Minulla aiheutti sähköflekti häiriötä kampiakselin asentotunnistimeen. Flektin kun napsautti päälle mega luuli moottorin pyörivän ja alkoi naksutella suuttimia ja muutenkin sekoilla. Yritin suojata anturia vaikka millä foliolla mutta en saanut häiriötä pois.. en tosin tiedä onko sinulla visko vai sähköflekti
Visko on vielä toistaiseksi. Mutta kaikkia tälläisiä ajatuksia hainkin. Kiitos tästä
Onkos arvon kanssaharrastajilla hyvää arvausta mikä mun autossa olisi vikana, oireet seuraavanlaiset:
Startatessa kdfi näkee vajaan sekunnin koneen pyörintänopeuden- koitettu kahdella triggerianturilla jotka molemmat pitäisi olla ehjiä ja mitattiin molemmista ~550ohmia. Toisessa autossa boksi toimii ongelmitta.
Piipattiin johtosarja läpi, johdotuksissa anturin liittimen ja boksin liittimen välillä ei vikaa. Autoa ei ole saatu tällä moottorilla vielä käymään, kori on -94 316 compact ja moottori johtosarjoineen -91 325i. Kesällä toisessa korissa toimi ihan ongelmitta.
-Onko korin ja moottorin johtosarjan välisen liittimen pinnijärjestys varmasti sama? Korissa ainakin vähemmän pinnejä.
-Miksi suuttimet napsahtaa kun laittaa virrat päälle? Ei ennen ole napsahtanut ja ei napsu myöskään toisessa autossa.
Kiitän etukäteen hyvistä arvauksista
Minulla aiheutti sähköflekti häiriötä kampiakselin asentotunnistimeen. Flektin kun napsautti päälle mega luuli moottorin pyörivän ja alkoi naksutella suuttimia ja muutenkin sekoilla. Yritin suojata anturia vaikka millä foliolla mutta en saanut häiriötä pois.. en tosin tiedä onko sinulla visko vai sähköflekti
Onkos arvon kanssaharrastajilla hyvää arvausta mikä mun autossa olisi vikana, oireet seuraavanlaiset:
Startatessa kdfi näkee vajaan sekunnin koneen pyörintänopeuden- koitettu kahdella triggerianturilla jotka molemmat pitäisi olla ehjiä ja mitattiin molemmista ~550ohmia. Toisessa autossa boksi toimii ongelmitta.
Piipattiin johtosarja läpi, johdotuksissa anturin liittimen ja boksin liittimen välillä ei vikaa. Autoa ei ole saatu tällä moottorilla vielä käymään, kori on -94 316 compact ja moottori johtosarjoineen -91 325i. Kesällä toisessa korissa toimi ihan ongelmitta.
-Onko korin ja moottorin johtosarjan välisen liittimen pinnijärjestys varmasti sama? Korissa ainakin vähemmän pinnejä.
-Miksi suuttimet napsahtaa kun laittaa virrat päälle? Ei ennen ole napsahtanut ja ei napsu myöskään toisessa autossa.
Itellä oli vuosi sitten harisella säädössä ja toimii vieläki yhteys, tuli myös autossa inventterinkin kanssa säädettyä joskus. Kaverilla pari kuukautta vanha boxi ja ei saa yhteyttä enään, kun kävi harisella kans. Ota näistä sitten selvää
Ja tuo k-datan kaveri osaa vastata ees sähköposteihin
aikalailla ohi aiheen mutta:
itellä tuli m52 boksi jonka kanssa on ollu ongelmia vaikka kuinka ensinnäki se kiekka eikä lämpömittari toiminu, tyhjäkäynnin ohjaus ei pelannu, välillä heitti kesken ajon muutaman sylinterin pois käytöstä, pätki yhteyksiä yms, testasin toisella ''ohjainkortilla'' ja kaikki paitsi tuo rpm signaali ongelma hävis, ja seki saatiin häviämään suoralla johdolla ecu-mittaristo välille, tottakai sitte vielä testasin moneen kertaan ohjelmat uusiks tohon alkuperäseen piirriin ja testasin samalla ohjelmalla ko tolla toisella mutta ainavaan se alkuperänen temppuili. nyt tuo alkuperänen piiri on seilannu tätä kdata-kokkola väliä sitte varmaa puoltoistavuotta. onneks ollu tuo toinen ''ohjainkortti'' kaverilta lainassa sen aikaa
ja tosiaan ehkä yks mikä hidastanu vianetsintää että se stefan vastaa ehkä 2kk välein sähköposteihinsa jos sittenkää
ja siis tuolla piirillä mikä toimii, ni ei pätki yhteydet on sitte läppäri autolaturissa laturissa tai ilman
Itellä oli vuosi sitten harisella säädössä ja toimii vieläki yhteys, tuli myös autossa inventterinkin kanssa säädettyä joskus. Kaverilla pari kuukautta vanha boxi ja ei saa yhteyttä enään, kun kävi harisella kans. Ota näistä sitten selvää
Ja tuo k-datan kaveri osaa vastata ees sähköposteihin
Mulla ollu laturikin kiinni tosin inverterin kautta ajaessa... Eka suli sytkäkivi ja sitte joutu kolvailemaan uuden virtajohdon boksin sisään.. Sen jälkeen päivitin samalla firmwarenkin parempaan ku mulla oli ainaki joku beta firmware siinä uutena, Sillä nyt tuskin tekemistä noitten hajoamisien kanssa on? Noiden jälkeen ei ongelmia oo ollukkaan.
Oon kuullu aika monestakin KDFI:stä, joissa yhteys ei toimi. Mikä lie niitä hajottaa, vai liekkö muuten vaan huono kapistus, et tuuri peliä pelaako :think
Meillä ainakin nuo 2 yksilöä on pelanneet ihan moitteettomasti. Mut semmonen huomio, et en oo kyl ikinää pitäny läppäriä laturissa kun on ollu usb piuha kiinni. Muutama mitä oon kuullu hajoovan, on hajonnut dynossa, kun läppäri on ollu laturissa samalla. Äkkiä mietittynä staattinen sähkö saattais purkautua usb-piuhan kautta läppäriin ja sen laturin kautta maihin. Toki riippuu ihan laturin designistä, että onko se edes mahdollista :think
ossaisko joku jeesata ko Kdfi ei yhdistä tietokoneeseen. Eilen sain kerran yhteyden mutta sen jälkeen ei mitään. Ajurit asennettu ja tunerstudio käytössä.
ossaisko joku jeesata ko Kdfi ei yhdistä tietokoneeseen. Eilen sain kerran yhteyden mutta sen jälkeen ei mitään. Ajurit asennettu ja tunerstudio käytössä.
Mites onko porukka vaihdellu koko kaasuläpän m50 koneesta, kun käyttänyt kdfitä m30b34 kanssa vai modannut pelkän kaasun asento anturin kiinni m30 läppään?
Mulla modattu m50 anturi m30 läppään, kuvaa ei oo nyt tähä hätään. Pleksin pala välissä ja sopivat reijät siihen. Myös jostain volvosta kävi suoraan tps anturi siihen m30 läppään. En vaan muista nyt sitä volvon anturin osanumeroa.
Leave a comment: