Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • turomu
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 310
    • Kuusamo

    Nyt on renkaat tilattu rengasOnlinesta, toivottavasti ovat ok kuten aikaisemmat nankangit. Käyttökokemuksia myöhemmin. Paikallisissa liikeissä kuulosti olevan kaikki "nevöhöörd" kumit n.500€ asennettuna.

    merkki, profiili ja koko: Nankang NS-2 235/45 R17 94V vannesuojalla
    kappalemäärä: 4
    hinta/kpl: 75.70 EUR
    yhteensä sis. ALV:n: 302.80 EUR
    X3 30d M-sport
    exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      Originally posted by T3 View Post
      Minä olen ajanut autolla, jossa on Herculekset alla. Omien kokemuksien mukaan märkäpito hengenvaarallisen luokaton, ajomelu kokolailla kaamea, verrattuna moniin muihin renkaisiin.
      Nämä riittävät minulle perusteluiksi siitä, että rengas on paska.

      Mutta mitäpä näistä rengasasioista sinun kanssasi väittelemään. Jo vuosikaudet on huomattu, että se on loputon suo. Sinä väität vaikka puun kiveksi.

      Minä henkilökohtaisesti ostan autoihini pääsääntöisesti Michelin merkkisiä renkaita. Vuosien kokemukset ovat osoittaneet, että kun ostan Michelinin, tiedän aina mitä saan, LAATUA. On mulla toki yksissä vanteissa Good-Year F1 Assymmetricit, jotka ovat niinikään erittäin hyvät renkaat. Hakkaavat minun käytössäni kiinalaiset Ping-Pongit kaikilla osa-alueilla ja suurella erolla. Lisäksi, yksissä vanteissa on ihan kokeilumielessä päällä Falken FK-452:t. Sinähän olet haukkunut nuo renkaat maan rakoon, joten piti oikein itsekin kokeilla, kuinka "huonot" ne oikein on. Nyt on kilometrejä noilla niin vähän, etten sano vielä noista mitään.
      Toki nuorena poikana, kun raha oli tiukassa, tuli osteltua noita halpisrenkaita itsekin. Silloin tuli usein mietittyä, koska tämä kärsimys loppuu.

      Miksi muuten sinä itse ajat BMW:llä, vai ajatko?
      On se vain ihmeellinen juttu että Suomalainen mies on niin surkea kuski kesäkelissä, että pysyäkseen tiellä, hän tarvitsee brändituotteen jonka hän kuvittelee olevansa jotenkin ylimaallinen?
      Jos sinun käytössäsi riittää ainoastaan Michelin, niin miksi ihmeessä kaikkien muidenkin käyttö vaatii niitä Michelinejä?
      Michelin EI muuten ole missöän tapauksessa mikään joka suhteessa ja jokaisessa testissä "parhaan" renkaan valmistajan synonyymi, vaan edes tämän suuntainen ajatusmalli on puhtaasti itsepetosta ja trendipelleilyä.
      Ok, jos kerran sinulle riittää vain Michelin, niin miksi esim.nimim:Sassi ei saa pitää omaa mielipidettään Hercules:sta jos se kuitenkin riittää hänelle...hänen kokemuksilllaan....hänen autostaan?
      Miten tämä aina siis kääntyy minuun jos=kun näitä viestejä tulee joissa nämä "testijoittajamielikuvabrandin" renkaat ovat todettu surkeiksi/lähes hengenvaarallisiksi Suomen olosuhteissa ja että jokin halvempi muu tuote toimii paljon paremmin?
      Ei kai se minun vikani ole jos ne hieman halvemmat 17"-20"vaihtoehdot riittää Suomessa ja Suomen matalanopeuksisissa tyyppiolosuhteissa ajaville autoilijoille?

      ...ja niin...Minkäs kokoisella Michelin ja Falken pyörällä se T3 ajelee?

      Comment

      • jannmann
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 5856
        • Joccis City

        Originally posted by Hemi View Post
        ...ja niin...Minkäs kokoisella Michelin ja Falken pyörällä se T3 ajelee?
        Kerro ensin missä koossa noi toimii ja missä koossa ne on huonoja..
        Ettet sitten jälkiviisastele, että just noi T3:sen käyttämät koot on paskoja.
        Tuumaa isompi ja 10mm leveempi olis jo ollu hyvä...
        Aprilia RSV4

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          Originally posted by Hemi View Post
          Jos sinun käytössäsi riittää ainoastaan Michelin, niin miksi ihmeessä kaikkien muidenkin käyttö vaatii niitä Michelinejä?
          Yrittäisit edes ymmärtää lukemaasi, etkä aina väännä asioita väärinpäin.
          Minä en missään kirjoittanut, että ainoastaan Michelin riittää minun käytössäni. Kirjoitin, että henkilökohtaisesti ostan pääsääntöisesti Michelin merkkisiä renkaita. Enkä minä ole missään vaatinut kaikkien muidenkin niitä käyttävän. Näytä minulle nuo kohdat tekstistäni, joita väität minun sanoneeni.
          Michelin EI muuten ole missöän tapauksessa mikään joka suhteessa ja jokaisessa testissä "parhaan" renkaan valmistajan synonyymi, vaan edes tämän suuntainen ajatusmalli on puhtaasti itsepetosta ja trendipelleilyä.
          Olenkos minä väittänyt jossain tuollaista? Vai voitko näyttää tekstistäni kohdan, jossa väitän Michelin olevan jokaisessa testissä paras tms.
          Eli Suomeksi: Älä ollenkaan yritä työntää tuollaisia sanoja minun sanomakseni.
          Ok, jos kerran sinulle riittää vain Michelin, niin miksi esim.nimim:Sassi ei saa pitää omaa mielipidettään Hercules:sta jos se kuitenkin riittää hänelle...hänen kokemuksilllaan....hänen autostaan?
          Toistan, edelleenkään en ole missään kirjoittanut, että minulle riittäisi vain Michelin. Kirjoitin, että henkilökohtaisesti ostan pääsääntöisesti Michelin merkkisiä renkaita. Mutta kuten tekstissäni selvästi lukee, olen ostanut myös muunmerkkisiä renkaita (esim. Good-Year ja Falken--> kokeilumielessä).
          Lisäksi: Missä kohtaa minä olen tyrmännyt nimim. Sassin mielipiteen Hercules:sta? Näytä minulle se kohta tekstistäni, joka kohdistuu em. nimimerkkiin ja sanon, että hänen mielipiteensä on väärin.
          Suomeksi: Voisitko pikkuhiljaa olla työntämättä sanoja toisen suuhun. Miksi helvetissä sun pitää kokoajan yrittää väittää jotain sellaista, mitä minä en ole sanonut.
          On se vain ihmeellinen juttu että Suomalainen mies on niin surkea kuski
          On se vaan ihmeellinen juttu, että Suomalainen mies ei ymmärrä Suomenkielellä kirjoitettua tekstiä niinkuin se on kirjoitettu.
          ...ja niin...Minkäs kokoisella Michelin ja Falken pyörällä se T3 ajelee?
          Helvetinkös väliä sillä on?
          Edelleen painotan, että omien kokemuksieni perusteella (käyttämissäni kokoluokissa)ostan autoihini pääsääntöisesti Michelin merkkisiä renkaita koska minulla on niistä pelkästään hyviä kokemuksia. Halpisrenkaista minulla on tähän asti vain huonoja kokemuksia, siksi annan niistä negatiivista palautetta.
          Last edited by T3; 13-05-2010, 14:48.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            Originally posted by jannmann View Post
            Kerro ensin missä koossa noi toimii ja missä koossa ne on huonoja..
            Ettet sitten jälkiviisastele, että just noi T3:sen käyttämät koot on paskoja.
            Tuumaa isompi ja 10mm leveempi olis jo ollu hyvä...
            Huoh.... Olen varmasti sata kertaa todennut että moni ns."halpisrengas" alkaa puolustamaan olemassaoloaan näissä 17" jasitä isoimmissa vannekokoluokissa ja erityisesti nimenomaan juuri uraherkkyyden suhteen(edelleenkään en tarkoita näillä "halpiksilla" yhtäkään Kiinalaista tuotetta joihin en ota mitään kantaa suuntaan enkä toiseen).
            Itse käytän vaihtoautoissani runsaasti myös Michelin, Conti, Pirelli, Nokia ja Pridgenkin valmistamia, lähinnä H-nopeusluokan renkaita, mutta nimenomaan alle 18" kokoluokissa.
            Tämänkin olet taatusti useita kymmeniä kertoja tehnyt selväksi useissa eri yhteyksissä, joten jos tämä nyton jollekkin ihan uusi asiakuten sekin että yhtäkään lausetta en ole Kiinalaisista lausunut suuntaan enkä toiseen, niin tässä se nyt taas kerran on sanottu.
            Nämä 15"-17" kokoluokat ovat muutenkin niin hintakilpailtuja kokoluokkia nyktyisin, että se nyt on ihan se ja sama minkälaista H-nopeusluokan tuotetta näissä kokoluokissa alle päräyttää.

            Comment

            • sassi
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2008
              • 412
              • Nivala

              Ohoh, sehän aiheutti melkoisen myrskyn vesilasissa

              Kerrotaanpa sama asia hieman pidemmin, taustaa ja kokemuksiani eri renkaista:
              Aiemmissa autoissani (mazdaa, ford focusta ja 2 viimeisintä bemuja) on aina ollut premium -renkaita, niin kesällä kuin talvella. Toissakesänä tein poikkeuksen, kun laitoin edellisen E46 330d:n alle Nankang NS-2:t (sen jälkeen kun olin lueskellut täältä näitä viestiketjuja) ja kävin säädättämässä kulmat kohdalleen (edelleen foorumin ohjeiden mukaan), yllätyin siitä miten mukavat ja hiljaiset ne on. Ja autosta tuli todella suuntavakaa, ei tarvinnut välittää enää urista mitään.

              Tälle keväälle sitten arvelin vaihtaa e46:een alle KUNNON renkaat, Michelin Pilot Sport3 225/40-R18 koossa, maksoi vähän vajaa 800 euroa...
              Ei jumalauta, aiemmin eleettömästi kulkeneesta e46:sta tuli aivan järkyttävä uraohjus, esim. ohitustilanteessa piti tien keskiviivaa ylittäessä ohjata kaksin käsin että pysyi tiellä! Katsetta ei voinut irrottaa tiestä 5s pidemmäksi ajaksi, koska silloin oltiin jo menossa ihan väärään suuntaan... Samoin rengasmelu oli kova.

              Jälleenmyyjän kanssa tätä ihmeteltiin, testailtiin eri rengaspaineita ja vaikka mitä. Jälleenmyyjä oli sitten yhteydessä maahantuojaan, joka lupasi toimittaa erilaiset renkaat, jotka on kuulemma oikein suunniteltu BMW:n alle. Sieltä tuli Michelin Pilot Sportit jotka ovat V -mallisella kuviolla. Noilla auto rauhoittui huomattavasti (kun laittoi maksimikuorman mukaiset paineet) ja rengasmelukin palasi inhimilliselle tasolle, mutta edelleenkään ei kärsinyt heittää hetkeksikään ratista irti uraisella tiellä. Ero oli huomattava jopa loppuunkuluneisiin Nankangeihin verrattuna, niillä auto ei vedellyt. Sitten tuli autonvaihto ajankohtaiseksi, joten en enempää jäänyt vatuloimaan renkaiden kanssa, noilla kumeilla e46 oli kuitenkin jo siedettävä ajettava.

              Ja nyt sitten tein joidenkin mielestä elämäni suurimman virheen ostamalla liian halvat renkaat E90:een, niidenhän on pakko olla paskaa tuolla hinnalla ja samalla pilasin koko auton!

              Renkaiden imago tai statusarvo ei kiinnosta minua pätkääkään, tärkeintä on että ne toimivat normaaliajossa kuten on tarkoitettu, eivätkä aiheuta ylimääistä ratin kääntelyä tai rengasmelua.

              Kuten täälläkin on todettu, ihan halvimpia renkaita ei välttämättä kannata ostaa, vaan hyvä tuote löytyy siitä keskikastista. Hercules kuulunee myös siihen keskikastiin, vaikka jälleenmyyjä olikin saanut näitä erän todella edullisesti. Halpa hinta ei kuitenkaan vaikuttanut renkaan ominaisuuksiin; mukavat, hiljaiset, ei päittäisheittoa ja meni alle todella pienillä painoilla. Eikä mene yön aikana kanttiseksi, kuten nankangeilla kävi pidempään seisottaessa.
              Minun kriteereillä nuo on siis hyvät renkaat, sanokoon muut mitä hyvänsä!

              Vaikka märkäpito ei olekaan premium -renkaiden luokkaa, se ei haittaa kunhan kuski tiedostaa asian. Eihän talvellakaan ajeta huonolla kelillä normaalikelin nopeuksilla risteyksiin ja tiukkoihin kurveihin (paitsi kehä3:n sisällä, ainakin uutisten perusteella), miksi pitäisi kesälläkään?

              Koskapa tässä viestiketjussa keskustellaan halppisrenkaista, kannoin korteni kekoon ja kerroin kokemukseni kun vaihdoin runflatista halppisrenkaisiin. Ja siitä hyvästä minut verbaalisesti ristiinaulittiin

              Minulle on ihan se ja sama, minkä merkkisillä renkailla kukainenkin ajelee, jokainen ostaa omaan tarpeeseensa soveltuvat renkaat. Hemi yrittää tätä pointtia tuoda koko ajan esille ja kertoa, että normaaliajoon ominaisuuksiltaan parhaat renkaat löytyy useimmiten siitä keskikastista. Mutta aina löytyy niitä joiden mielestä halpa/kohtuuhintainen on automaattisesti paskaa.

              Minun kokemusten perusteella sporttinen rengas ei ole normaaliajossa mukava tai hiljainen, eikä normiajossa hyvin toimiva rengas ole sporttinen.
              --
              Sassi
              - F10 530d
              - KTM 690 Enduro
              Ex. E90 330d, E46 330d

              Comment

              • Robi
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 7606
                • Vantaa

                Originally posted by JonasG View Post
                Olisko kenelläkään kokemuksia Fulda extremo renkaasta 17" 235/40 koossa?
                Good Yearin valmistama... ei ihan yhtä hyvä kuin GY:t mutta varmasti kelpo kumi vompattiin jos siihen niitä olit laittamassa.
                Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                Tiedustelut priva tai 0452210069

                Current
                E61 530d
                E39 530d
                E39 520iA
                E46 330xd
                E28 528i

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  Originally posted by sassi View Post
                  Ohoh, sehän aiheutti melkoisen myrskyn vesilasissa

                  Kerrotaanpa sama asia hieman pidemmin, taustaa ja kokemuksiani eri renkaista:
                  Aiemmissa autoissani (mazdaa, ford focusta ja 2 viimeisintä bemuja) on aina ollut premium -renkaita, niin kesällä kuin talvella. Toissakesänä tein poikkeuksen, kun laitoin edellisen E46 330d:n alle Nankang NS-2:t (sen jälkeen kun olin lueskellut täältä näitä viestiketjuja) ja kävin säädättämässä kulmat kohdalleen (edelleen foorumin ohjeiden mukaan), yllätyin siitä miten mukavat ja hiljaiset ne on. Ja autosta tuli todella suuntavakaa, ei tarvinnut välittää enää urista mitään.

                  Tälle keväälle sitten arvelin vaihtaa e46:een alle KUNNON renkaat, Michelin Pilot Sport3 225/40-R18 koossa, maksoi vähän vajaa 800 euroa...
                  Ei jumalauta, aiemmin eleettömästi kulkeneesta e46:sta tuli aivan järkyttävä uraohjus, esim. ohitustilanteessa piti tien keskiviivaa ylittäessä ohjata kaksin käsin että pysyi tiellä! Katsetta ei voinut irrottaa tiestä 5s pidemmäksi ajaksi, koska silloin oltiin jo menossa ihan väärään suuntaan... Samoin rengasmelu oli kova.

                  Jälleenmyyjän kanssa tätä ihmeteltiin, testailtiin eri rengaspaineita ja vaikka mitä. Jälleenmyyjä oli sitten yhteydessä maahantuojaan, joka lupasi toimittaa erilaiset renkaat, jotka on kuulemma oikein suunniteltu BMW:n alle. Sieltä tuli Michelin Pilot Sportit jotka ovat V -mallisella kuviolla. Noilla auto rauhoittui huomattavasti (kun laittoi maksimikuorman mukaiset paineet) ja rengasmelukin palasi inhimilliselle tasolle, mutta edelleenkään ei kärsinyt heittää hetkeksikään ratista irti uraisella tiellä. Ero oli huomattava jopa loppuunkuluneisiin Nankangeihin verrattuna, niillä auto ei vedellyt. Sitten tuli autonvaihto ajankohtaiseksi, joten en enempää jäänyt vatuloimaan renkaiden kanssa, noilla kumeilla e46 oli kuitenkin jo siedettävä ajettava.

                  Ja nyt sitten tein joidenkin mielestä elämäni suurimman virheen ostamalla liian halvat renkaat E90:een, niidenhän on pakko olla paskaa tuolla hinnalla ja samalla pilasin koko auton!

                  Renkaiden imago tai statusarvo ei kiinnosta minua pätkääkään, tärkeintä on että ne toimivat normaaliajossa kuten on tarkoitettu, eivätkä aiheuta ylimääistä ratin kääntelyä tai rengasmelua.

                  Kuten täälläkin on todettu, ihan halvimpia renkaita ei välttämättä kannata ostaa, vaan hyvä tuote löytyy siitä keskikastista. Hercules kuulunee myös siihen keskikastiin, vaikka jälleenmyyjä olikin saanut näitä erän todella edullisesti. Halpa hinta ei kuitenkaan vaikuttanut renkaan ominaisuuksiin; mukavat, hiljaiset, ei päittäisheittoa ja meni alle todella pienillä painoilla. Eikä mene yön aikana kanttiseksi, kuten nankangeilla kävi pidempään seisottaessa.
                  Minun kriteereillä nuo on siis hyvät renkaat, sanokoon muut mitä hyvänsä!

                  Vaikka märkäpito ei olekaan premium -renkaiden luokkaa, se ei haittaa kunhan kuski tiedostaa asian. Eihän talvellakaan ajeta huonolla kelillä normaalikelin nopeuksilla risteyksiin ja tiukkoihin kurveihin (paitsi kehä3:n sisällä, ainakin uutisten perusteella), miksi pitäisi kesälläkään?

                  Koskapa tässä viestiketjussa keskustellaan halppisrenkaista, kannoin korteni kekoon ja kerroin kokemukseni kun vaihdoin runflatista halppisrenkaisiin. Ja siitä hyvästä minut verbaalisesti ristiinaulittiin

                  Minulle on ihan se ja sama, minkä merkkisillä renkailla kukainenkin ajelee, jokainen ostaa omaan tarpeeseensa soveltuvat renkaat. Hemi yrittää tätä pointtia tuoda koko ajan esille ja kertoa, että normaaliajoon ominaisuuksiltaan parhaat renkaat löytyy useimmiten siitä keskikastista. Mutta aina löytyy niitä joiden mielestä halpa/kohtuuhintainen on automaattisesti paskaa.

                  Minun kokemusten perusteella sporttinen rengas ei ole normaaliajossa mukava tai hiljainen, eikä normiajossa hyvin toimiva rengas ole sporttinen.

                  Se vain oikeasti oikeassa elämässä Suomen tyyppisillä teillä/tieolosuhteissa menee helposti juuri näin, vaikka moni kuvitteleekin sen merkin siinä renkaan kyljessä olevan tae päinvastaisesta.
                  Elin huom: LUULEE, koska omaa aitoa vertailupohjaa ei yksinkertaisesti ole olemassakaan, vaan mielipiteet perustuu aivan puhtaasti omiin luotuihin romanttisiin mielikuviin.
                  Tällöin oikeasti ei analysoida itse tuotetta ja tuotteen tarjoamia ominaisuuksia, vaan nimenomaan romanttisia mielikuvia.
                  Kaiken tämän keppihevonen on tietenkin "turvallisuus" joka ikäänkuin olisi jotenkin oikeasti oikeassa elämässä kytköksissä automaattisesti johonkin brändiin ja sen rengastuotteisiin.
                  Kuitenkin talvella samat kaverit jotka täällä kertoo poistuvansa kesäkelissä lepikkoon ilman uusinta "testivoittajaa", ajavat talvisin kitkarenkaalla joka parhaimmillaankin on vain välttävä kolmen tähden rengas suhteessa vastaavaan nastarenkaaseen. Eli talvirenkaan osalla helposti voidaan tehdä renkaan valinnassa kompromissi mukavuuden suuntaan(tosin toki merkkibrandin lipun alla), mutta kesällä ei...ilman että rengas on heti näiden "trendistien" mukaan Paska?
                  Nyt kuitenkin vedotaan siihen että koska testeissä nämä keskihintaiset ei menest yhtä hyvin kuin ns."premiumtuotteet", ovat ne tätäkin austaa vasten "paskoja"?
                  En kuitenkaan ole vielä milloinkaan nähnyt yhtään rengastestiä jossa juuri tämä Suomessa elintärkeä uraherkkyys olisi testattu tai sitä olisi mitenkään pisteytyksen osalta huomioitu?
                  Miten ihmeessä silloin voidaan edes vedota mihinkään testeihin määriteltäessä ns."premiumrengasta" jos yksi oleellisimmista seikoista jätetään täysin testaamatta?
                  Jos kuitenkin se 1000€:n "premiumrengas-setti" on hengenvaarallinen uraimuri, ei mistään turvallisuudesta tai ajamisen ilosta/nautittavuudesta voi puhua yhtään mitään tekemättä istesään täydellistä trendipelleä.
                  Uskomukset ovat toki vahvoja jos=kun ei ole itse kokeillut mistä oikeasti huonoimmillaan voi olla kyse.

                  Comment

                  • Smistik
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2009
                    • 1130
                    • Kanta-Häme

                    Originally posted by sassi View Post
                    Vaikka märkäpito ei olekaan premium -renkaiden luokkaa, se ei haittaa kunhan kuski tiedostaa asian. Eihän talvellakaan ajeta huonolla kelillä normaalikelin nopeuksilla risteyksiin ja tiukkoihin kurveihin (paitsi kehä3:n sisällä, ainakin uutisten perusteella), miksi pitäisi kesälläkään?
                    Tätä olen itsekkin ihmetelly, miten Nankangeja on moitittu märkäpidosta. Saa kyllä vetää omalla e46 330dat:llä aika vitun kovaa risteykseen, että alkaisi puskea. En ole niin kovaa koskaan edes viittinyt yrittää. Jos todella sileä asfaltti, niin voipi sutia jos runtaa kaasun paikallaan pohjaan. Pidon menettäminen märällä ei kyllä ole sporttista ajoa, vaan saa vetää ihan reikä päässä.
                    ex E91 320d käsiaskilla
                    ex E46 330dat
                    japski
                    ranu

                    ex E30 316i 4d

                    Comment

                    • Peltsii
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2007
                      • 7061
                      • Turenki

                      Heh, katselin tänään M3 CSL renkaita varikolla, näytti olevan Michelin pilot sport cupit alla, yritin kyllä etsiä kuljettajaa, jotta olisin voinut ohjeistaa häntä ajamaan jatkossa herculeksilla..

                      Nankang kokemuksia ahvenistolta tänään: aivan vitun luokatonta paskaa, ensimmäisen kierroksen pääsee kohtuullisella pidolla, mutta toisen kierroksen jälkeen alkaa sulamaan alle ja tulee perkeleenmoiset saippuapalat. Erittäin hyvä SPORT rengas siis
                      DUCATI 1098 RACING EVO

                      Comment

                      • turomu
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2005
                        • 310
                        • Kuusamo

                        Ihme vääntöä täällä. Pitääkö ne samat renkaat olla parhaat radalla ja kadulla?

                        Omalla perhevankkurilla ei radalla ajeta joten lähinnä kiinnostais miten renkaat pelaa normaaleissa ajotilanteissa.

                        Toki mukava kuulla käyttökokemuksia halpisrenkaiden ominaisuuksista molemmissa ympäristöissä, ihme väittelyksi vaan tuntuu menevän jälleen kerran...
                        X3 30d M-sport
                        exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316

                        Comment

                        • Heguli 31
                          BTCF Member
                          • Oct 2004
                          • 10058
                          • KVLA

                          Originally posted by turomu View Post
                          Ihme vääntöä täällä. Pitääkö ne samat renkaat olla parhaat radalla ja kadulla?
                          Tätä samaa järjetöntä paskanjauhantaa olen itsekkin aina täällä ihmetellyt.Edellisessä E36 M3:ssa oli jossain vaiheessa Nangkang NS2:t alla eikä ollut mitään pahaa sanottavaa renkaista.Pitoa oli riittävästi niin märällä kuin kuivallakin.Ja vetelemätön rengas.Ei vaan olisi tullut mieleenikään yrittää niillä mitään "Ahveniston ennätystä" ratapäivillä ja tulla sitten tänne itkemään kuinka paskat kumit tuli ostettua ja kuinka ne nyt suli alle jo toisella kierroksella.Voi kiesus mitä klonveja.

                          Comment

                          • Hemi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 18880
                            • Pirkanmaa

                            Originally posted by Peltsii View Post
                            Heh, katselin tänään M3 CSL renkaita varikolla, näytti olevan Michelin pilot sport cupit alla, yritin kyllä etsiä kuljettajaa, jotta olisin voinut ohjeistaa häntä ajamaan jatkossa herculeksilla..

                            Nankang kokemuksia ahvenistolta tänään: aivan vitun luokatonta paskaa, ensimmäisen kierroksen pääsee kohtuullisella pidolla, mutta toisen kierroksen jälkeen alkaa sulamaan alle ja tulee perkeleenmoiset saippuapalat. Erittäin hyvä SPORT rengas siis
                            Ehkä kannattaisi mennä itkemään johonkin toiseen topikkiin....tämän aihealue kun oli halpisrenkaat?
                            Tuo Misukan sport cup taas liittyy nyt tähän aiheeseen taas yhtä hyvin kuin keskustelu omenalajikkeista?
                            Jos elämä tuntuu noin pahalta niiden nankang:en kanssa, eikö kannattaisi mennä rasvaamaan hinusköysi tai sitten vain hakea ne sport cup:it????

                            Comment

                            • Peltsii
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2007
                              • 7061
                              • Turenki

                              Originally posted by Hemi View Post
                              Ehkä kannattaisi mennä itkemään johonkin toiseen topikkiin....tämän aihealue kun oli halpisrenkaat?
                              Tuo Misukan sport cup taas liittyy nyt tähän aiheeseen taas yhtä hyvin kuin keskustelu omenalajikkeista?
                              Jos elämä tuntuu noin pahalta niiden nankang:en kanssa, eikö kannattaisi mennä rasvaamaan hinusköysi tai sitten vain hakea ne sport cup:it????

                              Luultavasti en tee kumpaakaan mainitsemistasi asioista. En vain pysty käsittämään mitä hyvää noissa renkaissa voi olla
                              DUCATI 1098 RACING EVO

                              Comment

                              • Hemi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2004
                                • 18880
                                • Pirkanmaa

                                Originally posted by Peltsii View Post
                                ... En vain pysty käsittämään mitä hyvää noissa renkaissa voi olla
                                Kuitenkin sinulla on itselläsikin Nankang:it autosi alla, eikä ne jumalaiset misukat???
                                Miten tämä on mahdollista???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎