INPA kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HTK12
    replied
    Originally posted by Wildchild View Post
    En löytänyt haulla mitään ja 20+ sivun selaamisen jälkeen kai saa jo kysyä?

Auto E46 (09/2003)
    En pääse inpalla mihinkään muualle kun koneen tietoihin kiinni. Kaikki muut järjestelmät herjaa ettei saa yhteyttä moduliin. Onko tälle mitään tehtävissä? Mulla on toi Mike's Inpa.

Pitäis ABS järjestelmän koodeja päästä lukemaan

EDIT: Kävin koklaamassa myös omaan E39 ja siinä sama homma. Olisko mulla huono piuha?
    Heitetään nyt veikkaus, sulla ei ole pinnit 7&8 yhdessä siellä piuhassa, josta ko. tilanne aiheutuu.

Leave a comment:

• Wildchild
    replied
    En löytänyt haulla mitään ja 20+ sivun selaamisen jälkeen kai saa jo kysyä?

Auto E46 (09/2003)
    En pääse inpalla mihinkään muualle kun koneen tietoihin kiinni. Kaikki muut järjestelmät herjaa ettei saa yhteyttä moduliin. Onko tälle mitään tehtävissä? Mulla on toi Mike's Inpa.

Pitäis ABS järjestelmän koodeja päästä lukemaan

EDIT: Kävin koklaamassa myös omaan E39 ja siinä sama homma. Olisko mulla huono piuha?
    Last edited by Wildchild; 02-09-2017, 19:36.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Tony0 View Post
    Yritin tuossa mennä sisään e46 ja tuli tollanen ilmo et puuttu toi .ipo filu. Mistäs saadaan tollanen? Yritin siis laittaa uudet suuttimien tiedot kun on vaihdettu vai saako ylipäätänsä 2002vm vietyä suutintietoja INPA:lla eculle?
    Lataa joku toinen INPA paketti, niin sieltä pitäisi löytyä. Kannattaa harkita, että asentaako sen tilalle, jos siitä nykyisestä puuttuu muutakin.

Leave a comment:

• Tony0
    replied
    dde50k47.ipo puuttuu

Yritin tuossa mennä sisään e46 ja tuli tollanen ilmo et puuttu toi .ipo filu. Mistäs saadaan tollanen? Yritin siis laittaa uudet suuttimien tiedot kun on vaihdettu vai saako ylipäätänsä 2002vm vietyä suutintietoja INPA:lla eculle?

Leave a comment:

• Kema
    replied
    Jahas koitetaampa tonkia netin syövereitä. Kiitoksia.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Kema View Post
    Pitäisi taas tunkata e90 webaston lukitusta pois ja hieman konffailla f25.

Edellisessä koneessä oli inpa/dis mutta uudessa ei mitään. Löytyy usb ja ethernet kaapelit.

Mikä olisi järkevin softakombo ja mistä? Laittakaa vaikka YV
    Nykyisin INPA+ISTA, lisäksi ESYS (F-sarjalaisen koodailuun). ISTA on paljon nopeampi ja muutenkin mukavampi käyttää verrattuna DIS. Nämähän löytyy ihan netistä lataamalla tai sitten minä olen näitä aika monelle foorumilaiselle asennellut etänä.

Leave a comment:

• Kema
    replied
    Pitäisi taas tunkata e90 webaston lukitusta pois ja hieman konffailla f25.

Edellisessä koneessä oli inpa/dis mutta uudessa ei mitään. Löytyy usb ja ethernet kaapelit.

Mikä olisi järkevin softakombo ja mistä? Laittakaa vaikka YV

Leave a comment:

• Jesper
    replied
    Nytkö se on sitten aika ostaa uusi aktiiviohjauksen moduli??
    Koodiksi antaa myös 612c hardware fault.

Image 20170814 163737 resized hosted in ImgBB

Image 20170814 164323 resized hosted in ImgBB

Image 20170814 194737 resized hosted in ImgBB

Image 20170814 200155 resized hosted in ImgBB

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Joo näitä on ollut molemmilla (ASC/DSC), joten napista ei voi päätellä mitään. Eron vanhan ja uuden välillä näkee kyllä heti kun konepellin aukaisee.

Leave a comment:

• markok
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Onko autossa ASC vai DSC nappi sehän sen ratkaisee. ASC on vanha DSC on uus.
    Ei ole välttämättä DSC:tä vaikka on uudemmalla boksilla. Näitä on ollut saatavilla myös ASC+T:llä varustettuna ja uuden mallin boksilla.

Leave a comment:

• Scitso
    replied
    Originally posted by PacoCrunz View Post
    Juuri tätä siis tarkoitin. Menee sekaisin uusi ja vanha, koska vielä hetki sitten luulin tuota konehuoneessa sijaitsevaa vanhaksi.
    Onko autossa ASC vai DSC nappi sehän sen ratkaisee. ASC on vanha DSC on uus.

Leave a comment:

• PacoCrunz
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Tuossa kuvassa on se uudempi, joka vikaantuu herkästi. Vanhempi harvoin hajoaa.
    Juuri tätä siis tarkoitin. Menee sekaisin uusi ja vanha, koska vielä hetki sitten luulin tuota konehuoneessa sijaitsevaa vanhaksi.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Kiitoksia vastauksista. Olen ollut siinä uskossa, että autossani oleva boksi on se "parempi". Kiitos että korjasitte tämän väärän tiedon. Lähden purkamaan tätä ongelmaa anturin johdoista ja abs-boksista.

Onhan tässä kuvassa näkyvä etualalla oleva boksi se vanha ja helposti vikaantuva abs-boksi, josta puhutaan?

http://s218.photobucket.com/user/ccc...M52TU.jpg.html
    Tuossa kuvassa on se uudempi, joka vikaantuu herkästi. Vanhempi harvoin hajoaa.

Leave a comment:

• PacoCrunz
    replied
    Kiitoksia vastauksista. Olen ollut siinä uskossa, että autossani oleva boksi on se "parempi". Kiitos että korjasitte tämän väärän tiedon. Lähden purkamaan tätä ongelmaa anturin johdoista ja abs-boksista.

Onhan tässä kuvassa näkyvä etualalla oleva boksi se vanha ja helposti vikaantuva abs-boksi, josta puhutaan?

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Auto on valmistettu 9/98 ja se boksi on konehuoneessa, eli on vanhemmalla boksilla. Sanoiko noi vikakoodit mikä anturi, tai kehä antoi häiriötä? Yritän etsiä vanhemman inpan. Saa laittaa linkkiä jos joku tietää. Kiitokset avusta.
    Jos auto on valmistettu 9/98 on se silloin -99 vuosimallia tekniikaltaan ja siinä on silloin uudempi ABS boksi. Kuten tuossa jo todettiin, niin näissä on ollut paljon abs-yksikkö vikaa. Tosin anturi/johtovikakin on mahdollinen, joten mittaa ensin se anturi sieltä konehuoneen liittimestä. Tällöin näkyy myös kosketushäiriöt kun mittaa sen vian ollessa päällä. Takaoikea anturi nurkka siellä nyt ei suostu yhteistyöhön.

Leave a comment:

Working...
X