Hankook Ventus V12 Evo 235/40-18 ja 265/35-18 E39:ssä alla ja 500km ajon perusteella pelkästään hyvää sanottavaa. Ei vetele, ja on suht hiljainen. Eipä noi mitkään varsinaiset halpiskumit enää ole... Hinta-laatu suhde ihan hyvä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kellään kokemusta Achilles ATR Sport renkaista, koossa 235/265/19, tai muissakin?, Bm-autosportilta oisin tilaamassa vanteita ja renkaita ni nankangit päässy heiltä loppumaan ni ois tuota Achillesia ja falkenia vaan tarjolla, hintaeroa ois 150 puntaa akilleen eduksiEx: E30 325i m52b28 -87, E28 528i -87, E39 530d Touring M-Sport -02, E39 528i sedan -96, E36 328ia Touring -96, E36 328i Touring -95, E36 325i Coupe -92, E36 318is Coupe -92
Comment
-
-
Originally posted by Bem318is View PostKellään kokemusta Achilles ATR Sport renkaista, koossa 235/265/19, tai muissakin?, Bm-autosportilta oisin tilaamassa vanteita ja renkaita ni nankangit päässy heiltä loppumaan ni ois tuota Achillesia ja falkenia vaan tarjolla, hintaeroa ois 150 puntaa akilleen eduksi
Erittäin mukava+vetelemätön ja suhteellisen hiljainen, eli hyvinkin hintansa väärtti.
Comment
-
-
Juu kiitoksia Hemi nopeasta vastauksesta! Eli ei muuta kun ilmoitusta menemään Enklantiin että laittaa vaan renkaat ja vanteet tulemaan, vaikka nuo Achillesit saa kyllä rengas-onlinestakin 368€ koko sarjan.Ex: E30 325i m52b28 -87, E28 528i -87, E39 530d Touring M-Sport -02, E39 528i sedan -96, E36 328ia Touring -96, E36 328i Touring -95, E36 325i Coupe -92, E36 318is Coupe -92
Comment
-
-
Voi jestas mitä paskaa noi nankangit ovat. Vaihdoin vanteita ja mukana tuli NS2 nankangit koossa 225/45/17. Eihän tollasilla jyristimillä voi edes ajaa. Aivan vitunmoinen meteli ja jos joku luuli, että noi ei vetele, niin pahasti on väärässä. Mä viillän ranteeni auki jos joudun ajamaan noilla yli viikon. Onneks en joudu. 255 kossa olevat falkenit ovat huomattavasti hiljaisemmat kuin 225 nankangit. Noissa ei oo oikeesti mitään hyvä. Edes halvalla hinnalla ei kannata tollasta paskaa autoonsa laittaa. Noi oli mun ekat ainoat ja viimeiset nankangit ja juuri niin paskat kuin kuvittelinkin.
Comment
-
-
Originally posted by Bem318is View PostJuu kiitoksia Hemi nopeasta vastauksesta! Eli ei muuta kun ilmoitusta menemään Enklantiin että laittaa vaan renkaat ja vanteet tulemaan, vaikka nuo Achillesit saa kyllä rengas-onlinestakin 368€ koko sarjan.
lueppa muutama sivu taaksepäin minun juttuja noista renkaista ennenkö teet hätiköityjä päätöksiä. tilaa ennemmin muut kumit erikseen toisesta paikasta. minulla meni ainakin auton ajettavuus (E91) täysin pilalle noilla kumeilla, niin löysä tuli ajotuntumasta. nyt alla oleva nankang on selvästi parempi ja hankook/kumho jo huomattavasti parempia.
suosittelen laittamaan sen satasen tai pari lisää niihin kumeihin, jos meinaat autolla itse pidempään ajaa.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostVoi jestas mitä paskaa noi nankangit ovat. Vaihdoin vanteita ja mukana tuli NS2 nankangit koossa 225/45/17. Eihän tollasilla jyristimillä voi edes ajaa. Aivan vitunmoinen meteli ja jos joku luuli, että noi ei vetele, niin pahasti on väärässä. Mä viillän ranteeni auki jos joudun ajamaan noilla yli viikon. Onneks en joudu. 255 kossa olevat falkenit ovat huomattavasti hiljaisemmat kuin 225 nankangit. Noissa ei oo oikeesti mitään hyvä. Edes halvalla hinnalla ei kannata tollasta paskaa autoonsa laittaa. Noi oli mun ekat ainoat ja viimeiset nankangit ja juuri niin paskat kuin kuvittelinkin.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostVoi jestas mitä paskaa noi nankangit ovat. Vaihdoin vanteita ja mukana tuli NS2 nankangit koossa 225/45/17. Eihän tollasilla jyristimillä voi edes ajaa. Aivan vitunmoinen meteli ja jos joku luuli, että noi ei vetele, niin pahasti on väärässä. Mä viillän ranteeni auki jos joudun ajamaan noilla yli viikon. Onneks en joudu. 255 kossa olevat falkenit ovat huomattavasti hiljaisemmat kuin 225 nankangit. Noissa ei oo oikeesti mitään hyvä. Edes halvalla hinnalla ei kannata tollasta paskaa autoonsa laittaa. Noi oli mun ekat ainoat ja viimeiset nankangit ja juuri niin paskat kuin kuvittelinkin.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo ei oo e36:ssa. Se on normikorkeudessa 225/255 falkeneilla, on hiljainen eikä vetele. Nuo paskat ovat e46:ssa, jossa kulmat viilattu millilleen kohdalleen. 225/255 18 falkeneilla ei ollut valittelemista.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postlueppa muutama sivu taaksepäin minun juttuja noista renkaista ennenkö teet hätiköityjä päätöksiä. tilaa ennemmin muut kumit erikseen toisesta paikasta. minulla meni ainakin auton ajettavuus (E91) täysin pilalle noilla kumeilla, niin löysä tuli ajotuntumasta. nyt alla oleva nankang on selvästi parempi ja hankook/kumho jo huomattavasti parempia.
suosittelen laittamaan sen satasen tai pari lisää niihin kumeihin, jos meinaat autolla itse pidempään ajaa.
Loppuun asti ajettuina näistä ei ole vielä kokemusta, mutta sen verran positiivinen käsitys on itselleni näistä nyt jäänyt E46:n ja E39:n alla, että pakko se on uskaltaa suositella. Voihan se olla että näistä on "maanantaipainoksia" tai että ne vain ei johonkin autoon sovi, mutta nyt on itsellä+lähipiirillä+asiakkaalla kymmenkunta pelkästään positiivista mielipidettä. Pehmeät ne toki on, mutta matalissa 18"-19" kokoluokissa ne ovat ainakin tässä otantaryhmassä toimineet.
Bem318:han voi sitten kertoa miten hänellä ko.kumit toimivat asteikolla 1-10.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postlueppa muutama sivu taaksepäin minun juttuja noista renkaista ennenkö teet hätiköityjä päätöksiä. tilaa ennemmin muut kumit erikseen toisesta paikasta. minulla meni ainakin auton ajettavuus (E91) täysin pilalle noilla kumeilla, niin löysä tuli ajotuntumasta. nyt alla oleva nankang on selvästi parempi ja hankook/kumho jo huomattavasti parempia.
suosittelen laittamaan sen satasen tai pari lisää niihin kumeihin, jos meinaat autolla itse pidempään ajaa.Ex: E30 325i m52b28 -87, E28 528i -87, E39 530d Touring M-Sport -02, E39 528i sedan -96, E36 328ia Touring -96, E36 328i Touring -95, E36 325i Coupe -92, E36 318is Coupe -92
Comment
-
-
Bem318:han voi sitten kertoa miten hänellä ko.kumit toimivat asteikolla 1-10.[/QUOTE]
Niin ja kerron toki jos nyt nuo tilaan, että kannattiko vaiko eikö. Itsellä ei ole juuri kokemusta 17" --->renkaista.Ex: E30 325i m52b28 -87, E28 528i -87, E39 530d Touring M-Sport -02, E39 528i sedan -96, E36 328ia Touring -96, E36 328i Touring -95, E36 325i Coupe -92, E36 318is Coupe -92
Comment
-
Comment