Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masatus
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 867
    • Haukipudas

    Camskillssin myymät Nankang ns-2:set on ainakin 215/45-17 koossa varustettu load index 91:llä, mutta rovaniemellä olisi samanlaiset renkulat myynnissä edullisesti mutta load index on 84, se kyllä täyttää lain vaatimukset e36 compactin alla mutta oisko tuo load index 91 nyt sitten kuitenkin jostakin syystä parempi valinta arkiajoon?

    Comment

    • Petteri -81
      Bimmer Rookie
      • Apr 2010
      • 34
      • Kalajoki

      Originally posted by Petteri -81 View Post
      Kummat sitä nyt tilaisi? Nexen vai Nankang? Koko olisi 225/45 R17. Mistä porukka noita tilailee? Mielellään sellainen paikka, mistä sais renkaat nopeasti ja luotettavasti perille.
      Tähän kaipaisin vieläkin kokemuksia, etenkin tuo Nexen kiinnostaisi. Mistähän saisi edukkaasti tilattua?!
      Nykyinen: Volvo V70 D5 -04

      Ex: BMW 330 dA Touring -03 & BMW 525 Tds -93

      Comment

      • Petri
        BTCF Member
        • Jun 2004
        • 3156
        • Nummela

        Originally posted by Petteri -81 View Post
        Tähän kaipaisin vieläkin kokemuksia, etenkin tuo Nexen kiinnostaisi. Mistähän saisi edukkaasti tilattua?!
        Itse tilannut Rengasonlinesta ja Camskilliltä, molemmat nopeita ja luotettavia!
        E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
        E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


        Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          Originally posted by Hemi View Post
          Me taas heitettiin esim.juuri viime viikonlopuksi e39:iin ko.setti ja hinta/laatusuhde tässä kohtaa todella kohdallaan. Parin sadan kilsan testilenkillä ei mitään.....siis pienempiäkään kuvailemasia ongelmia(3.0/3.2bar paineilla), mutta täysin vetelemättömät ja hiljaiset.
          Loppuun asti ajettuina näistä ei ole vielä kokemusta, mutta sen verran positiivinen käsitys on itselleni näistä nyt jäänyt E46:n ja E39:n alla, että pakko se on uskaltaa suositella. Voihan se olla että näistä on "maanantaipainoksia" tai että ne vain ei johonkin autoon sovi, mutta nyt on itsellä+lähipiirillä+asiakkaalla kymmenkunta pelkästään positiivista mielipidettä. Pehmeät ne toki on, mutta matalissa 18"-19" kokoluokissa ne ovat ainakin tässä otantaryhmassä toimineet.
          Bem318:han voi sitten kertoa miten hänellä ko.kumit toimivat asteikolla 1-10.

          eli siis myyt ko. rengasta. no ilmankos tulee positiivista kommenttia. olisihan se tyhmää haukkua myymiään tuotteita.

          se nyt on ihan makuasia miten löysästä ajotuntumasta pitää. pehmeärunkoinen kumi tosiaan on ja liukas sateella. ainoat hyvät asiat on ne sinunkin mainostamat vetelemättömyys urista ja hiljaisuus juuri tuon pehmeyden takia. yli satasen nopeuksissa tuon pehmeän rungon takia todella levottomat kumit ajaa. en tosin mitään yli 3bar paineita niissä käyttänytkään, mutta en kyllä muissakaan mihin olen verrannut E91:ssä. pieneen pyöritykseen soveltuu kyllä ihan hyvin, kunhan ei tarvi maantienopeuksia ajella. nää nyt on kyllä toistettu jo moneen kertaan, että eiköhän jokainen jo tiedä millainen kumi on kyseessä
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            Originally posted by Masatus View Post
            Camskillssin myymät Nankang ns-2:set on ainakin 215/45-17 koossa varustettu load index 91:llä, mutta rovaniemellä olisi samanlaiset renkulat myynnissä edullisesti mutta load index on 84, se kyllä täyttää lain vaatimukset e36 compactin alla mutta oisko tuo load index 91 nyt sitten kuitenkin jostakin syystä parempi valinta arkiajoon?

            mulla oli joskus 84 falkenit Audi A4:n alla, niin siihen oli ainakin järkyttävän löysät kumit. en kyllä laittaisi edes compactiin semmosia...
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • Jebbunen
              Bimmer Fanatic
              • May 2006
              • 514
              • Pirkkala

              Originally posted by Petteri -81 View Post
              Tähän kaipaisin vieläkin kokemuksia, etenkin tuo Nexen kiinnostaisi. Mistähän saisi edukkaasti tilattua?!
              Nexenit vaihdettiin juuri vähän aika sitten kesäaudin alle ! Mukavan hiljainen ja suht vetelämätön ton etuvetovessan alla verrattuna aiempiin goodyear eagle f1 verrattuna ( 235/35/19" ) !
              Porsche

              Comment

              • Homer
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2005
                • 3653
                • Springfield-Jyväskylä

                Minkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.

                Comment

                • ChilileipÄ
                  BTCF Member
                  • Mar 2007
                  • 2014
                  • jyväskylä

                  Originally posted by Homer View Post
                  Minkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.
                  vähän samaa miettiny itekki että minkälaisia paineita laittas ku tulee rengaskoko olemaan 205/45r16
                  jotain 2,7-3,0bar olen pitäny niin varmaa ihan ok??
                  F11 530D M-Sport ’11
                  E39 525iA touring M-Sport '02
                  ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89

                  Comment

                  • Wiking
                    BTCF Member
                    • Dec 2005
                    • 1647
                    • Laihia

                    Originally posted by Homer View Post
                    Minkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.
                    Kaikissa matalaprofiileissa kuten (225/40/18, 235/40/18, 255/35/18 yms.) olen pitänyt 3.0-3.2 riippuen kummalla vetelee vähemmän...

                    Ei niin helposti vannekaan vaurioidu näissä vitun korkeissa katukivetyksissä kauppojen yms liittymissä, kun on vähän kovemmat paineet kumeissa..
                    Last edited by Wiking; 29-04-2010, 02:20.
                    Nyt
                    BMW 330e g21 M-Sport
                    Ennen
                    BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

                    Comment

                    • Remotion
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2003
                      • 15256
                      • Ajamisen Iloa

                      jättäkää muutama viskipottu hyllyyn ja ostakaa kunnon kumit niin ei tarvitse ajaa tiiliskivipaineilla ja ne vanteetkin pysyy ehjinä kun kumin runko ei ole elastista mutta samalla ah niin betonia.

                      itellä suositellut 2,25bar ja 2,55bar paineet. ei notku eikä huoju ja pito on täysin käsittämätöntä!
                      Z3 coupé individual

                      F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                      E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                      Comment

                      • Wiking
                        BTCF Member
                        • Dec 2005
                        • 1647
                        • Laihia

                        Originally posted by Remotion View Post
                        jättäkää muutama viskipottu hyllyyn ja ostakaa kunnon kumit niin ei tarvitse ajaa tiiliskivipaineilla ja ne vanteetkin pysyy ehjinä kun kumin runko ei ole elastista mutta samalla ah niin betonia.

                        itellä suositellut 2,25bar ja 2,55bar paineet. ei notku eikä huoju ja pito on täysin käsittämätöntä!
                        Muttaku se Glenlivetti on niin hyvää
                        Nyt
                        BMW 330e g21 M-Sport
                        Ennen
                        BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

                        Comment

                        • Homer
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2005
                          • 3653
                          • Springfield-Jyväskylä

                          Originally posted by Wiking View Post
                          Kaikissa matalaprofiileissa kuten (225/40/18, 235/40/18, 255/35/18 yms.) olen pitänyt 3.0-3.2 riippuen kummalla vetelee vähemmän...

                          Ei niin helposti vannekaan vaurioidu näissä vitun korkeissa katukivetyksissä kauppojen yms liittymissä, kun on vähän kovemmat paineet kumeissa..
                          Kiitti vinkistä,täytyypi heti huomenna kokeilla sellane 100km lenkki tollasilla paineilla millane on ajaa.Kerronpa sit huomenna menikö parempaan vai huonompaan suuntaan ajettavuus.Vaikka tietty ajettavuuteenhan vaikuttaa moni muukin seikka ku vaan paineet.:think

                          Comment

                          • Juppe
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2002
                            • 4541
                            • TURKU

                            2.8 paineilla oon itse ajellu jos profiili on 40 tai alle.

                            Comment

                            • mtv67
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2008
                              • 364
                              • Kokkola

                              Originally posted by Bem318is View Post
                              Kellään kokemusta Achilles ATR Sport renkaista, koossa 235/265/19, tai muissakin?, Bm-autosportilta oisin tilaamassa vanteita ja renkaita ni nankangit päässy heiltä loppumaan ni ois tuota Achillesia ja falkenia vaan tarjolla, hintaeroa ois 150 puntaa akilleen eduksi
                              Mul oli viime kesänä kyseiset renkaat m3 e36:sen alla takana(265/30-19). Kokemukset on positiiviset,hinta/laatusuhde on erinomainen.Oisin nytki laittanut samanlaiset,mut ei ollu varastossa sillon ku tilasin renkaat.Nyt on alla fullrun hp199 235/35-19(etu) ja 265/30-19(taka).
                              e36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
                              e60 535d -05 "AC SCHNITZER"

                              Comment

                              • Peltsii
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2007
                                • 7061
                                • Turenki

                                Originally posted by Homer View Post
                                Minkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.

                                3.0 on aikas hyvä paine tollasiin seiskan alla
                                DUCATI 1098 RACING EVO

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎