Edellisessä ketjussa tonnin raja täynnä. Täällä jatkot.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 ylikokotopic -yhdistetty II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
m50b28
Ilmeisesti vain 83,98/83,975 halkaisijalla olevat m52b28 männät käyvät rautalohkoon? Mites, onko kustannustehokasta viedä lohko koneistettavaksi 83,99 männille?
Mistä kaikki on sattunut löytämään noi rautaputkitetun lohkon männät, ei meinaa tulla vastaan yhtään mistään, edes manner-euroopasta.
T:ostin nikasil lohkon männät vahingossae70 X5 35d
e36 325i- Purussa! Yv:llä halpaa osaa noutoperiaatteella
e36 cupee
ex. e90 318d -07 Crimson Red M-Sport
-
-
Tarkemmin tietämättä veikkaan, että ihmisillä on samoja mäntiä käytössä rauta- ja alulohkoissa.Last edited by Skarpa; 18-09-2018, 07:31.
Comment
-
-
Originally posted by sunbeam View PostSama mäntä rauta ja alu lohkossa männänrenkaat eri ,olen ajanut rautalohkon renkailla alulohkossa en tiedä mitä haittaa siitä on ?
Mitenkäs tollaseen 250tkm ajettuun rautalohkoon saisi välystä kasvamaan hoonilla, ja pysyykö reikä pyöreänä? Pari satkua riittäis jo kovasti.Last edited by Fantic; 18-09-2018, 10:33.e70 X5 35d
e36 325i- Purussa! Yv:llä halpaa osaa noutoperiaatteella
e36 cupee
ex. e90 318d -07 Crimson Red M-Sport
Comment
-
-
Lueskelin edellistä topiccia ja jäi mietityttämään, että olisiko tällainen toimiva kokoonpano ahdettuun:
M50B25nv lohko + kansi
M52B28 kampura
S50B30 JE-Pistonsin 86mm männät
135mm H-profiilit ilmeisesti olisi sopivat?
Rutut olisi tarkoitus saada turbolliseen sopivaksi about ~9,0 pintaan.
-T
Comment
-
-
Originally posted by Herra-Jermu View PostLueskelin edellistä topiccia ja jäi mietityttämään, että olisiko tällainen toimiva kokoonpano ahdettuun:
M50B25nv lohko + kansi
M52B28 kampura
S50B30 JE-Pistonsin 86mm männät
135mm H-profiilit ilmeisesti olisi sopivat?
Rutut olisi tarkoitus saada turbolliseen sopivaksi about ~9,0 pintaan.
-T
Kyseiset DP männät hyllytavaraa PPF:llä. (m50b28 86mm)
Suomesta saa kans kyseiset männät esim TheDynoLab.e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
E30 318is
E36 M3 Coupe
Comment
-
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostMiksi laittaa toisen moottorin mäntiä kuin voi ostaa ihan mallikohtaiset?
Kyseiset DP männät hyllytavaraa PPF:llä. (m50b28 86mm)
Suomesta saa kans kyseiset männät esim TheDynoLab.
Edittiä Edelliseen:
BMW M50B30/S50B30
Iskunpituus: 85.80mm
Puristussuhde: 9.0:1
Tiivisteen paksuus: 1.83mm
Kiertokangen pituus: 142.30mm
Ja, ei mitään enää mitään. Tuossahan nuo vastaukset olikin, ei väsyneenä huomannut.
-T
Comment
-
-
Kun kattelet noita mäntiä, niin huomaa, että iskunpituus vaikuttaa puristussuhteeseen. M52B28 kampuran iskunpituus on 84 mm. Jos männistä löytyy jonkunlaista tietoa puristuskorkeudesta, patin/montun ja venttiilikolojen koosta, niin pääsee laskeskelemaan puristussuhdetta. Tietty B28 kampuralle suunnitellut männät on varma valinta, kun joku muu on jo tehnyt laskeskelun, kunhan vaan palotilat, tiivisteen paksuus ja dekkikorkeus on samat.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostKun kattelet noita mäntiä, niin huomaa, että iskunpituus vaikuttaa puristussuhteeseen. M52B28 kampuran iskunpituus on 84 mm. Jos männistä löytyy jonkunlaista tietoa puristuskorkeudesta, patin/montun ja venttiilikolojen koosta, niin pääsee laskeskelemaan puristussuhdetta. Tietty B28 kampuralle suunnitellut männät on varma valinta, kun joku muu on jo tehnyt laskeskelun, kunhan vaan palotilat, tiivisteen paksuus ja dekkikorkeus on samat.
Yees.
Pitää ottaa laskin kouraan, oli tuolla ne tarkat tiedot. Saapahan noita sumplittua, mitä sinne tyrkkää.
-T
Comment
-
-
Mäntien välyksistä tuli kysymys mieleen. Olis tarkotus heittää m50b25nv rautalohkoon m52b28tu männät ja tehdä m50b28 stroukkeri turbo käyttöön. Huomasin vain, että männissä kokomerkintä 83.955mm. Mitens tuon välyksen kanssa kun varmaan hoonauksen jälkeen on jossain +0.05 paikkeilla. Onko liikaa? E85 tulee polttoaineeksi ja puristuksia alas jonnekin 9-9.5 pintaan paksummalla tiivisteellä mls tai cutring.
Comment
-
Comment