Originally posted by jartsa02
View Post
esys+piuha
Collapse
X
-
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
-
-
Originally posted by Dunky View PostNiin ja nyt jos käy hakessa viimeisimmät softat autoon niin ei toimi mikään e-sys versio enään
Mikä on muuten esysin järkevästi saatavilla oleva uusin versio?
Tarvis yks tänä vuonna valmistettu X1 koodata esyssillä, veikkaan että softat päivitetty keväällä ehkäpä. Tuleeko ongelmia?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostIsta-D:stä on kyllä olemassa uusi versio, joka asennetaan suoraan windowsiin ilman vmwarea ja se toimii myös vanhemmissa/hitaammissa läppäreissä. Siinä on myös suora tuki Icomille, K+D-cannille ja Enet, joten mitään emulaatoreitakaan ei enää tarvii. Tuo vehje kyllä sitten myös korvaa ikivanhan DISsin vanhempien autojen tutkailussa ja on nopeampi kuin DIS.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostTämä kiinostaisi kovasti. Onko se tämä ns. "Rheingold" versio?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNäin joo käsitin. Eli Ista D:llä tehtävä päivitys nostaa integraatiotason niin korkealle ettei esys ymmärä?
Originally posted by Supa View PostTarvis yks tänä vuonna valmistettu X1 koodata esyssillä, veikkaan että softat päivitetty keväällä ehkäpä. Tuleeko ongelmia?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostTarvis yks tänä vuonna valmistettu X1 koodata esyssillä, veikkaan että softat päivitetty keväällä ehkäpä. Tuleeko ongelmia?
Eli ei tarvita esyssiä vielä vaan ncs:llä pärjää kunhan on uudehkot daten filut?
MUTTA, kaivoin nuo tuosta testiajossa olleesta ista virtuaalikoneesta esille enkä löytänyt E84 hakemistoa.
Eikai tämä ole liian vanha jos on 3/2013 päivätty kuitenkin? E84:hän tuli joskus 2009?
Mikä menee nyt väärin? :thinkLast edited by Supa; 25-11-2013, 22:02.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJep jep
Samaten meinasin tässä jo kirota uudelleen kun en löydä E84AT.000 tiedostoa missä olisi kerrottu tyyppikoodit jne mutta tämähän oli myös tuolla E89AT.000 sisällä
Noniin, homma bueno ja selvä tältä osin, toivotaan ettei saada vehkeitä solmuun
Enetillä kyllä silti sain linkin tuon kanssa. Mutta toiminee myös varmaan Dcanilla kun kerran E sarjan auto?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by böntti View Posttallentaa editoidun vehicle orderin VCM:ään-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostAkkutopicista tuli mieleen kysymys: VCM sijaitsee fyysisesti junction box electronicsissa mutta siitä on varmuuskopio cas-moduulissa. Pitäiskö tuo cas koodata aina kun tekee vo-koodausta?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment