Moni näistä m20 koneista "tietää", mutta taitavat loppujen lopuksi olla aika harvassa ne jotka ovat mitään isompaa ylipäätään millekään moottorille ikinä tehneet. Kuuluinpa tähän ryhmään vielä hetki sitten itsekin.
No, topikin tarkoituksena tyrkkiä kuvia kansan nähtäville E34:ää varten rakenteilla olevasta m20 koneesta. Mahdollisesti toisestakin. Kyseessä on siis "käyttökunnostus" ja samalla tapahtuu jotain muutakin pientä, josta kateellisten naapurien takia ei ehkä kaikille kerrotakaan.
Totta kai aion kysellä viisaammilta neuvoja samassa yhteydessä. Kyytsiksen kanssa yhdessä ollaan hommia tehty ja samantyylistä proggista on Villenkin autoon tulossa. Mutta annan Villen kertoa itse lisää omasta koneestaan, mikäli niin haluaa tehdä.
Aloitetaan parilla kuvalla nokalta pois nostetusta koneesta sekä maalatusta ja "uudesta" m20 lohkosta joka tulee vastaisuudessa palvelemaan alakerran virkaa autossa. Uusi lohko on hoonattu, laakeroitu ja rengastettu ja odottaa yläkertaa vanhasta koneesta sekä ratkaisua sille miten koneen korvakkeet toteutetaan. "M20 lohkot on kaikki samanlaisia" No, eihän noissa paljon eroja...
Mutta katsokaa kuvia, kirjoittelen myöhemmin lisää.
Vanha lohko (20 6K A), josta otettu kansi irti.
Ja tältähän siellä näytti . Koneella ajettu 282tkm ja on helppo uskoa ettei ole koskaan avattu. Pari avattua konetta olen nähnyt ja karstaa niissäkin on ollut, mutta tämä yllätti. Mäntien päällä oli lehtimäistä karstaa, samanlaista kuin jos polttaa vaikka uunissa lehtiä Ei pysty ymmärtämään...
Ja kannen puolella näytti tältä.
Palotilaa lähempää...
... ja vielä yläpuolelta tämmöinen otos.
Ja tällä (20 6E D) pitäisi sitten ajella seuraavat parisataa tonnia
Katsotaan kuinka maisterismiehen käy kun rupesi käsiään likaamaan
No, topikin tarkoituksena tyrkkiä kuvia kansan nähtäville E34:ää varten rakenteilla olevasta m20 koneesta. Mahdollisesti toisestakin. Kyseessä on siis "käyttökunnostus" ja samalla tapahtuu jotain muutakin pientä, josta kateellisten naapurien takia ei ehkä kaikille kerrotakaan.
Totta kai aion kysellä viisaammilta neuvoja samassa yhteydessä. Kyytsiksen kanssa yhdessä ollaan hommia tehty ja samantyylistä proggista on Villenkin autoon tulossa. Mutta annan Villen kertoa itse lisää omasta koneestaan, mikäli niin haluaa tehdä.
Aloitetaan parilla kuvalla nokalta pois nostetusta koneesta sekä maalatusta ja "uudesta" m20 lohkosta joka tulee vastaisuudessa palvelemaan alakerran virkaa autossa. Uusi lohko on hoonattu, laakeroitu ja rengastettu ja odottaa yläkertaa vanhasta koneesta sekä ratkaisua sille miten koneen korvakkeet toteutetaan. "M20 lohkot on kaikki samanlaisia" No, eihän noissa paljon eroja...
Mutta katsokaa kuvia, kirjoittelen myöhemmin lisää.
Vanha lohko (20 6K A), josta otettu kansi irti.
Ja tältähän siellä näytti . Koneella ajettu 282tkm ja on helppo uskoa ettei ole koskaan avattu. Pari avattua konetta olen nähnyt ja karstaa niissäkin on ollut, mutta tämä yllätti. Mäntien päällä oli lehtimäistä karstaa, samanlaista kuin jos polttaa vaikka uunissa lehtiä Ei pysty ymmärtämään...
Ja kannen puolella näytti tältä.
Palotilaa lähempää...
... ja vielä yläpuolelta tämmöinen otos.
Ja tällä (20 6E D) pitäisi sitten ajella seuraavat parisataa tonnia
Katsotaan kuinka maisterismiehen käy kun rupesi käsiään likaamaan
Comment