Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harald
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2003
    • 252
    • Kaarina

Hankook Ventus V12 Evo 235/40-18 ja 265/35-18 E39:ssä alla ja 500km ajon perusteella pelkästään hyvää sanottavaa. Ei vetele, ja on suht hiljainen. Eipä noi mitkään varsinaiset halpiskumit enää ole... Hinta-laatu suhde ihan hyvä.
    W204 C350 AMG
    Toyota Corolla 1.3XI 16V
    Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i

Comment

• Bem318is
      Bimmer Rookie
      • Jun 2007
      • 47
      • Kuusamo

Kellään kokemusta Achilles ATR Sport renkaista, koossa 235/265/19, tai muissakin?, Bm-autosportilta oisin tilaamassa vanteita ja renkaita ni nankangit päässy heiltä loppumaan ni ois tuota Achillesia ja falkenia vaan tarjolla, hintaeroa ois 150 puntaa akilleen eduksi
      Ex: E30 325i m52b28 -87, E28 528i -87, E39 530d Touring M-Sport -02, E39 528i sedan -96, E36 328ia Touring -96, E36 328i Touring -95, E36 325i Coupe -92, E36 318is Coupe -92

Comment

• Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

Originally posted by Bem318is View Post
        Kellään kokemusta Achilles ATR Sport renkaista, koossa 235/265/19, tai muissakin?, Bm-autosportilta oisin tilaamassa vanteita ja renkaita ni nankangit päässy heiltä loppumaan ni ois tuota Achillesia ja falkenia vaan tarjolla, hintaeroa ois 150 puntaa akilleen eduksi
        Omasta mielestäni juuri tuossa kokoluokassa todella hintansa väärtti(korkeammissa profiileissa jo helposti liiankin pehmeä...vrt.P7000 Nexen).
        Erittäin mukava+vetelemätön ja suhteellisen hiljainen, eli hyvinkin hintansa väärtti.

Comment

• Bem318is
          Bimmer Rookie
          • Jun 2007
          • 47
          • Kuusamo

Juu kiitoksia Hemi nopeasta vastauksesta! Eli ei muuta kun ilmoitusta menemään Enklantiin että laittaa vaan renkaat ja vanteet tulemaan, vaikka nuo Achillesit saa kyllä rengas-onlinestakin 368€ koko sarjan.
          Ex: E30 325i m52b28 -87, E28 528i -87, E39 530d Touring M-Sport -02, E39 528i sedan -96, E36 328ia Touring -96, E36 328i Touring -95, E36 325i Coupe -92, E36 318is Coupe -92

Comment

• Juppe
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 4541
            • TURKU

Voi jestas mitä paskaa noi nankangit ovat. Vaihdoin vanteita ja mukana tuli NS2 nankangit koossa 225/45/17. Eihän tollasilla jyristimillä voi edes ajaa. Aivan vitunmoinen meteli ja jos joku luuli, että noi ei vetele, niin pahasti on väärässä. Mä viillän ranteeni auki jos joudun ajamaan noilla yli viikon. Onneks en joudu. 255 kossa olevat falkenit ovat huomattavasti hiljaisemmat kuin 225 nankangit. Noissa ei oo oikeesti mitään hyvä. Edes halvalla hinnalla ei kannata tollasta paskaa autoonsa laittaa. Noi oli mun ekat ainoat ja viimeiset nankangit ja juuri niin paskat kuin kuvittelinkin.

Comment

• bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

Originally posted by Bem318is View Post
              Juu kiitoksia Hemi nopeasta vastauksesta! Eli ei muuta kun ilmoitusta menemään Enklantiin että laittaa vaan renkaat ja vanteet tulemaan, vaikka nuo Achillesit saa kyllä rengas-onlinestakin 368€ koko sarjan.

lueppa muutama sivu taaksepäin minun juttuja noista renkaista ennenkö teet hätiköityjä päätöksiä. tilaa ennemmin muut kumit erikseen toisesta paikasta. minulla meni ainakin auton ajettavuus (E91) täysin pilalle noilla kumeilla, niin löysä tuli ajotuntumasta. nyt alla oleva nankang on selvästi parempi ja hankook/kumho jo huomattavasti parempia.

suosittelen laittamaan sen satasen tai pari lisää niihin kumeihin, jos meinaat autolla itse pidempään ajaa.
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Tojopa
                BTCF Member
                • Mar 2004
                • 1592
                • Kuopio

Originally posted by Juppe View Post
                Voi jestas mitä paskaa noi nankangit ovat. Vaihdoin vanteita ja mukana tuli NS2 nankangit koossa 225/45/17. Eihän tollasilla jyristimillä voi edes ajaa. Aivan vitunmoinen meteli ja jos joku luuli, että noi ei vetele, niin pahasti on väärässä. Mä viillän ranteeni auki jos joudun ajamaan noilla yli viikon. Onneks en joudu. 255 kossa olevat falkenit ovat huomattavasti hiljaisemmat kuin 225 nankangit. Noissa ei oo oikeesti mitään hyvä. Edes halvalla hinnalla ei kannata tollasta paskaa autoonsa laittaa. Noi oli mun ekat ainoat ja viimeiset nankangit ja juuri niin paskat kuin kuvittelinkin.
                Itsellä täysin samat ajatukset kun laitoin puolikuntoiset 225/45-17 Contit omaan E36 coupeen, järkyttävät uraimurit ja meteliä riittää.

Comment

• Petteri -81
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2010
                  • 34
                  • Kalajoki

Nexen vs. Nankang

Kummat sitä nyt tilaisi? Nexen vai Nankang? Koko olisi 225/45 R17. Mistä porukka noita tilailee? Mielellään sellainen paikka, mistä sais renkaat nopeasti ja luotettavasti perille.
                  Nykyinen: Volvo V70 D5 -04

Ex: BMW 330 dA Touring -03 & BMW 525 Tds -93

Comment

• jukkae
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 3506
                    • 70800

Mulla ainakin nankangit tuossa koossa e36:sen alla oli aivan hyvät ja mukavat ajaa, ei minkäänlaista vetelyä tai sen suurempaa meteliä mitä edellisillä conteilla oli. Tietenkin jos sulla on autona tuo sigun e36 ja vielä madallettuna väärillä alustakulmilla niin varmana vetelee.

Comment

• Juppe
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2002
                      • 4541
                      • TURKU

No ei oo e36:ssa. Se on normikorkeudessa 225/255 falkeneilla, on hiljainen eikä vetele. Nuo paskat ovat e46:ssa, jossa kulmat viilattu millilleen kohdalleen. 225/255 18 falkeneilla ei ollut valittelemista.

Comment

• Hemi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 18880
                        • Pirkanmaa

No ei oo e36:ssa. Se on normikorkeudessa 225/255 falkeneilla, on hiljainen eikä vetele. Nuo paskat ovat e46:ssa, jossa kulmat viilattu millilleen kohdalleen. 225/255 18 falkeneilla ei ollut valittelemista.
                        Uudet vai linttaan+hampaalle väärillä kulmilla ajetut jossain muussa autossa?

Comment

• Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

Originally posted by bemu2000 View Post
                          lueppa muutama sivu taaksepäin minun juttuja noista renkaista ennenkö teet hätiköityjä päätöksiä. tilaa ennemmin muut kumit erikseen toisesta paikasta. minulla meni ainakin auton ajettavuus (E91) täysin pilalle noilla kumeilla, niin löysä tuli ajotuntumasta. nyt alla oleva nankang on selvästi parempi ja hankook/kumho jo huomattavasti parempia.

suosittelen laittamaan sen satasen tai pari lisää niihin kumeihin, jos meinaat autolla itse pidempään ajaa.
                          Me taas heitettiin esim.juuri viime viikonlopuksi e39:iin ko.setti ja hinta/laatusuhde tässä kohtaa todella kohdallaan. Parin sadan kilsan testilenkillä ei mitään.....siis pienempiäkään kuvailemasia ongelmia(3.0/3.2bar paineilla), mutta täysin vetelemättömät ja hiljaiset.
                          Loppuun asti ajettuina näistä ei ole vielä kokemusta, mutta sen verran positiivinen käsitys on itselleni näistä nyt jäänyt E46:n ja E39:n alla, että pakko se on uskaltaa suositella. Voihan se olla että näistä on "maanantaipainoksia" tai että ne vain ei johonkin autoon sovi, mutta nyt on itsellä+lähipiirillä+asiakkaalla kymmenkunta pelkästään positiivista mielipidettä. Pehmeät ne toki on, mutta matalissa 18"-19" kokoluokissa ne ovat ainakin tässä otantaryhmassä toimineet.
                          Bem318:han voi sitten kertoa miten hänellä ko.kumit toimivat asteikolla 1-10.

Comment

• Bem318is
                            Bimmer Rookie
                            • Jun 2007
                            • 47
                            • Kuusamo

Originally posted by bemu2000 View Post

Juu no täytyy tuumailla vielä hetki ennen kuin menen tilaamaan.

Comment

• Bem318is
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2007
                              • 47
                              • Kuusamo

Bem318:han voi sitten kertoa miten hänellä ko.kumit toimivat asteikolla 1-10.[/QUOTE]

Niin ja kerron toki jos nyt nuo tilaan, että kannattiko vaiko eikö. Itsellä ei ole juuri kokemusta 17" --->renkaista.

Comment

• Juppe
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2002
                                • 4541
                                • TURKU

Uudet vai linttaan+hampaalle väärillä kulmilla ajetut jossain muussa autossa?
                                Edessä 6mm pintaa. takana huonommat. Toki noi on pyörineet toisen auton alla, mutta ero Falkeneista noihin oli ihan käsittämätön.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎