Samaa hommaa just teen, ja pääsin eteenpäin kun tein C:hen kansion temp, ja liitin sinne noi tiedostot. En sitten tiiä menikö oikein, itelläkään ei vielä piuhaa ole, joten ei pääse testaamaan.
ok, eli INPA itsessään toimii kyllä, mutta mulla on lisätiedostoja kirjastoon (eli lisää automalleja ja muuta mukavaa). Mutta mihin kansioon nuo pitää lisätä?
ok, eli INPA itsessään toimii kyllä, mutta mulla on lisätiedostoja kirjastoon (eli lisää automalleja ja muuta mukavaa). Mutta mihin kansioon nuo pitää lisätä?
sain toisesta inpa -koneesta täydellisemmän scriptikirjaston. Eli kun kaikille erilaisille moduleille (saattaa vaihtua softat jopa mallivuosittain) tarvitaan omat scriptit, niin mitä täydellisempi kirjasto, sitä laajemmin lukee autoja.
sain toisesta inpa -koneesta täydellisemmän scriptikirjaston. Eli kun kaikille erilaisille moduleille (saattaa vaihtua softat jopa mallivuosittain) tarvitaan omat scriptit, niin mitä täydellisempi kirjasto, sitä laajemmin lukee autoja.
Tuon muuttumiesen ja tarpeen tiesinkin, mut aattelin et jos ois ollu piraatilandian löydöksiä
Tuonne toiseen topikkiin jo kirjottelinki, mut multa taitaa nuita puuttua alkupäästä:think 36 moottoriin eikä laatikkoon pääse sisään, mut muut aukee kyllä ihan kiltisti (eli siis tuollanen ropleemi)
Tuon muuttumiesen ja tarpeen tiesinkin, mut aattelin et jos ois ollu piraatilandian löydöksiä
Tuonne toiseen topikkiin jo kirjottelinki, mut multa taitaa nuita puuttua alkupäästä:think 36 moottoriin eikä laatikkoon pääse sisään, mut muut aukee kyllä ihan kiltisti (eli siis tuollanen ropleemi)
ADS interfacen puute?
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Vähän on tuuripeliä noi halvimmat. Kaikki jotka jopa näyttää samalle, niistä osa toimii ja osa ei. Itselläkin kävi näin, eka ei toiminut ja toka toimi.
Jos laittaa saman verran rahaa kuin ne kaksi kokeilua maksaa, saa todennäköisesti laakistakin toimivia. Jokainen tavallaan
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Sain tänään kaapelini ja oitis kokeilemaan jo ennalta asennetun INPAn kanssa. Kaikkihan meni hyvin siihen saakka kunnes olisi pitänyt saada yhteys autoon, kuten aina.
Eli, vähän taustaa.
Auto, E36 03/1995 328i
Läppäri IBM T42 telakan kanssa jossa siis oikea com-portti
Inpa 5.0.2 versio, ladattu bemarien koodaajien foorumin kautta.
Inpa asentui ilman mutinoita, samoin päivitys.
Kun yrittää ottaa yhteyden johonkin moduuliin autossa, saan tällaisen virheilmoituksen. Lisäksi kuvia porttiasetuksista, obd.ini tiedostosta jne, jos niistä olisi apua.
Jos joku viitsii auttaa asiassa, olisin kovasti kiitollinen!
Comment