Onnistuuko ite noilla ja pillillä, vai vienkö suoraan korjaamoon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvirengaskeskustelu 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pazq View PostKävinpä hakemassa juuripaistetun satsin ässiä tuossa paripäivää sitten. 205/55/16 ja misukan rungoissa tuntui taas olevan kun oli niin pehmeät. On se vaan varma valinta kun ei ne ole mua koskaan pettäneet missään autossaJa hintaa 250€
1000km nyt takana ja kelit kun on mitä on niin ei mitään hajua miten toimii jäällä tai lumella. Kuivalla ja märällä asvaltilla noi on suhteellisen hiljaiset, nastat kyllä pitää kunnon ropinaa kun hiljaa ajaa. Runko lienee noissakin aika pehmeä, kun nyt sisäänajon jälkeen on aika helposti luistonesto vilkutellut esim. 80 - 100km/h kiihdytyksissä kun automaatti on valinnut pienempää. Myös tuntuma tiehen on hiukan sellainen vekkuli. Kokonaisuudessaan toistaiseksi olen tyytyväinen. Nuo siis Fortuna Winter Challengerit.Last edited by Tenox; 06-01-2014, 19:36.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by 5/5 View PostOnnistuuko ite noilla ja pillillä, vai vienkö suoraan korjaamoon?
http://www.tyokalukauppa.net/sahkoty...ine-p-167.html
Comment
-
-
Originally posted by 5/5 View Post
Ihan turha sitten siihen päälle vaan yrittää juottaa. Se on monesti halki pidemmälle kuin päältäpäin näyttää. Siihen olisi leikattava rälläkällä riittävän pitkä ura, minkä sitten täyttää. Vanteen materiaalikin saatava sulamaan. Ei kannata edes alkaa itse leikkimään, kun muutamalla kympillä saat sen hitsautettua pajalla...
Comment
-
-
Originally posted by 5/5 View PostTarvis hommata uudet vanteet ja renkaat. Auto on e46 316 -99.
vanteiksi ajattelin noita:
ja kumeiksi noita:
Eli onko noi vanteet sopivat autoon ja kumit vanteisiin.
Renkaat on jääpidossa saksankitkaksi yllättävän hyvät. Mulla oli tuollaiset ja nyt ne on naapurilla. Hyvin sekin niillä ajelee.
Tuon mukaan paras saksankitka jäällä jarrutuksessa.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostVanteet ei sovi, liian rumat.
eli siis kyllä ne sinne sopii...-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Safewintertyre-sivusto
Originally posted by Bmw Master View Post_________________________
BMW 328 xDrive (US) vm2009
Comment
-
-
Saahan sitä siistejä orggisvanteita halvemmallakin. Ei noissa nyt minusta ulkonäöllisesti vikaa ole mutta ne on kyllä talven jälkeen aikalailla entiset.
Yleisesti ottaen orggisvanteissa parempi maalaus ja lakkaus, kestää suolaa hieman paremmin kuin nuo kiinatinat.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by JermuS View PostOlipa taas vastaus!
Originally posted by JJSorsa View PostOttamatta kantaa minkään renkaan paremmuuteen, niin joka tapauksessa mielenkiintoisia tuloksia, toki varmaan itse kukin ostaessaan talvirenkaita miettii muitakin ominaisukkisa kuin jarrutuspitoa
Comment
-
-
Originally posted by 5/5 View PostSe on ihan sama. Toki voit antaa parisataa massia, niin saan hianommat...
Tuosta sulle halvemmalla tyylikkäät laatuvanteet ja pari rengastakin kaypänpäälle.
Comment
-
Comment