Jos vaan vähänkään mahdollista niin vaihda ite. Mä vaihdoin ite, eikä se työ nyt hirveen vaikee ollut.
Vihjeitä? Käytitkö ulosvetäjää vai mitenkä? Taidan ite vaihtaa, maksaa niin suolaisesti huollossa... Jos vaihtais ne takatukivarsien pienet puslat samalla niin menis auto suoraan. Ja jos laittais polyuretaani puslat...
Oon kuullu että uretaani puslat ei olis kaikkein parhaimmat, en sitten tiedä.
Itsellä sama urakka ja ite aion tehä. :juo :juo
Oon joskus vaihtanut itsekkin, ihan akselin ollessa paikallaan. Kauhea työ, hajottaa puslan sisukset eka ja sit taltata metallikuori halki niin saa sen ulos sieltä kolostaa. Paskaa silmät täynnä kun siellä alla ahertaa... E28 Hyvinkään bemarilla lupasivat vaihtaa 260 eurolla! Aika tyyris... Helsingissä Auto lasaret vaihtaa n.100 eurolla mut kun ei viitsis viedä sinne asti....
Onko auto lasaret siellä heikinlaakson lähellä vielä olemassa?
Jos vaan vähänkään mahdollista niin vaihda ite. Mä vaihdoin ite, eikä se työ nyt hirveen vaikee ollut.
Vihjeitä? Käytitkö ulosvetäjää vai mitenkä? Taidan ite vaihtaa, maksaa niin suolaisesti huollossa... Jos vaihtais ne takatukivarsien pienet puslat samalla niin menis auto suoraan. Ja jos laittais polyuretaani puslat...
Tehkää siihen työkalut. Tein E34:seen työkalut, joilla vaihto onnistuu. Pitäisi taas ens viikonloppuna vaihtaa yhdet puslat. Vaihdoin myös edelliseen e28:iin puslat kotikonstein ja ne muistot mielessä ajattelin, että ei koskaan enää ja teetin työkalut, kun piti e34:seen alkaa vaihtamaan puslia.
Muutama sopivan kokoinen laippa ja jengatappi ja johan lähtee nätisti.
Oon joskus vaihtanut itsekkin, ihan akselin ollessa paikallaan. Kauhea työ, hajottaa puslan sisukset eka ja sit taltata metallikuori halki niin saa sen ulos sieltä kolostaa. Paskaa silmät täynnä kun siellä alla ahertaa... E28 Hyvinkään bemarilla lupasivat vaihtaa 260 eurolla! Aika tyyris... Helsingissä Auto lasaret vaihtaa n.100 eurolla mut kun ei viitsis viedä sinne asti....
Onnistuu kotona mutta vaihtoehtoina taka akselin irroitus tai puslien polttaminen pillillä ja poltossakin vaarana se että apparin puolella bensatankki 10cm päässä puslasta.
Mulle jäi monen paikan kyselyn jälkeen vain laakkonen vaihtoehdoksi ja hinta oli 180e (työt ja puslat)
e30 vakkari heikkous ja paskamainen sellainen.
En tiedä eteläsuomesta, mutta Oulussa merkkiliike, Autotalo Jurvakainen tekee samaisen toimenpiteen 120€:n hintaan. Jos nyt tästä ei muuta apua ole, niin ainakin hintatietoja, mitä merkkiliikkeessä maksaisi.
Leave a comment: