Niin nuo nrzi:t tuli tuon nykyisen vessan mukana alla. Eihän nuo varmasti ihan uusinta uutta ole paistoleima taisi olla -07. Nyt menee taakse sitten kesällä nexenit. Edessä mennään Yokohama c.drivellä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nankang ns-2 kesärenkaat
Collapse
X
-
Originally posted by Antsah View PostNiin nuo nrzi:t tuli tuon nykyisen vessan mukana alla. Eihän nuo varmasti ihan uusinta uutta ole paistoleima taisi olla -07. Nyt menee taakse sitten kesällä nexenit. Edessä mennään Yokohama c.drivellä.
Comment
-
-
Itelle tuli NS-2 275/30R19 taakse ja 235/35R19 eteen.
Perrrr**le ratti voplattaa 60km/h jälkeen. Yhteen pyörään kone näytti 240 gramman epätasapainoa ja laittoivat 3 rivistöä painoja vanteeseen. Ihan kivalta näyttää kun sellanen jaksollinen järjestelmä on näkyvillä vanteen sisäpinnassa, not
Pyörät on tasapainoitettu kahteen kertaan huolellisesti mutta tärinä on ja pysyy.
Uudet replica vanteet tuli samalla. Nyt pieni kysymysmerkki että onko vika vanteissa vai nankangeissa. Itse vähän veikkaan nankangeja...
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostItelle tuli NS-2 275/35R19 taakse ja 235/35R19 eteen.
Perrrr**le ratti voplattaa 60km/h jälkeen. Yhteen pyörään kone näytti 240 gramman epätasapainoa ja laittoivat 3 rivistöä painoja vanteeseen. Ihan kivalta näyttää kun sellanen jaksollinen järjestelmä on näkyvillä vanteen sisäpinnassa, not
Pyörät on tasapainoitettu kahteen kertaan huolellisesti mutta tärinä on ja pysyy.
Uudet replica vanteet tuli samalla. Nyt pieni kysymysmerkki että onko vika vanteissa vai nankangeissa. Itse vähän veikkaan nankangeja...Last edited by McBeast; 09-05-2012, 19:56.
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostUudet replica vanteet tuli samalla. Nyt pieni kysymysmerkki että onko vika vanteissa vai nankangeissa. Itse vähän veikkaan nankangeja...
Missä asennettu kumit vanteelle?
Comment
-
-
Minä taas vanteitaVoihan niissä kumeissakin olla valmistusvikoja, mutta ois varmaan kannattanu pyöräyttää se pelkkä vanne tasapainotuskoneessa että näkis onko heitto siinä vai kumissa. Ja sul on ihan eriparikokoakin noi kumit.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostItelle tuli NS-2 275/35R19 taakse ja 235/35R19 eteen.
Uudet replica vanteet tuli samalla. Nyt pieni kysymysmerkki että onko vika vanteissa vai nankangeissa. Itse vähän veikkaan nankangeja...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by jarnori View PostI
Uudet replica vanteet tuli samalla. Nyt pieni kysymysmerkki että onko vika vanteissa vai nankangeissa. Itse vähän veikkaan nankangeja...
...vai olisiko tosiaan tehtaalla 240g:n epätasapaino mennyt vain laadunvalvonnasta läpi...olisiko?
Comment
-
-
Mulla oli nangangit halpisvanteilla (17"), ja kirosin renkaita, kun täristää, nyt hankookit samoilla vanteilla aiheuttaa saman. Jännä huomata että kolmessa renkaassa painot tulivat samoihin kohtiin kuin ennenkin. Eli veikkaus vanteille.
Tosin kun tasapainottaa "piiloon", joutuu painoja laittamaan suhteessa enemmän, kuin jos painottaisi reunaan. Taisi olla n 70g noissa suurin paino
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostNS2:et ovat tehdaspainoitettuja, joista mm.renkaan sivussa painoituksen mukaan "rengasleima" ja punatäplä.
...vai olisiko tosiaan tehtaalla 240g:n epätasapaino mennyt vain laadunvalvonnasta läpi...olisiko?
Comment
-
-
E39 540i Touring:iin NS-2:set 235/40/18 eteen ja 265/35/18 taakse.
Mutta millä kantavuudella? Onko taakse 93 liian heiveröinen? Eteen 95?
Vakio 17" ovat 94.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by Rockwell View PostE39 540i Touring:iin NS-2:set 235/40/18 eteen ja 265/35/18 taakse.
Mutta millä kantavuudella? Onko taakse 93 liian heiveröinen? Eteen 95?
Vakio 17" ovat 94.
En tiiä johtuko siitä kantavuuden ylittymisestä vai mistä, mutta molemmat takarenkaat ovat yhden kesän ajon jälkeen kulumismerkeillä menossa.. Joku 17tkm tuli rullailtua kesän aikana. Noh, ens kesäksi uuet 265/35 R18 Xl:t, ei ainakaa nankangit.Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-