Originally posted by bman
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Diagnostiikkaa ilman kaapelia (Bosch Motronicit)
Collapse
X
-
Originally posted by bman View PostMinullakin aina antaa tuon lyhyt, pitkä, lyhyt, pitkä kun ottanut akun kengän irti ja nollannut muistin...mutta kun autoa taas käyttänyt käynnissä niin tulee tuo 1211.
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostEn nollannut muistia. Periaatteessa tuo pitkä, lyhyt meinaisi koodia 1 . Pitkällä valollahan erotellaan nuo koodit. Se taas sitten eria asia onko tuo oikeasti se koodi nr. 1, koska tuo vilkkuminen ei vajaan miinutin jälkeen loppunut. Ikäänkuin se olisi sama kuin 1444, jonka vilkutus ei myöskään näytä loppuvan.
This code shows the end of the stream of error codes, and tell you that the computer is finished showing them to you..
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View Post1000--- End of output - no more fault codes
This code shows the end of the stream of error codes, and tell you that the computer is finished showing them to you.
Vielä olisi kiva kuulla lisätietoja CE valon toiminnasta. Löytyykö keltään faktatietoa ? Leka ?
Mitä satunnaisesti olen jenkkifoorumeita selaillut, niin ymmärtääkseni tuo valo voi syttyä ja sammua esim. kesken ajon vähän riippuen ongelmasta. Sekään ei ole tiedossa tallentuuko tälläisestä satunnaisesta välkyttelystä jotain vikakoodia
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostKiitos, tämä selvisi.
Vielä olisi kiva kuulla lisätietoja CE valon toiminnasta. Löytyykö keltään faktatietoa ? Leka ?
Mitä satunnaisesti olen jenkkifoorumeita selaillut, niin ymmärtääkseni tuo valo voi syttyä ja sammua esim. kesken ajon vähän riippuen ongelmasta. Sekään ei ole tiedossa tallentuuko tälläisestä satunnaisesta välkyttelystä jotain vikakoodia
.
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by antti79 View PostHieno ja mielenkiintoinen juttu! Täytyy rakentaa tuollainen myös omaan vessaan. Miten, muistatko oliko sen pinnin nro.8 piuha harmaan värinen ja jatkuuko se mittarin taakse saakka?.
sigpic
Comment
-
-
Kun laittaa virrat päälle niin kuinka pian tuon valon pitäis sammua ? Vai sammuuko vasta kun auto käynnistetään?
Mulla on hauska tilanne kun ei tollanen tavallinen 12 voltin lamppu sammu (virrat otettu väliaikaisesti soittimen +12V kautta). Vikoja ei ole, eli näyttää 1444:stä.Last edited by pheno; 28-10-2007, 20:48.
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostKun laittaa virrat päälle niin kuinka pian tuon valon pitäis sammua ? Vai sammuuko vasta kun auto käynnistetään?
Mulla on hauska tilanne kun ei tollanen tavallinen 12 voltin lamppu sammu (virrat otettu väliaikaisesti soittimen +12V kautta). Vikoja ei ole, eli näyttää 1444:stä..
sigpic
Comment
-
Comment