Tuli äskön itse todettua kyllä, että autolla on todellakin väliä paljon renkaiden käytökseen, auton keveys tuntuu korostuvan entisestään kitkarenkailla. Itsellä alla tuossa VAG kipossa uudenkarheat michelin xi2 kitkat ja perse tuossa autossa on todella levoton luistelemaan. Jarrutuspidon kanssa ei ongelmaa, mutta ei kyseiset renkaat 5 BMW:n alla tollasia yllätyksiä tehneet. Ei sen puoleen, kyllä tuo kevyt perä varmasti nastoillakin luistelisi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nastat vs. kitkat uudemmassa takavedossa
Collapse
X
-
Ota kierros uusia nastarenkaita ja revi kaikki nastat irti. Jäljelle jää kitkalamellit
Luetteko te ihan oikeesti noita rengastestejä? Kun on sellasessa voivittuvoivittu-paniikkijarrutuksessa, niin on kiva tietää että mulla on matalan melutason pyörät alla, tai ainakin on pieni vierintävastus
-tä?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTuli äskön itse todettua kyllä, että autolla on todellakin väliä paljon renkaiden käytökseen, auton keveys tuntuu korostuvan entisestään kitkarenkailla. Itsellä alla tuossa VAG kipossa uudenkarheat michelin xi2 kitkat ja perse tuossa autossa on todella levoton luistelemaan. Jarrutuspidon kanssa ei ongelmaa, mutta ei kyseiset renkaat 5 BMW:n alla tollasia yllätyksiä tehneet. Ei sen puoleen, kyllä tuo kevyt perä varmasti nastoillakin luistelisi
Originally posted by petrolhead View PostLuetteko te ihan oikeesti noita rengastestejä?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMeillä Focuksessa on hkpl7, todella helposti lähtee luistoon ja sutii risteyksissä yms. E39 touringissa kun oli Nankang saksankitkat ei ollut noin liukas ajella. Paino vaikuttaa todella paljon. Toisaalta Focus ei ole vetelä ajaa 14" renkailla kuten e39 16" renkailla.
Tutkin kuin piruraamattua.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEt voi kyllä ihan tosissasi noin väittää?Last edited by Bmw Master; 02-12-2013, 06:58.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTiessä joka meille tulee, on mutka+ylämäki ja kallistaa ulospäin. Monesti peilijäässä talvisin. Renkaista riippumatta e39:llä saa ajaa selvästi ylinopeutta ja ratila hieman vempauttaa, että saa DSC:n ottamaan kiinni. Focus lähtee pieneen liirtoon selvästi helpommin. HKPL7 ostettu uutena pari talvea sitten.
Äijä lukee rengastestejä kuin uskovainen raamattua ja sitten yht'äkkiä väittää että saksankitka pitää paremmin kui hkpl7...
Mahtaisko ero tulla noista autoista? Focus nyt vaan on täys paska, siitä ei pääse mihinkään.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostÄijä lukee rengastestejä kuin uskovainen raamattua ja sitten yht'äkkiä väittää että saksankitka pitää paremmin kui hkpl7...
Mahtaisko ero tulla noista autoista? Focus nyt vaan on täys paska, siitä ei pääse mihinkään.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTiessä joka meille tulee, on mutka+ylämäki ja kallistaa ulospäin. Monesti peilijäässä talvisin. Renkaista riippumatta e39:llä saa ajaa selvästi ylinopeutta ja ratila hieman vempauttaa, että saa DSC:n ottamaan kiinni. Focus lähtee pieneen liirtoon selvästi helpommin. HKPL7 ostettu uutena pari talvea sitten.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment