Originally posted by Wildchild
View Post
INPA kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
En löytänyt haulla mitään ja 20+ sivun selaamisen jälkeen kai saa jo kysyä?
Auto E46 (09/2003)
En pääse inpalla mihinkään muualle kun koneen tietoihin kiinni. Kaikki muut järjestelmät herjaa ettei saa yhteyttä moduliin. Onko tälle mitään tehtävissä? Mulla on toi Mike's Inpa.
Pitäis ABS järjestelmän koodeja päästä lukemaan
EDIT: Kävin koklaamassa myös omaan E39 ja siinä sama homma. Olisko mulla huono piuha?Last edited by Wildchild; 02-09-2017, 19:36.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tony0 View PostYritin tuossa mennä sisään e46 ja tuli tollanen ilmo et puuttu toi .ipo filu. Mistäs saadaan tollanen? Yritin siis laittaa uudet suuttimien tiedot kun on vaihdettu vai saako ylipäätänsä 2002vm vietyä suutintietoja INPA:lla eculle?
Leave a comment:
-
-
dde50k47.ipo puuttuu
Yritin tuossa mennä sisään e46 ja tuli tollanen ilmo et puuttu toi .ipo filu. Mistäs saadaan tollanen? Yritin siis laittaa uudet suuttimien tiedot kun on vaihdettu vai saako ylipäätänsä 2002vm vietyä suutintietoja INPA:lla eculle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kema View PostPitäisi taas tunkata e90 webaston lukitusta pois ja hieman konffailla f25.
Edellisessä koneessä oli inpa/dis mutta uudessa ei mitään. Löytyy usb ja ethernet kaapelit.
Mikä olisi järkevin softakombo ja mistä? Laittakaa vaikka YV
Leave a comment:
-
-
Pitäisi taas tunkata e90 webaston lukitusta pois ja hieman konffailla f25.
Edellisessä koneessä oli inpa/dis mutta uudessa ei mitään. Löytyy usb ja ethernet kaapelit.
Mikä olisi järkevin softakombo ja mistä? Laittakaa vaikka YV
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Joo näitä on ollut molemmilla (ASC/DSC), joten napista ei voi päätellä mitään. Eron vanhan ja uuden välillä näkee kyllä heti kun konepellin aukaisee.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PacoCrunz View PostKiitoksia vastauksista. Olen ollut siinä uskossa, että autossani oleva boksi on se "parempi". Kiitos että korjasitte tämän väärän tiedon. Lähden purkamaan tätä ongelmaa anturin johdoista ja abs-boksista.
Onhan tässä kuvassa näkyvä etualalla oleva boksi se vanha ja helposti vikaantuva abs-boksi, josta puhutaan?
http://s218.photobucket.com/user/ccc...M52TU.jpg.html
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia vastauksista. Olen ollut siinä uskossa, että autossani oleva boksi on se "parempi". Kiitos että korjasitte tämän väärän tiedon. Lähden purkamaan tätä ongelmaa anturin johdoista ja abs-boksista.
Onhan tässä kuvassa näkyvä etualalla oleva boksi se vanha ja helposti vikaantuva abs-boksi, josta puhutaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PacoCrunz View PostAuto on valmistettu 9/98 ja se boksi on konehuoneessa, eli on vanhemmalla boksilla. Sanoiko noi vikakoodit mikä anturi, tai kehä antoi häiriötä? Yritän etsiä vanhemman inpan. Saa laittaa linkkiä jos joku tietää. Kiitokset avusta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: