Oma M50B25tu HX35:lla tuntuu melko laiskalta alle 4000rpm. Olen harkinnut pakopesän vaihtoa pienempään, mutta täältä kun katsoin niin näyttää olevan linjassa muiden vastaavien kanssa.
3,5k~150hp ja 4,5k~340hp.
Kiva kun noita tosiaan vastaavalla kokoonpanolla on jo melko reilusti täällä.
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Kiitos. jännä että mulla on +3l koneista pienin hyrrä, ja tehokäyrä alakierroksilla selvästi onnettomin, mitä kannattaisi muuttaa?
3700rpm kohdalla kadulla n. 0.5bar vasta, missä menty pieleen? mitä parannetaan? pitäisikö overlappia / nokkia muuttaa jotta tehoa saisi alemmas?
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
Kiitos. jännä että mulla on +3l koneista pienin hyrrä, ja tehokäyrä alakierroksilla selvästi onnettomin, mitä kannattaisi muuttaa?
3700rpm kohdalla kadulla n. 0.5bar vasta, missä menty pieleen? mitä parannetaan? pitäisikö overlappia / nokkia muuttaa jotta tehoa saisi alemmas?
en kyllä kiistä tuota ahdin hommaa, mutta 2.8koneisissa Suprallakin HX40superi ja herää suht alhaalta?
Kiinan portti vaihdettu hiljan aitoon Turbosmarttiin, eikä vaikuttaisi vuotavan. silti 0.5bar 3700rpm kohdalla
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment