhteyttä oli DME / DDE. kaikkiin muihin tuli module not responding. Muilla testereillä kyllä saa yhteyden. Onko muilla ollut vastaavaa?
Autona E46 ja läppärina IBM Thinkbad T30.
Jos luet tästäkin ketjusta kokemuksia, niin ei ole mikään erinomainen. Itse kyllä suosittelen INPA/DIS/ISTA tai näiden yhdistelmää riippuen mitä autoja on tarkoitus lukea/koodailla.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Suurin osa näistä kokemuksista on varmaan näistä vanhan mallisista piraattikamoista. Itsekin joskus muutaman kerran sellaista koittanut, ja olihan se ihan paska. Onko näistä uudemmista ja aidoista jotain kokemuksia?
Suurin osa näistä kokemuksista on varmaan näistä vanhan mallisista piraattikamoista. Itsekin joskus muutaman kerran sellaista koittanut, ja olihan se ihan paska. Onko näistä uudemmista ja aidoista jotain kokemuksia?
Kyl mul on ne piraatitkin toiminut. Eikai niissä mitään. Mut en minä kyllä rahaa maksais, kun nuo inpat yms. paljon monipuolisempia käytössä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Nii no mä tarkoitin pelkästään Carsoftia. Aika helvetin paljon porukka valittaa, että ei saa yhteyttä, ei löydä mitään koodeja ja jos löytääkin, niin ne koodit on ihan hämäriä tai peräti jotain ihan muuta, mikä oikea vika on. Omat kokemukset juurikin samanlaisia.
Inpa varmaan toimiikin, mutta on siinäkin se asentamisen vaiva ja monella näyttää olevan sekin vaikeaa.
400 euroa voi tuntua paljolta, jos vertaa johonkin Motonetin tai Hongkongin vikalukijaan tai Inpajohtoon, mutta ei se mun mielestä kovin paljoa ole toimintavalmiista laitteesta.
Nii no mä tarkoitin pelkästään Carsoftia. Aika helvetin paljon porukka valittaa, että ei saa yhteyttä, ei löydä mitään koodeja ja jos löytääkin, niin ne koodit on ihan hämäriä tai peräti jotain ihan muuta, mikä oikea vika on. Omat kokemukset juurikin samanlaisia.
Inpa varmaan toimiikin, mutta on siinäkin se asentamisen vaiva ja monella näyttää olevan sekin vaikeaa.
400 euroa voi tuntua paljolta, jos vertaa johonkin Motonetin tai Hongkongin vikalukijaan tai Inpajohtoon, mutta ei se mun mielestä kovin paljoa ole toimintavalmiista laitteesta.
Kaikki on tietenkin suhteellista. Korjaamolaitteissa 400€ on taskuraha. Tuolla budjetilla katsoisin enemmin esim. iCarScan 2.0. Launch softa, johon saa valita 5 merkin softat ja hintaa alle 300€ suomessa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Exät..
Opel omega manual mv6 98'
Opel omega manual mv6 94'
Opel omega a 2.0 90'
Opel corsa 1.2 98'
Opel ascona tomaatti 1.6 85'
Honda Accord 2.0 95'
Audi 80 2.0 92'
Kaikki on tietenkin suhteellista. Korjaamolaitteissa 400€ on taskuraha. Tuolla budjetilla katsoisin enemmin esim. iCarScan 2.0. Launch softa, johon saa valita 5 merkin softat ja hintaa alle 300€ suomessa.
Ostin Elekmalta iCarScan 2.0 vikakoodinlukijan. Kännyyn piti ohjeen mukaan ladata EZDiag ohjelma. Tämä ohjelma vaikuttaa hankalalta ja puutteelliselta. Kysymys kuuluukin : toimiiko iCarScan 2.0 millään paremmalla ohjelmalla ???
Comment