Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Minä kaipaisin kanssa tässä kokoluokassa, jonkun pätevän välikelin kitkarenkaiden suosituksen. Eli voisi pidentää syksyä ja kevättä, mutta oikean talven tullessa vaihtaa "piikkirenkaat"
Onko kumhoista tmv. Mihinkään. Joskus aikonaan ajanut Nokian wr kitkoilla läpi talviakin, joten niiden luulisi olevan vähintäänkin vielä samaa tasoa? Jos ei parempia ehdotuksia tule.
Minä kaipaisin kanssa tässä kokoluokassa, jonkun pätevän välikelin kitkarenkaiden suosituksen. Eli voisi pidentää syksyä ja kevättä, mutta oikean talven tullessa vaihtaa "piikkirenkaat"
Onko kumhoista tmv. Mihinkään. Joskus aikonaan ajanut Nokian wr kitkoilla läpi talviakin, joten niiden luulisi olevan vähintäänkin vielä samaa tasoa? Jos ei parempia ehdotuksia tule.
Nokian WR A3, pärjää talvikelissä ja on tukeva ajaa kesällä.
Nokian WR A3, pärjää talvikelissä ja on tukeva ajaa kesällä.
oikeesti talvella et tee enään mitään kitkoilla, jos kesällä menet niillä ajaan.
8v kitkoilla ja nastarengasta ei tule.
Saksan kitkat ei myöskään suomen talveen sitten kuullu.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
oikeesti talvella et tee enään mitään kitkoilla, jos kesällä menet niillä ajaan.
Höpöhöpö. Mikäs siinä muuttuu? Jos pintaa riittää niin paremmin pitää kuin kesärengas. Tässä kuitenkin haettiin välikelin rengasta ja siihen saksankitka on hyvä valinta.
Nokian WR A3, pärjää talvikelissä ja on tukeva ajaa kesällä.
Katoin tuota A3:n hintaa ja oli vajaa 200€/kpl
Kun tuo vanhempi G2 oli 155€/kpl. Osaatko sanoa kannattaako tuo ero, eli onko jo selvästi eroa keskenään.
Katoin tuota A3:n hintaa ja oli vajaa 200€/kpl
Kun tuo vanhempi G2 oli 155€/kpl. Osaatko sanoa kannattaako tuo ero, eli onko jo selvästi eroa keskenään.
Omat kokemukset on WR:stä ja WR A3:sta, G2 on noiden välissä oleva kehitysversio. Tuskin isoa eroa, itse ottaisin tuolla hintaerolla G2:sen.
Test worldin tekemä, eli sama joka testaa esim. Tekniikan maailmalle ja Nokian renkaille. Tuossa hyvin menestyneet renkaat on myös menestyneet normaaleissa testeissä joissa testataan muutakin kuin jarrutusta.
Onkohan noi hinnat alkaen talvirenkaat, Sunny, Nexen, Ep tyres, Rockstone jne. niin sanottuja "saksan kitkoja" vai pärjääkö niillä jopa suomen talvessa? Nelikon alle tarttis talveksi jotku vähä suuremman halkaisijan omaavat renkaat.
Onkohan noi hinnat alkaen talvirenkaat, Sunny, Nexen, Ep tyres, Rockstone jne. niin sanottuja "saksan kitkoja" vai pärjääkö niillä jopa suomen talvessa? Nelikon alle tarttis talveksi jotku vähä suuremman halkaisijan omaavat renkaat.
Sen "Saksankitkanhan" tekee talvirenkaana korkeintaan keskinkertaiseksi korkea nopeusluokka.
Näissä alkaen hintojen Kiinalaisissa heikot talvirengasominaisuudet....johtuu vain heikoista talvirengasominaisuuksista?
Tosin jo halvoista Koralaisista alkaa löytymään sellaisia renkaita talvirenkaana joka hyvinkin vastaa korkean nopeusluokan "Saksankitkaa".
Eli jos kokee pärjäävänsä sillä, niin varmasti pärjää halvimmilla matalan nopeusluokan mutta ihan talvirenkaaksi tehdyillä halvemmillakin.
Comment