varokaa että ei käy näin..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530Da uusilla tehoilla !!!
Collapse
X
-
Originally posted by Mr. Z View Postvarokaa että ei käy näin..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Omat tiedot mitä harinen on mulle luetellu..
Eli manuaali kestää hyvin 700Nm, mutta kytkin maksimissaa 580Nm alkaa luistamaan. (KUULEMA 535d:n kytkin menee suoraan ja kestää noin 300hp ja 900Nm aika luotettavasta taholta olen kuullut. Saa korjata jos on faktaa!)
Tomaatti kestää sen 680 tai 700Nm, mutta sen jälkeen alkaa lyömään tomatti tyhjää.. eli maks sellanen 680Nm tomaatissa. Mutta niinkuin joku jo täällä sanoikin ni kaikki saa rikki vakio tehoillakin. Noi oli vaan sitte vaan väännöistä mitä ne kestää.Harrastepaholainen 335d:
Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
Comment
-
-
Originally posted by makeclick View Post(KUULEMA 535d:n kytkin menee suoraan ja kestää noin 300hp ja 900Nm aika luotettavasta taholta olen kuullut. Saa korjata jos on faktaa!)Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View Post535d on automaatti.
It’s so much twisting power that BMW can’t offer a standard manual box: it just doesn’t have one that could handle the power. (Harmi et oma manuaali)
Harrastepaholainen 335d:
Comment
-
-
Originally posted by micci View PostJeppis tullut bongailtua varmaan useammankin kerran laihian suunnalla ... Siisti kärry
Esson baarista kuulin että tehojakin löytyisi?BMW M535i 1986
Comment
-
-
Mulla on tommonen tummansininen, tai tällä hetkellä kuran ruskea. Ei mitään erikoisia tuntomerkkiä, m-sport sarja ja tällä hetkellä karut 16" talvikummit alla.
Kyllähän noita 5-satkuja ja varsinkin touringia tuntuu olevan kylä täynnä. Monta kertaa on tuntemattomat nostanut käpälää vastaan tullessa, tiedä sitten keneksi ovat luulleet...525TDS A -98 Touring
Comment
-
-
Originally posted by -Harri- View PostEi ole mitään ongelmia ollut vaikka ei ole tullut täällä paljon käytyä.
Auto pelittää aivan kuten ennenkin
Sori jos tuotan pettymyksenHarrastepaholainen 335d:
Comment
-
Comment