M50-turbo keskustelua osista 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• ^Tonix^
    replied
    Originally posted by ooopeee View Post
    Onko jotain tiettyä tehorajaa tai kokoonpanoa jolloin korsetti on oltava tukemassa/"hyvä olla"? Perusteita ?
    Ihan vaan siksi ettei tarvi miettiä että kestääkö ilman tai olisiko kestänyt jos olisi ollut..
    Eipä siitä ainakaan haittaa ole..

Leave a comment:

• ooopeee
    replied
    Onko jotain tiettyä tehorajaa tai kokoonpanoa jolloin korsetti on oltava tukemassa/"hyvä olla"? Perusteita ?

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Originally posted by Tomba87 View Post
    Mahtaakohan olla katuautoon jo vähän turhan kevyt käytettävyyden kannalta? :think
    Ainakaan sre asetelman kanssa ei oo liian kevyt. Se asetelma itsessään painaa jo kiitettävästi

Leave a comment:

• Matuh
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    M54B30 nokka tuli juurikin Enemin kalleuden vuoksi. Mun mielestä turha ostaa 260ast enemiä, kun samalla isolla rahalla saa niiltä 280ast. Ja haluan siis 260ast.
    Pitänee tutkia tarkemmin mistä kirraa vastaan ja joko itse vingulla avartaa tai sitten antaa koneistamolle hoidettavaksi.
    Vastapainojen kohilta kirraa Vedät vingulla vaan ne nostimen tasolle ni hyvät o
    E:Hidas

Ei muuten piisaa se 5mm pois. Täytyy ottaa melkeen 6.5mm että on sopiva. Jää muuten "kantamaan" se vanos kun ei "pohjaa" boorit.
    Otin siis sorvilla enkä millään ryssä tyyliin lentävällä
    Last edited by Matuh; 07-01-2018, 11:50.

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Originally posted by Osku View Post
    No Enem...

Ja eipä tolla vakio M54 nokalla siihe tarvi tehä mitää muuta ku vähän sipassa vastapainoille tilaa et se mahtuu pyörii.
    M54B30 nokka tuli juurikin Enemin kalleuden vuoksi. Mun mielestä turha ostaa 260ast enemiä, kun samalla isolla rahalla saa niiltä 280ast. Ja haluan siis 260ast.
    Pitänee tutkia tarkemmin mistä kirraa vastaan ja joko itse vingulla avartaa tai sitten antaa koneistamolle hoidettavaksi.

Leave a comment:

Working...
X