Originally posted by Sädde
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
spacerit..
Collapse
X
-
Unohtui tuo kirjoittaa lisäksi, että ne oli TUV-hyväksytyt adapterit ajattelin, laitoin että oli jatkoa edelliseen
Joo, kyllä ne tiesi, siellä katsottiin laki kirjaa ja näytettiin tuo että joko vanteen tai autoon tarkoitettu adapteri, kyllä se pyysi multa noista pulttattavista adaptereista sitä TUV-hyväksyntää ja mä näytin sille, mutta vielä pitäisi saada todistus siitä että saan muuttaa auton raideleveyttä niillä, eli jos jäisi tuon raideleveyden muutoksen maks, lukemaan 30mm, niin se olisi hyväksynyt.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
No eipä ole ihan oikein lakikirjaa selailtu. LMp auton rakenteen muuttamisesta 10 pykälä " Auton pyörännavan ja vanteen väliin saa asentaa vain auton tai vanteen valmistajan vanteen ja kyseisen automallin yhteydessä käytettäväksi tarkoittamia sovituskappaleita." Eli vois tulkita niin että joko vannevalmistajan omat spacerit vannevalmistajan omiin vanteisiin, esim RH ja RH:n adapteri, tai autonvalmistajan esim. Porschen valmistama spaceri Porschen omiin vanteisiin. Ei niin että harakiri tüv hyväksytty spaceri Lenson tekemiin vanteisiin.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Nostetaas vanhaa topikkia. Itsellä olisi tarve 25mm spacereille, kysymys kuuluukin meneekö noin paksu lätty vielä pelkillä pitkillä pyöränpulteilla, vai pitäisikö ostaa pultattava malli? Järkevän hintaiset pultattavat meinaa olla kiven alla, kun tommis billettikään ei niitä enää toimita.f31 320d xDrive M-sport -16 Alpinweiß III
Entiset:e90 320i -09 Schwarz II
e46 316i Touring -03 Silbergrau metallic
e34 525i -88 Delphin metallic
e36 318i -91 Brokatrot metallic
Comment
-
-
Tommisbilletiltä tilasin "erikois" mittaiset pultattavat adapterit, sillä keskityksellä, oli 20 2kpl ja 23mm/2kpl, makso sen 250€ 4kpl, mutta oli tarvittavat.
Mä laittaisin pultattavat ja vielä sillä keskityksellä, mutta ne maksaa, mutta on "turvallisemmat" kuin pitkillä pulteillaLast edited by MikeDry; 23-03-2016, 08:33.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Tomson View PostNostellaanpa, olisi e39 tarvetta saada taakse 10-15mm keskittävät spacerit, mistäs porukka nykyään tilaillut? :think
Comment
-
-
Ebaysta saa hyvään hintaan ja nopeastiMercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Jos spacerissä on jarrulevyn lukituspultille reikä,kannattako siihen asentaa pidempi pultti ja lukita spaceri ja levy samalla kertaa. Tällaista settiä olen käyttänyt. Mutta pultti ei ole samanlainen,kuin orkkis ja joutuu soveltamaan prikkoja spacerin reikään pultin ympärille.
Mistään en löytänyt pidennettyjä versioita orkkiksista ja sorvia ei ole käytössä.
Miettisin ,että laittais jarrulevyyn vaan pultit ja spaceri irtonaisena välissä ,ei taida olla muuta iloa spaceriä lukita,kuin helpompi renkaanpulttien osuminen reikiinsä.BMW 335i E90 -07
Comment
-
Comment