Originally posted by Vinki
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Riippuu vaihtipyörästä. Jos on esim. se blingfactoryn paksu vauhtis, niin pitää tehdä tilaa. Mut ohkasemmille ei. Vauhtipyörän paksuus siis vaikuttaa.
-
Muistelemko väärin, vai pitikös zf 5v m3 laatikkoon tehdä tilaa kun laittaa 765asetelman? Jostain tuli muistikuva että jollain olis ongelmia ollu, vai oliko se kyseinen vaan jollain eri laatikolla :think:
Leave a comment:
-
Teoriassa vähän huonommin hengittää/herää, kun 1-3 pyttyjen pulssit pääsee sotkemaan 4-6 pyttyjen pulsseja ja toisinpäin. Paljonko efekti on käytännössä, niin hankala sanoa. Tuskin hirveästi.
Leave a comment:
-
Mulla oli m52:ssa 0.040" paksuinen cometicci alkuperäsillä uusilla kannenpulteilla. Tiiviste purettu niiteistä ja välit vetäsin copper gasketilla. Kestänyt ainakin toistaiseksi 1.6bar painetta.
Pinnat oikaistu muttei sen paremmin peiliksi tehty.
Leave a comment:
-
En tiiä miten pitkässä kutosessa pitää vs lyhyt nelonen mut mä pistin neloseen sen cometicin kupariliimal ja avannu samalla tiivarilla ainaki kerran. Perus höylän läpi vedetty eikä vuotanu sen mitä kerkesin ajaa. Tosin kirrasin johonki 8-9kg sen kannen niinku nuo aluset tuppaa olemaan jopa vähän löysemmässäkin. Rautakannet voi vetää sitte jo 12kg vaikka mut niitähän ei näistä löydä vaikka ettiskin
Leave a comment:
-
Sellasta .070 pahvia ajattelin, mut taitaa olla parempi pysyä vaan siinä AthenassaOriginally posted by Pazi88 View PostSille MLS:lle pitää olla erittäin tasaiset pinnat että se toimii. Perus koneistamon karkea plaanaus ei pidä. Ja Lisäksi se mls pitäisi olla ohut että se toimii kuten pitää. Semmonen .140 cometicci mitä jenkit käyttää esim. on huono idea.
Leave a comment:
-
Sille MLS:lle pitää olla erittäin tasaiset pinnat että se toimii. Perus koneistamon karkea plaanaus ei pidä. Ja Lisäksi se mls pitäisi olla ohut että se toimii kuten pitää. Semmonen .140 cometicci mitä jenkit käyttää esim. on huono idea.Originally posted by Matuh View PostOlikos se niin, että Athenan Cooperring pahvi parempi kuin tollanen MLS gasket? Vai Suomessa kaikki teho pelit Athenalla? :think Periaatteessa Kait se metallinen on parempi kun siinä ei ole ns. Heikkoa massaosaa?
Leave a comment:
-
Olikos se niin, että Athenan Cooperring pahvi parempi kuin tollanen MLS gasket? Vai Suomessa kaikki teho pelit Athenalla? :think Periaatteessa Kait se metallinen on parempi kun siinä ei ole ns. Heikkoa massaosaa?
Leave a comment:
-
Jos on esim perus vesijohtoputkesta ja käyristä tehty asiallinen pakosarja, niin ei varsinkaan hx35:lla vielä ole mitään tarvetta tukia kyhätä.Originally posted by EmH View PostKyllä ne tuet pakosarjalle kannatta tehdä oli se sarja mikä tahansa. Etenkin, jos ahdin on esim. tuo hx35.
Leave a comment:
-
ostin käyttöautolta, 130€ , 53dz laatikkoon sopivaOriginally posted by krisuuu View Postkysytään nyt täältä. Eli m50 kaveriks tulee gs6-37dz, ja siihen tarttis kytkinlevy löytää. Eli 240mm js 22 spoorinen. Pelkkää levyä ei taho kohtuu hintaan löytyä. Eli mistä muut on hommannu?Last edited by toppe; 09-03-2018, 22:52.
Leave a comment:
-
Kyllä ne tuet pakosarjalle kannatta tehdä oli se sarja mikä tahansa. Etenkin, jos ahdin on esim. tuo hx35.
Leave a comment:
-
Itse suosittelen työntämään kättä taskuun ei siinä kuitenkaan montaa sataa euroa eroa ole, toki kai noi kiinasarjat on ihan ok jos niitä tukia tekee omaa kokemusta ei ole.. Itse spekuloin myös tätä minkä valitsen mutta kiinasarjassa oli hukkiksen lähtö keulaanpäin vähän hölmösti tai sit ei menny konepelti kiinni jne joten annoin kaverille vapaat kädet tehdä mulle sarjan. Esim irl racingin pakosarja olis varmaan hyvä valinta?Originally posted by Arppa View PostTuossa avossa alkaa olla ahdin pikkuhiljaa valmis eläkkeelle ja tuskin tuota kannattaa kunnostaa. Miettinyt jos muuttaisi turbolle, mitään mahdottomia tehoja en ole ottamassa kun se pitää uskaltaa antaa emännällekkin joskus ajoon 😀. Kone on avaamaton m52b25, suuttimet on 630cc ja Kdfi moottorinohjaus. Tehoja rajoittaa Getragin vaihteisto ja pikkuperä, jotka ei ilmeisesti hirvittävästi tehoja kestä.
Ahtimeksi olen suunnitellut Holset hx35(?), hyvä valinta vai huono?
Pakosarja joku kiinalainen vai pitääkö työntää kättä taskuun ja parempi jostain?
Leave a comment:
-
Kl racingistä saa pelkkii levyjä muistaakseni ihan fiksuun hintaan, toki postit siihen päälle? Itse ostin autonvaraosa24 koko paketin, vaikka asetelmalle ei tarvetta. Ja halvalla sai pakettiautomaattiin
Leave a comment:
-
Pelkkää massalevyä ei taida saada kun alkuperäisenä tai tarvikkeena ostamalla koko kytkinpaketin. Minulta pystyt ostamaan sintterin kyllä.
Leave a comment:
Leave a comment: