Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ihme kyllä ei mitään ongelmaa, vaikka seiso koko v-lopun koskematta
. Tosin sykysyllä huollettu ja 2viikko sitten tulpat vaihdoin
.
Leave a comment:
-
Originally posted by A.I View Postainoot pakkasen aiheuttamat oireet mitä tähän asti oon huomannu on varpaiden jäätyminen..
huoltakaa niitä autoja ennenkuin pakkaset tulee niin ne pelaa hyvin.
-nimim. ei ole ikinä ollut ongelmia.
Perusjuttuja
...ja villasukat jalkaan
Leave a comment:
-
Akku kyykkäs, onneks sen kunto oli jo tiedossa ja uus hankittuna. Mutta vituttihan se tietysti näillä keleillä gigantin pihassa vaihdella mokomaa.
Leave a comment:
-
ainoot pakkasen aiheuttamat oireet mitä tähän asti oon huomannu on varpaiden jäätyminen..
huoltakaa niitä autoja ennenkuin pakkaset tulee niin ne pelaa hyvin.
-nimim. ei ole ikinä ollut ongelmia.
Leave a comment:
-
Katoppa näkyykö siinä renkaan kyljessä sellainen "ura"...Originally posted by hartge e46 View Postaivan tyhjäksi ne ei menny kun vasta omas pihas... ja kun matkaa oli vajaa kilometri niin päätin pieni v*tutus päällä körötellä kävelyvauhtia kotia... pitäis kohta käydä kokeilemas onko rungot ihan vituillaan... onneksi on halvat renkaat
Leave a comment:
-
alle 2v vanha Vartan akku oli jäätyny e30:n ollessa talvisäilössä. Ctekillä sain sen ottaan virtaa vastaan, mutta saapi nähdä onko siitä enää keväällä akuksi. Ois saakeli pitäny ladata aikaisemmin.
Muuten ei ole ollu autojen kans ongelmia paitsi Punton kuskin oven lukko jäässä,,
Leave a comment:
-
aivan tyhjäksi ne ei menny kun vasta omas pihas... ja kun matkaa oli vajaa kilometri niin päätin pieni v*tutus päällä körötellä kävelyvauhtia kotia... pitäis kohta käydä kokeilemas onko rungot ihan vituillaan... onneksi on halvat renkaatOriginally posted by zener View Post^ Pakkasen vuoksi vuotaneet, mutta nyt renkaasi on suurella todennäköisyydellä entiset, jos tyhjänä niillä ajelit.
Leave a comment:
-
^ Pakkasen vuoksi vuotaneet, mutta nyt renkaasi on suurella todennäköisyydellä entiset, jos tyhjänä niillä ajelit.
Leave a comment:
-
eilen auto lämpösestä tallista pihalle ja n.5 km lenkki keskustas. sen jälkeen jätin auton pihalle n.5 tunniksi ja kun olin lähdössä kauppaan niin puolivälissä eturengas tyhjä...
nilkuttelin anoppilaan, mutta eihän siellä ollu mitään apuvälineitä... omalla pienoiskompuralla sain pikkasen ilmaa ja lähdin nilkuttelemaan kotia kohti. pihaan pääsin ja saman puolen takarengaskin tyhjä!!!
auto talliin ja rengaat pois, mitään ei löytyny ja ilmat pysy molemmissa...
pakkasta n.-20
Leave a comment:
-
Tänään lupas yöksi jopa -27 etelään. Saa nähdä tuleeko starttiongelmia aamuksi...
Niin ja aiheeseen että yli -15 pakkasilla tuntuu herkemmin syttyvän vikavalo "päästöarvot ovat muuttuneet". Katoaa kun moottori on kunnolla lämminnyt.
Leave a comment:
-
Mä koitin puhdistaa aiemmalla ohjeella cleanerillä ja se jälkeen suhut öljyä..Originally posted by Petri.Kekkonen View PostLukkonappi alas ja ovi kiinni niin pysyy kiinni ainakin mulla, vaikka muuten ei pysyisi. Yleensä sulaa jo ajaessa sen verran että aukeaa taas. Jos ei sula niin sitten ei aukea. Yleensä pieni haitta kun toinen takaovi toimii. Aseöljy on auttanut useimmiten. Nyt viimeksi ei heti auttanut. Pitänee laittaa lisää.
Aiemmin ei ole kuskin ovi vittuillut vaan "huollon" jälkeen jäi auki sekin.
Ei toiminu ainakaan minulla. Pitänee varmaan antaa semmoinen aseöljy kylpy tuolle lukkorungolle. Missä päin lukkorunkoa se kirottu mikrokytkin siatsee? Onko tietoo..
Leave a comment:
-
Tais olla tyyliin samallainen kun keskikonsolin kasasin apteekin parkkipaikalla mondeoon paikalleen siinä välissä kun isukki kävi asioimassaOriginally posted by mixxis View Post
Kun sen sijaan tuo OOPPELI...
esim. kävin tänään kokeilemassa aukeisko ne ovet 8 tunnin sisälämmityksen jälkeen, SISÄPUOLELTA, kun ei ne ulkopuolelta aukea... eli takapaksista sisään. Oli naapurin tätillä hyvä ilme, kun just olin kömpimässä kontista ulos kun ajoi viereen
(sedan)
. Ittekseen tuli möläytetty "ekkö oo ennnen nähny kun autoo varastetaan"´samalla hetkellä tajuten että kattoluukku on auki
.
Leave a comment:
Leave a comment: