Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virallinen vikakoodi topic II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • teemu.k
    replied
    E60 535d vm04

    Tämmöistä koodia pukkaa. Mistä lähden vikaa etsimään?
    En tiedä miksi tuo kuva haluaa mennä väärinpäin..
    Koodi 4447 data (drehmoment_anf_afs,0xb9)
    Last edited by teemu.k; 05-07-2018, 09:58.

    Leave a comment:


  • Markkanenn
    replied
    Kysytäänpä täältä kun ei tullut vastausta e61 alueelta. Eli E61 530D antaa tälläsiä vikakoodeja:

    Car body module
    AL TCCONTROLLER OFF
    Code: 00A458

    Car body module
    AL PIN72 ERROR
    Code: 00A43E

    Mitään ajossa tuntuvaa häikkää ei ole ja kaikki tuntus toimivan. On nollattu muutaman kerran mut tulevat aina takasin. :think

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Nikke700 View Post
    Elikkä e38m62b35 ei mee millää päästöisläpi

    Vaihettu separaattori vähäaikasitten ettei pitäs vika siinä olla

    Vikakoodeja antaa nakutusanturi 3

    Lambdoista antaa kans kaikista vikakoodia.

    Roughnes arvot 5-8 sylinterillä 450-579...

    Mistähän kannattas lähtee vikaa selvittää ja ettei vaihtais turhaa uusia osia.
    Etsippäs imuvuotoja alkuun.

    Leave a comment:


  • Nikke700
    replied
    E38 päästöt vituillaan

    Elikkä e38m62b35 ei mee millää päästöisläpi

    Vaihettu separaattori vähäaikasitten ettei pitäs vika siinä olla

    Vikakoodeja antaa nakutusanturi 3

    Lambdoista antaa kans kaikista vikakoodia.

    Roughnes arvot 5-8 sylinterillä 450-579...

    preikkarilla käyty läpi imusarja luota eikä huomattu ainakaa mitää mistä vuotais.

    Mistähän kannattas lähtee vikaa selvittää ja ettei vaihtais turhaa uusia osia.
    Last edited by Nikke700; 06-02-2018, 00:37.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by todii7 View Post
    Tuota kokeilnkin aikaisemmin pakki päällä, mutta jostain syystä tutkista ei mitään kuulut korvaa vasten. Liekö sitten tullut kuuroksi Tutkat ei minun aikan ole siis ikinä toimineet
    Laita sormi anturiin, tuntuu pieni värinä jos toimii.

    Leave a comment:


  • todii7
    replied
    Tuota kokeilnkin aikaisemmin pakki päällä, mutta jostain syystä tutkista ei mitään kuulut korvaa vasten. Liekö sitten tullut kuuroksi Tutkat ei minun aikan ole siis ikinä toimineet

    Leave a comment:


  • salmol
    replied
    Originally posted by todii7 View Post
    Löytyiskö Lohjan alueelta tai lähistöltä, kenellä olisi bmw vikakoodinlukija? Parkkitutkat huutaa 3sec ja pitäisi selvittää, mikä anturi rikki. Auto bmw x3 06
    Eikös se selviä sillä että toinen menee heilumaan tutkien eteen kun on pakki päällä? Ja tuo huutaminen voi näissä vehkeissä johtua siitä että anturi on jäätynyt, ja yleensä homma poistuu itsestään kun viet lämpimään halliin kuivumaan päiväksi.

    Leave a comment:


  • todii7
    replied
    Löytyiskö Lohjan alueelta tai lähistöltä, kenellä olisi bmw vikakoodinlukija? Parkkitutkat huutaa 3sec ja pitäisi selvittää, mikä anturi rikki. Auto bmw x3 06

    Leave a comment:


  • sevnie00
    replied
    BMW e39 520i P2148

    Antaa p2148 vikakoodia bemmi ja mitään se ei oireile muutakuin savuuttaa tai höyryää. Joten voisko nää liittyä toisiinsa vai missä vika nesteetkin säilyy eikä katoa tai sekoitu

    Leave a comment:


  • pope
    replied
    e61 525i 2005

    932E LM: AHL system fault
    9CB1 LM: potentiometer, dimmer faulty

    Eli adaptiiviset ajovalot ei toimi, mutta osaako joku noiden perusteella neuvoa missä vika voisi olla?

    Leave a comment:


  • kapupetri
    replied
    P0103

    BMW 325i n53 koneella vm 2011. Nurkka-ajoa pari päivää, ei mitään kummallista. Tarjosi keltaisen moottorin valon ja huonon käynnin. Tulpat ja puolat vaihdettu 20k sisään. Yllätyksekseni Android Torque ei herjannut heti kärkeen misfireä vaan nivastan muita koodeja.

    B2AAA
    P00AA
    P0103
    P01AA



    Ainut mikä jotenkin kävi järkeensä oli tuo P0103. Irrotin MAF:in ja käynnistin auton. Ei tullut keltaista valoa. Ehkä 10s pidin autoa käynnissä. Aattelin, että tää vois olla MAF-keissi. Vein MAF:n sisään suihkutin siihen vitusti CRC AIR SENSOR CLEAN PRO:ta.

    Ennen hommaa näyttää tältä (nyt osa on kuivumassa)



    Ei muuten visuaalisesti tullut mitään muutoksia tuon suihkeen jälkeen. No, meen laittamaan MAF:n kiinni... ja KELTAINEN valo taas taulussa.
    Kokeilin ilman MAF:ia ja ei tullut vikavaloa ainakaan pariin minuuttiin. Löin MAF:n lennossa kiinni ja hetken päästä käyntiääni aavistuksen muuttui
    ja vikavalo oli taas taulussa. Kaikenlisäksi rikoin MAF:n kiinnitysklipsin. Toivottavasti nämä ei ole kalliita

    230 EUR schmiedmannilla.... perkele. mä lähen nyt tuopille.

    Krapulan hälvettyä testasin ja ajoin auton lämpimäksi ilman maffia n 20min. Taas vikakoodi heti kun laittaa MAF:n kiinni. Eli eiköhän vaihdeta se osa nyt ja katsellaan.

    KORJATTU:

    Tilasin Hellan tarvike MAF:n saksasta. Muutosta ei tapahtunut. Sen sijaan kun hain Motonetistä BOSCH:n tarvikepuolan ykkössylinterille, niin kävi taas kauniisti.
    Tuo ykkössylinterin puola oli vaihdettu viime kesänä (OEM) ja autolla sen jälkeen oli rullattu 15k. Tuntuu puolia tuppaa menemään.
    Last edited by kapupetri; 04-02-2018, 07:42. Reason: korjattu

    Leave a comment:


  • -samu-
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Kampiakselin anturin vaihdoit kyllä turhaan kun vikakooditkin kertoo nokka-akselin anturista. Käytä VAIN alkuperäisiä antureita tai jos loputonta taistelua haluaa niin sitten voi tarvikettakin koittaa.
    Nokka-akselin anturi oli tarkoitus kirjoittaa. Vaihdoin siis hellan OE laatuisen anturin.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by -samu- View Post
    Mistäköhän P0341 ja P0011 vikakoodit voisi johtua?
    Kampiakselin asentotunnistin on kokeiltu vaihtaa imupuolelle.
    Moottori vaikuttaisi käyvän muuten normaalisti eikä näy ylimääräisiä valoja mittaristossa.
    Kampiakselin anturin vaihdoit kyllä turhaan kun vikakooditkin kertoo nokka-akselin anturista. Käytä VAIN alkuperäisiä antureita tai jos loputonta taistelua haluaa niin sitten voi tarvikettakin koittaa.

    Leave a comment:


  • -samu-
    replied
    Bmw e46 n42b18

    Mistäköhän P0341 ja P0011 vikakoodit voisi johtua?
    nokka akselin asentotunnistin on kokeiltu vaihtaa imupuolelle.
    Moottori vaikuttaisi käyvän muuten normaalisti eikä näy ylimääräisiä valoja mittaristossa.
    Last edited by -samu-; 13-01-2018, 12:51.

    Leave a comment:


  • #BaierWaier#
    replied
    vikakoodi D015FC

    F10:ssä oheinen vikakoodi aktiivinen. Liitteenä myös kuvakaappaus vikakoodista. Nollauksen jälkeen heti jälleen aktiivinen. Veikkauksia?
    Last edited by #BaierWaier#; 19-04-2019, 07:20.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎