Linglongin tapauksessa kääntö ei virallisesti mahdollista, kun sisä- ja ulkopuoli erikseen merkitty. Omiin green maxeihin tuli kaksi takuuseen juuri pintaheiton vuoksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zener View PostLinglongin tapauksessa kääntö ei virallisesti mahdollista, kun sisä- ja ulkopuoli erikseen merkitty. Omiin green maxeihin tuli kaksi takuuseen juuri pintaheiton vuoksi.-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by JermuS View PostOisko tässä nyt kuitenki tarkotettu että rengasta käännetään vaikka puoli kierrosta vanteella eikä kokonaan toisinpäin?
Renkaan kääntäminen vanteella joskus auttaa.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostVoi toki olla, mutta mielestäni pyöräyttämistä, eikä sillä ei monestikkaan helpotusta tule.
Renkaan kääntäminen vanteella joskus auttaa.-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Originally posted by öpel View PostMutta eikö rengasliikkeessä olisi pitänyt havaita pystyheitto, kun kerta kävin jo valittamassa asiasta? Vai miten tuollainen havaitaan?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostVoi toki olla, mutta mielestäni pyöräyttämistä, eikä sillä ei monestikkaan helpotusta tule.
Renkaan kääntäminen vanteella joskus auttaa.
Mitä teet, kun sinua pyydetään kääntämään rattia?
Haet hylsysarjan, irroitat ratin ja yrität asentaa sen väärinpäin?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostAinaki viksuinta olisi mainita asiasta asiakkaalle. Ja senhän näkee kivasti tasapainotuskoneessa.
Lähes aina jää pientä pystyheittoa, niin ei noissa voi alkaa pilkkua nussimaan. Vilkaisevat yleensä vaan ettei ole aivan hirveää heittoa.
Vanteissa on monesti pientä heittoa, niin kyllä se renkaat PYÖRÄYTYS monesti auttaa, kun renkaissakin on pystyheittoja.
Yksi vaikuttava asia on kylmät kelit. Monesti halparenkaisiin ja seisoessa flatspot, mikä voi tuntua jokusen kilometrin ja kylmällä kelillä se tasaantuu hitaammin.Last edited by bemu2000; 14-04-2014, 23:20.
Comment
-
-
Täällä on monetkin vannonut noiden halpisrenkaiden nimeen, niin nyt on sitten itsekin todettu että ei kannata. Laitettiin uudet 19" Sailunit alle leikkimään kesärenkaita. Karmea pystyheitto joka renkaassa, ja pompottaa jo viidestäkympistä alkaen. Kuivapito ok, ei kuitenkaan lähelläkään mitään contisport contacteja. Märkäpito on niinkuin ajelisi kitkarenkailla sateella, eli älyttömän huono. Yksi asia joka vielä kaupanpäälle ärsyttää on yli satasen vauhdeissa kuuluva vollotus. Autona E93.
Täytyypä nämä tuosta suditella pois ja ostaa kunnon renkaat.
Hemi on useaan otteeseen sanonut että pystyheitot saa pois, kertoisitko miten? Pyöritelty on, mutta ei apua.
Vai sheivataanko jenkkityyliin pystärit pois..?
MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostTäällä on monetkin vannonut noiden halpisrenkaiden nimeen, niin nyt on sitten itsekin todettu että ei kannata. Laitettiin uudet 19" Sailunit alle leikkimään kesärenkaita. Karmea pystyheitto joka renkaassa, ja pompottaa jo viidestäkympistä alkaen. Kuivapito ok, ei kuitenkaan lähelläkään mitään contisport contacteja. Märkäpito on niinkuin ajelisi kitkarenkailla sateella, eli älyttömän huono. Yksi asia joka vielä kaupanpäälle ärsyttää on yli satasen vauhdeissa kuuluva vollotus. Autona E93.
Täytyypä nämä tuosta suditella pois ja ostaa kunnon renkaat.
Hemi on useaan otteeseen sanonut että pystyheitot saa pois, kertoisitko miten? Pyöritelty on, mutta ei apua.
Vai sheivataanko jenkkityyliin pystärit pois..?
https://www.youtube.com/watch?v=lDZP-f_CpRk
Kannattaa suosia noita vähän "tunnetumpia" ja korealaisia. Toi sailun lukeutuu aivan halvimpaan ja paskimpaan kiinan luokkaan, niin ei yllätä...
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostTäällä on monetkin vannonut noiden halpisrenkaiden nimeen, niin nyt on sitten itsekin todettu että ei kannata. Laitettiin uudet 19" Sailunit alle leikkimään kesärenkaita. Karmea pystyheitto joka renkaassa, ja pompottaa jo viidestäkympistä alkaen. Kuivapito ok, ei kuitenkaan lähelläkään mitään contisport contacteja. Märkäpito on niinkuin ajelisi kitkarenkailla sateella, eli älyttömän huono. Yksi asia joka vielä kaupanpäälle ärsyttää on yli satasen vauhdeissa kuuluva vollotus. Autona E93.
Täytyypä nämä tuosta suditella pois ja ostaa kunnon renkaat.
Hemi on useaan otteeseen sanonut että pystyheitot saa pois, kertoisitko miten? Pyöritelty on, mutta ei apua.
Vai sheivataanko jenkkityyliin pystärit pois..?
https://www.youtube.com/watch?v=lDZP-f_CpRk
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostVai sheivataanko jenkkityyliin pystärit pois..?
https://www.youtube.com/watch?v=lDZP-f_CpRk
En taida enää kokeilla päästä halvimmalla, vaan jatkossa taas merkkirenkaita. Linglong piti olla se "parempi" kiinalainen, mutta vaikka ominaisuudet olisivat kohtuulliset niin näköjään viimeistely aika persuuksista.BMW 523i E39 MY1999
Comment
-
-
Originally posted by öpel View PostOhhoh. Ei tuossakaan ole niin mitään järkeä. Kuitenkin haluaisin ajella suht turvallisesti tuolla kaatosateessa huonoilla teillä joissa urissa on varmaan 10 cm vettä. Ei se urasyvyys uusissakaan renkaissa kovin kummoinen ole, niin tuollaisen sorvauksen jälkeen kumia jää noin saman verran kuin niissä renkaissa oli jotka vaihdatin pois.
En taida enää kokeilla päästä halvimmalla, vaan jatkossa taas merkkirenkaita. Linglong piti olla se "parempi" kiinalainen, mutta vaikka ominaisuudet olisivat kohtuulliset niin näköjään viimeistely aika persuuksista.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by öpel View PostOhhoh. Ei tuossakaan ole niin mitään järkeä. Kuitenkin haluaisin ajella suht turvallisesti tuolla kaatosateessa huonoilla teillä joissa urissa on varmaan 10 cm vettä. Ei se urasyvyys uusissakaan renkaissa kovin kummoinen ole, niin tuollaisen sorvauksen jälkeen kumia jää noin saman verran kuin niissä renkaissa oli jotka vaihdatin pois.
Jostain syystä me olemme aina saaneet "rullailtua" ja käänneltyä jopa näiden halvimpienkin renkaiden selkäheitot hyväksyttäväksi, mutta joillekkin se tuntuu olevan mahdoton tehtävä.
Kuitenkin tehtaaltahan nämä EU:n alueelle tieliikennekäyttöön hyväksytyt renkaat tulevat tiettyjen standardien ja toleranssien sisällä ja paljon on kiinni asentajasta/laitteista saadaanko ne heitottomiksi vai ei.
Toki monet halvat kinkkikumit vaatii joskus oikeasti kokemusta/ammattitaitoa asennuksen suhteen jotta asettuvat vanteelle heitottomiksi.
Kovin usein vain ne ulkomailta ostetut ja täällä pelkkä rengastyö teettäen ne jäävät "väkisinkin" selkäheittoisiksi....kun sama rengas ostettuna asennusliikkeestä onkin heitoton.
Eli tuossa määritellyt "parametrit" mitkä jokainen Sailun kinkkikin täyttää tullessaan EU:n ja Jenkkilän sisämarkkinoille:
Comment
-
Comment