Originally posted by Antsah
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Olen aina kuvitellut tämän olevan kaikille kuluttajolle itsestäänselvyys, mutta mikäli näin siis ei olekkaan?, niin nyt löytyi selitys joillekkin täydellisen nastakadon saaneille renkaille kahden talven ajossa?
Eli yhden talven ajetun nastarenkaan pyörimissuunnan kääntäminen, saa varsinkin vetäviltä pyöriltä aika äkkiä puolet nastoista kaikkoamaan ja loput puolet katkeamaan/menettämään kovametalliytimensä.

 
							
						 Ajoin tosin koko viime talven noilla renkailla. Rengas on melko kova ja pidossa on huomattava ero esim. jos vertaa Nokian R malliin. Mulle tulee kyllä nuo Nokian renkaat taas alle kunhan talvi etenee. Tuo W300 sopii kyllä suolatuille teille, mutta jos joutuu oikeasti ajamaan talvikelillä, niin ei ole ominaisuudet kovinkaan hyvät W300 renkaassa...
 Ajoin tosin koko viime talven noilla renkailla. Rengas on melko kova ja pidossa on huomattava ero esim. jos vertaa Nokian R malliin. Mulle tulee kyllä nuo Nokian renkaat taas alle kunhan talvi etenee. Tuo W300 sopii kyllä suolatuille teille, mutta jos joutuu oikeasti ajamaan talvikelillä, niin ei ole ominaisuudet kovinkaan hyvät W300 renkaassa...
							
						
Comment