Sanokaas joku joka tietää riittääkö E39 napa keskittämään vielä jos siihen lätkäsee 10mm spacerin päälle?
-Jyri
ei riitä
1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS F10 525d Xdrive comfort sitte Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin. www.rotator.fi
vanha topic mut en viitti uuttakaan tehdä.
Elikkä mulla on e39:ssä 20mm speiserit, sellaset joiden läpi vanteiden pultit menee. Kysymys kuuluu, että viittiikö noiden kanssa mennä katsastamaan vai revinkö suosiolla irti :think
Elikkä mulla on e39:ssä 20mm speiserit, sellaset joiden läpi vanteiden pultit menee. Kysymys kuuluu, että viittiikö noiden kanssa mennä katsastamaan vai revinkö suosiolla irti :think
Konttorista kiinni. Eli arpapeliä. Jos vanteet pyörii ilmankin niitä niin varmaan järkevämpi ratkaisu niin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Käy näyttään vaan niillä. Itellä samanlaiset, tosin otteeseen merkattuna. Mistäs ne sielä konttorilla tietää onko ne pultattavat vai ei?
Käy näyttään vaan niillä. Itellä samanlaiset, tosin otteeseen merkattuna. Mistäs ne sielä konttorilla tietää onko ne pultattavat vai ei?
Ottaa pyörän pois, jos on viitseliäs. Olen kylläkin siinä käsityksessä, että kaikki spacerit ovat tieliikennekelvottomia, pultattavat tai ei. Pl. ilmeisesti adapterispacerit...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Viitsii. Oon E34:n käyttäny pariin otteeseen 20mm spacereilla ja E30 10mm spacereilla, eivät ole jaksanu valittaa.
Ei sillä ole väliä onko pultattavat vai ei, laittomat on joka tapauksessa.
Eri asia on adapterispacerit joita jossain vanteissa käytetään, mutta niistähän täytyy olla vannevalmistajan laput mukana konttorilla, joissa kerrotaan että vanteet vaatii adapterin...
Ei sillä ole väliä onko pultattavat vai ei, laittomat on joka tapauksessa.
Eri asia on adapterispacerit joita jossain vanteissa käytetään, mutta niistähän täytyy olla vannevalmistajan laput mukana konttorilla, joissa kerrotaan että vanteet vaatii adapterin...
Tieliikennekelvottomia ne on lain mukaan, siihen se sitten jääkin. Tuokin on taas yks epäkohta joka tulis tuohon lakiin korjata. Btw. itellä on tommonen lappu noille spacereille...sen takia ne onki varmaan laitettu tuohon otteellekki, vaikka ei oo vannetta tai spaceria sen kummemmin eritelty malliltaan .
Tänään tilasin Tommis Billetiltä 4x15mm:n spacerit omien specsien mukaan. Eri napakoko ja vanteen keskireikä. 28 euroa kappale ja huomenna ovat toimitettuna Sipoon matkahuollossa.
Sanoisin, että KOHTALAISEN asiallista palvelua halpaan hintaan...
Ja jos epäilyttää, että tuleeko laatua, niin tekee noin 2500 palaa vuodessa pääasiassa kilpakäyttöön.
Tarvisin E36:seen 2kpl 15mm spacereitä..
Mitä hyötyä saavutetaan pultattavilla spacereillä ja onko niitä edes tuossa koossa saatavana? Näiden kanssa ei tarvitse pidempiä pultteja, mutta onko pultattavilla ja "normaaleilla" eroa esim. alustan rasitukseen? Keskittäväthän nuo tarvii joka tapauksessa olla.
Tarvisin E36:seen 2kpl 15mm spacereitä..
Mitä hyötyä saavutetaan pultattavilla spacereillä ja onko niitä edes tuossa koossa saatavana? Näiden kanssa ei tarvitse pidempiä pultteja, mutta onko pultattavilla ja "normaaleilla" eroa esim. alustan rasitukseen? Keskittäväthän nuo tarvii joka tapauksessa olla.
15mm pultattavia ei taida olla markkinoilla ja esim tommisbilletti ei suostu edes sellasia tekemään kestävyyden takia ...
Comment