Camskillssin myymät Nankang ns-2:set on ainakin 215/45-17 koossa varustettu load index 91:llä, mutta rovaniemellä olisi samanlaiset renkulat myynnissä edullisesti mutta load index on 84, se kyllä täyttää lain vaatimukset e36 compactin alla mutta oisko tuo load index 91 nyt sitten kuitenkin jostakin syystä parempi valinta arkiajoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Petteri -81 View PostKummat sitä nyt tilaisi? Nexen vai Nankang? Koko olisi 225/45 R17. Mistä porukka noita tilailee? Mielellään sellainen paikka, mistä sais renkaat nopeasti ja luotettavasti perille.Nykyinen: Volvo V70 D5 -04
Ex: BMW 330 dA Touring -03 & BMW 525 Tds -93
Comment
-
-
Originally posted by Petteri -81 View PostTähän kaipaisin vieläkin kokemuksia, etenkin tuo Nexen kiinnostaisi. Mistähän saisi edukkaasti tilattua?!
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostMe taas heitettiin esim.juuri viime viikonlopuksi e39:iin ko.setti ja hinta/laatusuhde tässä kohtaa todella kohdallaan. Parin sadan kilsan testilenkillä ei mitään.....siis pienempiäkään kuvailemasia ongelmia(3.0/3.2bar paineilla), mutta täysin vetelemättömät ja hiljaiset.
Loppuun asti ajettuina näistä ei ole vielä kokemusta, mutta sen verran positiivinen käsitys on itselleni näistä nyt jäänyt E46:n ja E39:n alla, että pakko se on uskaltaa suositella. Voihan se olla että näistä on "maanantaipainoksia" tai että ne vain ei johonkin autoon sovi, mutta nyt on itsellä+lähipiirillä+asiakkaalla kymmenkunta pelkästään positiivista mielipidettä. Pehmeät ne toki on, mutta matalissa 18"-19" kokoluokissa ne ovat ainakin tässä otantaryhmassä toimineet.
Bem318:han voi sitten kertoa miten hänellä ko.kumit toimivat asteikolla 1-10.
eli siis myyt ko. rengasta. no ilmankos tulee positiivista kommenttia. olisihan se tyhmää haukkua myymiään tuotteita.
se nyt on ihan makuasia miten löysästä ajotuntumasta pitää. pehmeärunkoinen kumi tosiaan on ja liukas sateella. ainoat hyvät asiat on ne sinunkin mainostamat vetelemättömyys urista ja hiljaisuus juuri tuon pehmeyden takia. yli satasen nopeuksissa tuon pehmeän rungon takia todella levottomat kumit ajaa. en tosin mitään yli 3bar paineita niissä käyttänytkään, mutta en kyllä muissakaan mihin olen verrannut E91:ssä. pieneen pyöritykseen soveltuu kyllä ihan hyvin, kunhan ei tarvi maantienopeuksia ajella. nää nyt on kyllä toistettu jo moneen kertaan, että eiköhän jokainen jo tiedä millainen kumi on kyseessä
Comment
-
-
Originally posted by Masatus View PostCamskillssin myymät Nankang ns-2:set on ainakin 215/45-17 koossa varustettu load index 91:llä, mutta rovaniemellä olisi samanlaiset renkulat myynnissä edullisesti mutta load index on 84, se kyllä täyttää lain vaatimukset e36 compactin alla mutta oisko tuo load index 91 nyt sitten kuitenkin jostakin syystä parempi valinta arkiajoon?
mulla oli joskus 84 falkenit Audi A4:n alla, niin siihen oli ainakin järkyttävän löysät kumit. en kyllä laittaisi edes compactiin semmosia...
Comment
-
-
Originally posted by Petteri -81 View PostTähän kaipaisin vieläkin kokemuksia, etenkin tuo Nexen kiinnostaisi. Mistähän saisi edukkaasti tilattua?!Porsche
Comment
-
-
Minkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostMinkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.
jotain 2,7-3,0bar olen pitäny niin varmaa ihan ok??F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostMinkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.
Ei niin helposti vannekaan vaurioidu näissä vitun korkeissa katukivetyksissä kauppojen yms liittymissä, kun on vähän kovemmat paineet kumeissa..Last edited by Wiking; 29-04-2010, 02:20.Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
jättäkää muutama viskipottu hyllyyn ja ostakaa kunnon kumit niin ei tarvitse ajaa tiiliskivipaineilla ja ne vanteetkin pysyy ehjinä kun kumin runko ei ole elastista mutta samalla ah niin betonia.
itellä suositellut 2,25bar ja 2,55bar paineet. ei notku eikä huoju ja pito on täysin käsittämätöntä!
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View Postjättäkää muutama viskipottu hyllyyn ja ostakaa kunnon kumit niin ei tarvitse ajaa tiiliskivipaineilla ja ne vanteetkin pysyy ehjinä kun kumin runko ei ole elastista mutta samalla ah niin betonia.
itellä suositellut 2,25bar ja 2,55bar paineet. ei notku eikä huoju ja pito on täysin käsittämätöntä!Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Originally posted by Wiking View PostKaikissa matalaprofiileissa kuten (225/40/18, 235/40/18, 255/35/18 yms.) olen pitänyt 3.0-3.2 riippuen kummalla vetelee vähemmän...
Ei niin helposti vannekaan vaurioidu näissä vitun korkeissa katukivetyksissä kauppojen yms liittymissä, kun on vähän kovemmat paineet kumeissa..
Comment
-
-
Originally posted by Bem318is View PostKellään kokemusta Achilles ATR Sport renkaista, koossa 235/265/19, tai muissakin?, Bm-autosportilta oisin tilaamassa vanteita ja renkaita ni nankangit päässy heiltä loppumaan ni ois tuota Achillesia ja falkenia vaan tarjolla, hintaeroa ois 150 puntaa akilleen eduksie36 m3 coupe -97 smg individual-SOLD-
e60 535d -05 "AC SCHNITZER"
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostMinkälaisia paineita työ oikein pidätte noissa gummeissanne,ku tuo hemi kirjoittelikin et yli 3.0 baria oli mut en jaksanu lukee mikä koko oli kyseessä?Mut ite ainaki tänään tarkistelin ilmanpaineet ja 2.5bar itellä ja 245/35/20 koossa.Mut en tiiä sit paranisko tai huononisko ajotuntuma jos kokeilis kovemmilla,ja mitä noihin suositellaan sit laittaa?Ja nankangit pyörii ja rengasmelu on aika lailla sietämätön kovemmalla asfaltilla.Seuraavat sais olla hiljasemmat mut nuo kumhot on ainakin itellä jääny muistiin kovasta melusta ja kovuudesta kans,eli ei oikein kiinnostais.
3.0 on aikas hyvä paine tollasiin seiskan allaDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment