Aamulla n.-25C auto sammui liikennevaloihin kierrosten notkahtaessa, lämmöt sinisen jälkeen... ei ne vanoksen tiivisteet siellä takakontissa auta:think
Auto lähtenyt aina kun palmun alta. Pakkasen lisääntyessä kuitenkin pieniä haittoja havaittavissa: äänentoisto kuulostaa samalta kun puhelimen mikkihiirikaijuttimesta kuuntelisi , polkimista jotain vinkunaa kun yli -20°C, motul atf:t ohjaustehostimessa oli paskin idea pitkään aikaan (purkissa lukava "erittäin hyvät kylmäominaisuudet" ei ainakaan tarkoita ilmeisesti juoksevuutta), joku puhallin saattaa käynnistettäessä vinkua hetken, venttiilinnostimet ronklottaa käynnistettäessä selvästi enemmän teboilin diamondeilla, kuin aiemmilla castroleilla (vaikka nämä ikiöljyt ilmeisesti valmistettu nimenomaan m54 moottoriin, eikä vaihtokaan ilmeisesti ole tarpeen). Niin ja persegrilli toimii aivan älyttömän hitaasti.. tuntuu että välillä toimii nopeasti ja yleensä ei. (voikohan tässä olla jotain älyä, että toimii aluksi puoliteholla tms. kun 90A laturi ei meinaa jaksaa puskea riittävästi virtaa kaikki sähköhärpäkkeet päällä puhallin kovalla?)
Ikkunannostimet jäätyy välillä ja ikkuna jää auki kun oven laittaa kiinni, mutta onneksi aina vähän ajan päästä nousee ylös. Tässäkin syynä ihan se, että pessyt auton eikä ole kunnolla ehtinyt kuivua.
Ei muuta vikaa ole ollut, eikä toivottavasti tuliskaan Webasto olis kiva, mutta on lohkiksesta ja sisälämppäristäkin iso etu, ainakin kotiparkkiksella
Hehkujen ohjauspoksi rikki, mikä sitten lieneekään :(
Varastosaldot kuulemma 0 sanoo huoltoliike.
Inpa ilmoittaa vikakoodin jokaisesta hehkutulpasta.
Ei käynnisty pakkasyön (-26 astetta) jälkeen, yskii vain.
"Lohko"lämmitinkin on vaihdettu ja sekään ei toimi.
Auttaisihan tuo edes vähän.
Hinausautolla vietiin sisälle lämpiämään ja johan starttas.
1kpl pikkuhiljaa talven mittaan tyhjentynyt rengas..
Tänään oli myös 1 rengas tyhjänä kun duunista pääsin, tosin sigun rinkelikeulassa.
Kotia kun pääsi niin reppuselkä makas kenossa katoksessa, toinen ilmapalje tyhjänä. Kylmiltään käyntiin vain todetakseni koneen käyvän viidellä(siis bemu kyseessä ) eli joku hehku on pimeenä. Äkkiä onneksi käynti tasaantui ja peräkin nousi normi asentoon.
6vrk seisotus pihalla, aamulla käyntiin -26 lämpötilassa ilman mukinoita.
Eikä minkäänlaisia virtaongelmia enää. Nyt toimii taas E60 kuten pitääkin.
Akkukin edelleen orkkis, viat oli muualla.
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Akku ei oikee enää tykkää -28 C kylmästarttaus ja 15min ajoa- syklistä kouluun. Piti laittaa latinkii. Lähti kyllä tosin vielä aamulla, mutta herkässä oli:think
Jaa niin ja takaovien lukot ei aukee keskuslukolla -20 -->
pakkasen aiheuttamia oireita? kuskin vitutus ykkösenä.. sitten tulee hyvänä kakkosena kuskinpuolen lukon jäätyminen, ei pelkääjän puolen lukko jäädy..
tämän seurauksena, keskuslukko avaa miten sattuu ovia, yleensä ei avaa kuskinovea..
Comment