INPA kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bore^
    replied
    onko jollain kuvallista ohjetta obd2 piuhan 7 ja 8 pinnien yhdistämiseen tai mistä tiedän mitkä ovat 7 ja 8 pinni? millaisia kytkimiä olette käyttäneet? tulisi tarpeeseen saada kolvattua jotta voisi auttaa foorumin epeleitä joilla vanhempia malleja kuin e6x

    Leave a comment:


  • Bimmer325d
    replied
    Inpan kanssa seuraavanlainen ongelma, kun yritän päästä dde 5.0 for m57 tu valikkoon antaa inpa Group file: D_ motor, D_0012 ifh-0009 koodin. Vikakoodit päästää lukemaan ja nollaamaan functional jobs valikosta normaalisti. Autona e91 325d vm.07 , kaapelina kiinan k+dcan usb interface, inpa version 5.00, asennettu kaapelin mukana tulleelta levyltä win 7 32bit professionalille. Battery ja ignition täpät mustina. Tarkotuksena päästä synkkaamaan ews. Onko tuota ews:sää mahdollista synkata toista kautta tai jollain toisella ohjelmalla? Kellään vastausta moiseen brobleemaan?
    Last edited by Bimmer325d; 31-03-2017, 20:32.

    Leave a comment:


  • Päkäzu
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Oisko heittää linkkiä toimivaan latauslinkkiin toimivalle Englannin kielen Inpa-versiolle? Vaikka sitten privalla jos ei "laittomuuksia saa jakaa.
    Voi olla maksullinen, muutaman euron kärsii maksella kyllä.
    Olisin myös kiinnostunut toimivasta englanti versiosta jos joku viittis privalla laittaa latauslinkkiä
    Last edited by Päkäzu; 30-03-2017, 07:32.

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Oisko heittää linkkiä toimivaan latauslinkkiin toimivalle Englannin kielen Inpa-versiolle? Vaikka sitten privalla jos ei "laittomuuksia saa jakaa.
    Voi olla maksullinen, muutaman euron kärsii maksella kyllä.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Päkäzu View Post
    Olis sellainen muistikuva että asennus ei antanut vaihtoehtoja kielelle tai sitten meni itseltä ohi koko valinta.

    Täältä latasin ohjelman:
    http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=879366
    Joo tuolla tulee noin. Eri versio hakuun jos nuo haittaavat kauheasti.

    Leave a comment:


  • Päkäzu
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    valitsitko asennuksen aikana us english? Silloin tulee farenheit.
    Olis sellainen muistikuva että asennus ei antanut vaihtoehtoja kielelle tai sitten meni itseltä ohi koko valinta.

    Täältä latasin ohjelman:

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Päkäzu View Post
    Pitkän etsinnän jälkeen löysin netistä toimivan ja viruksettoman 5.0.6 inpa version. Ongelmani on että lämpöasteet näkyvät farenheittinä ja ohjelma on osittain saksan kielellä.
    Valikot yms. on englanniksi mutta vikakoodit näkyy saksaksi.
    Onko muuta vaihtoehtoa kun etsiä netistä täys englanti versio vai pystyykö jotenkin muuttamaan asennustiedostoja että saisi enkun ja celsiukset? :think
    valitsitko asennuksen aikana us english? Silloin tulee farenheit.

    Leave a comment:


  • Päkäzu
    replied
    Pitkän etsinnän jälkeen löysin netistä toimivan ja viruksettoman 5.0.6 inpa version. Ongelmani on että lämpöasteet näkyvät farenheittinä ja ohjelma on osittain saksan kielellä.
    Valikot yms. on englanniksi mutta vikakoodit näkyy saksaksi.
    Onko muuta vaihtoehtoa kun etsiä netistä täys englanti versio vai pystyykö jotenkin muuttamaan asennustiedostoja että saisi enkun ja celsiukset? :think
    Last edited by Päkäzu; 29-03-2017, 21:13.

    Leave a comment:


  • Shatter
    replied
    Jeps kiitoksia varmistuksesta, pitää kolvailla kytkin kylkeen.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Shatter View Post
    Kehtaako muut bittinikkarit selventää hieman tätä inpan kaapelin sielunelämää? Ymmärsinkö siis oikein pikaisista surffailuista viisastuneena että vanhemmissa malleissa pitää olla kaapelin 7- ja 8-pinnit yhdessä päästäkseen käsiksi kaikkiin moduuleihin ja vm.07-> taas pinnit erillään?

    Yleistesterin virkaa onkin jo ajamassa delphin ds150 ja F-sarjan koodauskaapeli löytyy tarpeen tullen, mutta pitänee vielä viritellä kylkeen lisäksi INPA niin saa tarkempaa livedataa ulos :think
    Pinnit pitää olla e39/e46/e38 jne. ja sitä vanhemmissa. Sitä uudemmissa ei (e60/e9x/e65 jne.) Kuten edellä todettiin, niin kytkin se paras vaihtoehto.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Shatter View Post
    Kehtaako muut bittinikkarit selventää hieman tätä inpan kaapelin sielunelämää? Ymmärsinkö siis oikein pikaisista surffailuista viisastuneena että vanhemmissa malleissa pitää olla kaapelin 7- ja 8-pinnit yhdessä päästäkseen käsiksi kaikkiin moduuleihin ja vm.07-> taas pinnit erillään?

    Yleistesterin virkaa onkin jo ajamassa delphin ds150 ja F-sarjan koodauskaapeli löytyy tarpeen tullen, mutta pitänee vielä viritellä kylkeen lisäksi INPA niin saa tarkempaa livedataa ulos :think
    Kyllä juuri noin. Lisää siihen väliin kytkin.

    Leave a comment:


  • Shatter
    replied
    Kehtaako muut bittinikkarit selventää hieman tätä inpan kaapelin sielunelämää? Ymmärsinkö siis oikein pikaisista surffailuista viisastuneena että vanhemmissa malleissa pitää olla kaapelin 7- ja 8-pinnit yhdessä päästäkseen käsiksi kaikkiin moduuleihin ja vm.07-> taas pinnit erillään?

    Yleistesterin virkaa onkin jo ajamassa delphin ds150 ja F-sarjan koodauskaapeli löytyy tarpeen tullen, mutta pitänee vielä viritellä kylkeen lisäksi INPA niin saa tarkempaa livedataa ulos :think

    Leave a comment:


  • suosukeltaja
    replied
    INPA ipo tiedostoa vaille

    Löytyisikö joltain INPA D62M57A0.ipo tiedostoa?

    Leave a comment:


  • petterihi
    replied
    Sain Inpan toimimaan ja halusin tarkistaa onko airbagit tallella (vrt E46 keskusteluissa ollut tapaus). Tuohon on vaihdettu moduuli ja näytti bägit olevan mukana Inpan mukaan ja occupancy sensor toimi oikein. Mutta mikä toi "child seat" ja "Out of Position" ovat? Kuuluuko noiden olla noin vai onko tuosta koodattu jotenkin apparin tyyny pois. Edellisen omistajan mukaan apparin tyynyissä oli ollu piuhat irti ja huomattu kun piti uusi moduli koodata, samalla laitettu piuhat kiinni kuulemma.

    Inpa v 5.0.6 ja auto E39 523iA Touring -00

    Edit: Vai liittyykö noi "child seat" ja "Out of Position" SBE2:n ominaisuuksiin, jolla saadaan muutakin kuin E39:n on/off tyyppinen tieto? Pitäisikö katsoa jollain toisella versiolla/ohjelmalla?
    Attached Files
    Last edited by petterihi; 18-03-2017, 17:03.

    Leave a comment:


  • konsales
    replied
    Mistä mahtais löytyä INPA EDIABAS 5.0.2 softa? Ebaysta ostettu K+DCAN piuha löytyy, jolla pari vuotta sitten viimeks koodeja nollailtu. Läppäri vain vaihtunu tässä välissä eikä tunnin googlailulla löydy enään tuota softaa joka ennen oli käytössä Tai jos Tampereen seudulta löytyy joku jolla valmis setti airbägin valon nollailuun korvausta vastaan niin kelpaa sekin e39 '96

    Leave a comment:

Working...
X