kokemuksia kdFi V1.3 PNP?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Backki
    replied
    Osaako joku neuvoa mikä mättää minun laajakaistan kytkennöissä?
    Johdot on vedetty pinneihin ja aktivointi johto myös. Vaikka kuinka ränkkään Tunerstudiosta asetuksia, niin mitään eloa ei ole. GP2 pinnistä vedetty aktivointi johto myös maihin. Liitteenä pari kuvaa.

    Alkaa pää lyömään kohta tyhjää.

    Edit: LD12 stand-by valo vilkuu, myös käynnissä, kuuluu? Muutaman kerran vilahti punainen LD11 wideband controller error.
    Attached Files
    Last edited by Backki; 26-08-2014, 13:45.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Sen kytkentähän on helppo testata.



    1 +5v, 2 signaali, 3 maa (nämä tps:stä katottuna)

    Testaat eka mikä m20 johtosarjasta on maa. Sit mittaat maata vastenkumpaan jäljelle jäävistä johdoista tulee +5v ja sitten viimenen onkin signaali.

    Jos siis m20 johtosarjassa on 3 johtoa tps:lle.
    Last edited by Pazi88; 23-08-2014, 21:22.

    Leave a comment:


  • raimo1
    replied
    M50 tps paikallaan adapterin kanssa. Ja liitin samanlainen kuin m20.

    Jossain sanotaan että pelaa ja jostain luin että kahden johdon kesken swappi!

    HELP!

    Leave a comment:


  • Coooper
    replied
    http://www.bmw2002faq.com/topic/5594...-on-an-m20-tb/

    Laitetaas tämä vaikka tänne.

    Eli e34 525i automaatin tps käypi suoraan M20. Noi johdotukset kiinnostaisi kanssa.

    Edit: M50 tps liitinhän on sama niin plug and play jos sen laittaa?
    Last edited by Coooper; 23-08-2014, 17:27.

    Leave a comment:


  • raimo1
    replied
    Kdfi plug m20.

    M50 tps.n laitan. Tarviko mitä johtoja puljata?

    Leave a comment:


  • ROne
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Eikö tuo nyt kerro että sulla on maadoitus ongelma jossain välissä :think Ootko mitannu saako se anturi maata siitä johtosarjan liittimen kautta? Jos ei, niin sittenhän sun pitää vaan yleismittarin avulla seurata missä se on poikki.
    Joo ei tullu maita liittimelle. Pitää alkaa jäljittämään paremmalla ajalla millä kohtaa maa katoaa. Ja ike24:n keino sitten kun tulee dead-end.

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Itehä yritin ehtiä mistä poikki mutta ei selvinnyt nii vedin johon poikki ja siitä siihe sitte uus maa nii johan pelas kaikki.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by ROne View Post
    Kokeilin laittamalla hyppylangan TPS:n maakarvan ja auton rungon väliin niin TPS-sensorin pystyi kalibroimaan ja kummatkin lämpötila-anturit näyttää oikein \o/. Pitää kysyä vielä KDFI:ltä että mistä kannattaa maadoittaa tai mistä se maadoitus nyt puuttuu.(Onko vaan että tuo TPS:n maakarva maihin:think) Mutta mutta, valoa tunnelin päässä, se tässä on tärkeintä .
    Eikö tuo nyt kerro että sulla on maadoitus ongelma jossain välissä :think Ootko mitannu saako se anturi maata siitä johtosarjan liittimen kautta? Jos ei, niin sittenhän sun pitää vaan yleismittarin avulla seurata missä se on poikki.

    Leave a comment:


  • ROne
    replied
    Kokeilin laittamalla hyppylangan TPS:n maakarvan ja auton rungon väliin niin TPS-sensorin pystyi kalibroimaan ja kummatkin lämpötila-anturit näyttää oikein \o/. Pitää kysyä vielä KDFI:ltä että mistä kannattaa maadoittaa tai mistä se maadoitus nyt puuttuu.(Onko vaan että tuo TPS:n maakarva maihin:think) Mutta mutta, valoa tunnelin päässä, se tässä on tärkeintä .

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Kun ite tuon kans taistelin niin boksin tekijä sitte käski ottaa jonku anturin johon pois ja lyyä maa johto suoraan anturin liittimen pinniiin että näkee onko maadoitus vika.

    Leave a comment:


  • ROne
    replied
    Ok, mullakin kun on autona e21 m50:n johtosarjalla ja koneella niin voi olla että nyt ei kaikki tarvittavat karvat ole kdfi:lle asti kytkettynä. Moottori maadoitettu sekä M50:n johtosarjasta on se maadoituspiuha ok. Mahtanee nyt joistakin poksin pinneistä olla maa kadoksissa..

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Itellä m60b40 ahettu ja oli vikaa tossa tps anturissa sitä ei saanu kalibroitua niin vika oli maadoituksessa.

    Leave a comment:


  • ROne
    replied
    Eikö kukaan tiedä noista antureista, maavika vai mikä? Pitäs saada tuo lulla siihen kuntoon että vois viedä rullille.

    Leave a comment:


  • ROne
    replied
    Kokeilin irroittamalla kummaltakin lämpötilaanturilta pistokkeet vuoron perään(veden lämpötila ja imuilman), mutta Tunerstudion kummatkaan lämpötilamittarit eivät reagoineet. Nesteen lukema 82 astetta(kylmä kone) ja imuilman 21 astetta ja pitäs olla sama kun ulkona eli ainakin sen 28 astetta.
    TPS-anturia vois kokeilla tuosta ratalelusta, se ainakin toimii..
    Last edited by ROne; 08-08-2014, 20:22.

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    liitokset puhtaita? Anturi ehjä?

    Leave a comment:

Working...
X