Sen virityksen voi tehdä myös sillain että laittas noin 50-100 ohmin vastuksen kautta kulkemaan sen ruisk.määränmittarin jännitteen syötön niin viritys oisi käytössä myös osakuormalla. Sitten oisi se kaasupoljinkytkin joka kytkis virran kulkemaan säätövastuksen (0-500 ohm) kautta.
M51:sen moottorinohjauksessa on semmoinen turvatoiminto että jos ahtopainetta nostetaan liikaa niin ecu alkaa katkoon syöttöä! Testasin sen virittämässäni 525:ssa, mutta en tiennyt sitä painetta koska siinä ei ollut mittaria. Sen voi testata irrottamalla hukkaportin kellon letkun ja tukkimalla sen. Sama toiminto on myös M21:ssä enkä enää muista että missä paineessa se toimi!
Oon harmitellu kun tuli laitettua tuo bensavehje! :oops:
Ois se tiisseli vaan paljon mielenkiintosempi ja saa kulkemaanki paremmin!
M51:sen moottorinohjauksessa on semmoinen turvatoiminto että jos ahtopainetta nostetaan liikaa niin ecu alkaa katkoon syöttöä! Testasin sen virittämässäni 525:ssa, mutta en tiennyt sitä painetta koska siinä ei ollut mittaria. Sen voi testata irrottamalla hukkaportin kellon letkun ja tukkimalla sen. Sama toiminto on myös M21:ssä enkä enää muista että missä paineessa se toimi!
Oon harmitellu kun tuli laitettua tuo bensavehje! :oops:
Ois se tiisseli vaan paljon mielenkiintosempi ja saa kulkemaanki paremmin!
Comment