Originally posted by Bemu Z3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B28 Viritys ym Haaveilutopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Skarpa; 19-12-2016, 22:01.
-
-
180€ per nokka oli n. puol vuotta sitten. Yhden nokan lähetinkin, mutta ystävämme matkahuolto katkaisi sen, niin jäi homma sit siihen...
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View Postihan ot:nä
Miten helvetissä matkahuolto saa nokka-akselin poikki?
Comment
-
-
Eikai tuo tarvi kun pienen väännön tai sopivasti nakattu kyytiin että ottaa vaan toinen pää iskun vinottain. Katkes tutulla kans nokka kun avas nokkia ja nykäs rivissä vaan laakeripukkeja irti. Sanoin purkaessa että löysää kaikkia vähän kerrassaan nii säästyt tuholta kun ontto nokka ja aika heikko sinänsä tommonen pitkä keppi
Comment
-
-
Se oli kyllä jämyssä pahvilaatikossa reilusti kuplamuoviin pakattuna, mutta jotenkin ne sai sen poikki. Pitää vissiin ens kerralla pultata kakkos neloseen niinni, että menee ehjänä perille
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Jotenkin minusta tuntuu että tuo nokkienhionta ei voi olla kovin hyvä tapa.
Perusympyrä pienenee jolloin laakerilla ja kepillä on eri säde, jolloin nokan pysyminen oikeassa kohdassa on väljempää ja nopea kuluminen taattua?
Vai jääkö minulla ottamatta huomioon jotain?
Onko kukaan ajanut S52 imunokan kaverina vakio pakonokkaa? Tämäkin on hyvä kysymys... Bemarin omaa pakonokkaa ei saa mistään, Camkon nokkia ei saa myöskään kuin kuukausien ajalla joten itsellä vaihtoehdot joko Schrick tai Schleizer kummatkin siellä 500€ päälle. M50B25nv imunokka maksaa myös yli 500€ uutenaLast edited by Remotion; 22-12-2016, 06:35.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostJotenkin minusta tuntuu että tuo nokkienhionta ei voi olla kovin hyvä tapa.
Perusympyrä pienenee jolloin laakerilla ja kepillä on eri säde, jolloin nokan pysyminen oikeassa kohdassa on väljempää ja nopea kuluminen taattua?
Vai jääkö minulla ottamatta huomioon jotain?
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostOkei joo se meneekin noin. Mutta en vieläkään tajua että miten se venttiili osaa mennä pidemmälle fyysisesti... Jos tuollaista Lashcapia käytetään niin sitten ymmärrän toiminnan hyvin.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostOkei joo se meneekin noin. Mutta en vieläkään tajua että miten se venttiili osaa mennä pidemmälle fyysisesti... Jos tuollaista Lashcapia käytetään niin sitten ymmärrän toiminnan hyvin.
Tossa jotain aiheesta:
Animaatio työntötankokoneen nostimesta, toimintaperiaate sama:
Piirroskuvat Miatan nostimesta - sama rakenne kuin BMW
Comment
-
-
Okei, tuo oli tuttua (ei selvästikään silti riittävästi) toi hydraulisen nostajan toiminta, mutta luulin että se jää kantamaan jos materiaalia otetaan pois. En tajunnut että niissä on varaa pidentyä. My badLast edited by Remotion; 22-12-2016, 09:18.
Comment
-
Comment