Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Renkaista, rengaspaineista ja uraherkkyydestä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ensi kesänä olisi tarkoitus pilata loputkin ajo-ominaisuudet E46sta laittamalla 19" vanteet alle. Vanteet ovat 8.5x19" et35 (tai et30), millaiset kumit näille olisi sopivimmat?
Vaihtoehdot lienee 225/35 tai 235/35? Tarkoitus on laittaa eteen ja taakse saman kokoiset kumit. Entäs paineet?F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostEnsi kesänä olisi tarkoitus pilata loputkin ajo-ominaisuudet E46sta laittamalla 19" vanteet alle. Vanteet ovat 8.5x19" et35 (tai et30), millaiset kumit näille olisi sopivimmat?
Vaihtoehdot lienee 225/35 tai 235/35? Tarkoitus on laittaa eteen ja taakse saman kokoiset kumit. Entäs paineet?
Comment
-
-
Yrittänyt nyt paineiden kanssa vähän painiskella sigun e39 sedanin kanssa.
Virhe nro 1 varmasti surkeet renkaat, pinnoitetut master nordic nastat.
Koko 225/50/17. Alkutalven ajelin 15" pelleillä 195/65 nastoilla ja meni ilman mitään tärinöitä ja pompotuksia. Nyt noilla uusilla 17" setillä alkanut ongelmat. Eli +80 vauhdissa alkaa täristä ja ratti vatkaa. Lisäksi outo pompotus n.40 vauhdissa joka katoaa kun vauhti kasvaa.. Vanteet on tasapainotettu vuodenvaihteessa ja juuri teetin nelipyöräsuuntauksen kun vaihdettiin eteen iskarit ja jouset. Paineilla olen nyt koittanut vähän kikkailla josko auttaisi yhtään. Mikä siis optimi paineet olisi tällä setillä? Eileen laitoin eteen 2.5 ja taakse 2.6 kun vanhat oli 2.7 + 2.8. Ehkä pieni parannus tuli.. Tuntuu vain niin pieniltä paineilta kun normisti ajellut kesät talvet n.3bar paineilla..
Renkaan selkäheiton mittaus ainakin vois olla paikallaan?EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostYrittänyt nyt paineiden kanssa vähän painiskella sigun e39 sedanin kanssa.
Virhe nro 1 varmasti surkeet renkaat, pinnoitetut master nordic nastat.
Koko 225/50/17. Alkutalven ajelin 15" pelleillä 195/65 nastoilla ja meni ilman mitään tärinöitä ja pompotuksia. Nyt noilla uusilla 17" setillä alkanut ongelmat. Eli +80 vauhdissa alkaa täristä ja ratti vatkaa.Lisäksi outo pompotus n.40 vauhdissa joka katoaa kun vauhti kasvaa.. Vanteet on tasapainotettu vuodenvaihteessa ja juuri teetin nelipyöräsuuntauksen kun vaihdettiin eteen iskarit ja jouset. Paineilla olen nyt koittanut vähän kikkailla josko auttaisi yhtään. Mikä siis optimi paineet olisi tällä setillä? Eileen laitoin eteen 2.5 ja taakse 2.6 kun vanhat oli 2.7 + 2.8. Ehkä pieni parannus tuli.. Tuntuu vain niin pieniltä paineilta kun normisti ajellut kesät talvet n.3bar paineilla..
Renkaan selkäheiton mittaus ainakin vois olla paikallaan?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Saa avata uuden topikin jos tarvetta.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment