INPA kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jasuuu
    replied
    Sainpas version mikä toimii win10 ilman kikkailuja. Asteita ei varmaan ihan helposti fahrenheiteista muuteta celsiuksiksi?

Leave a comment:

• Telehell
    replied

Tällasta herjaa täällä

Leave a comment:

• ilpopi
    replied
    Originally posted by Kert View Post
    Kiitos! Kokeilen joku päivä asentaa service packit.
    Mulla tuo kans toimii miniläppärissä XP SP3 32bit.
    Tuossa(kin) versiossa kyllä sitten vikakoodien selitykset saksaksi ainakin niissä mihin itse törmännyt.

Leave a comment:

• Kert
    replied
    Originally posted by Oxtar_ View Post
    Juurikin tuon linkin takaa itse asensin hp läppärille jossa win XP 32bit ja service pack 3. Kaikki sujui hyvin asentaessa ilman ongelmia.
    Kiitos! Kokeilen joku päivä asentaa service packit.

Leave a comment:

• Oxtar_
    replied
    Kokeilin jo eilen, mutta asennuspaketti ei edes käynnisty läppärissä (xp 32bittinen).
    Pöytäkoneessa käynnistyy kyllä (7 64bittinenn).
    Pitäiskö sen toimia myös 32bit xp.ssä?
    Vaatiiko jonkun windows päivityksen jotta toimii (esim SP2)?
    Tällä hetkellä ihan perus XP ilman päivityksiä.

Juurikin tuon linkin takaa itse asensin hp läppärille jossa win XP 32bit ja service pack 3. Kaikki sujui hyvin asentaessa ilman ongelmia.

Leave a comment:

• Telehell
    replied
    Itsellä juurikin tuo Mikes asennuspaketti, mutta skriptejä vaan valittaa. Mahdoton tarkistaa mitään livedataa, kun kokoajan työntää virhesanomaa ja sitämyöten antaa virheellistä dataa ruudulle.

Leave a comment:

• Kert
    replied
    No w7 ei varmaan pyöri tässä kun kyseessä on asus eeepc 900.
    Täytyy joku päivä, kun taas innostun, asentaa kaikki mahdolliset päivitykset. Jos se sit vaikka alkaisi toimimaan.

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Kokeilin jo eilen, mutta asennuspaketti ei edes käynnisty läppärissä (xp 32bittinen).
    Tosta ei kyllä tietoa, mulla se on 64b W7. Kato jos saat päivityksen tohon XP niin saattaisi toimia. Tai sitten laitat W7 xp:n tilalle.

Leave a comment:

• Kert
    replied

Leave a comment:

• mikkod
    replied

tästä?

Leave a comment:

• Telehell
    replied
    Itselläni oli tuo "simple setup" inpa, pura ja asenna. Mutta eipä tuo näy toimivan, skriptejä vaan valittaa. Pitäs varmaan ladata joku originelli jostain, mutta jaksappa kymmeniä asentaa ja kokeilla..

Leave a comment:

• Kert
    replied
    Mistä löytyisi varmasti toimiva INPa asennuspaketti joka olisi englannin kielinen ja jolla pystyisi E60 vikakoodeja lukemaan?
    Olen hakenut googlella noin 5-6 eri versiota, mutta ne on joko englannin/saksan sekakieltä, valittaa että jotain skriptejä puuttuu tai sitten INPAn aloitussivu on muuten vaan tyhjä (painikkeet ilma tekstejä).
    Monessa paikassa on "selkeät" ohjeet mukana, mutta vaikka noudatan ohjeitä ihan pilkulleen, niin silti tulee jotain ongelmia.
    Miten voi olla noin vaikeaa?
    Jos joku tietää jonkun ohjeen/linkin mistä saa varmasti toimivan, olisin erittäin kiitollinen!

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Telehell View Post
    Mikähän lie sitten kun valittaa niitä skriptejä?
    Jaa-a paha mennä sanomaan. Asennuspaketissa jotain vikaa (tiedostoja puuttuu tms.), asia x jää tekemättä asennuksessa.. Win10 64 bittiseen olen asentanut ilman ongelmia.

Leave a comment:

• Telehell
    replied
    Mikähän lie sitten kun valittaa niitä skriptejä?

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Telehell View Post
    Mikä tämä skripti juttu on, kun ei auttanut uudelleen asennuksetkaan... onko se sitten vaan ettei toimi w10 kanssa..
    Kyllä se toimii win10 kanssa.

Leave a comment:

Working...
X