Originally posted by racing02
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Tunnistus
Collapse
X
-
Originally posted by Maikkeli View PostPaljonko on tarkoitus ottaa voimanpaskaa? Kai se uudempikin 250-300hv kestää :thinkE39 525D touring
E12 518 -75 (ikuisuus projekti) <- saa kaupata osia
Ex: e39 520i, vw golf mk3, E36 316i coupe
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Post
Jos viereikkäin on kannet joissa lukee "1.8i" tai "E12", kumpi kannattaa hyödyntää?
Ilman kustom-mukeja siellä ei tule olemaan mitään kovin ihmeellistä puristussuhdetta anyway.
Hyvän lohkon tunnistaa siitä että se ei ole tällä hetkellä dekkitasosta tai muualtakaan halki IMO.
..ja että runkopukit on oikeilla paikoillaan eikä sekotettu.Last edited by petrolhead; 30-01-2017, 22:32.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNo mitä sä oot rakentamassa? 1,8i-kannessa pitäs olla isoimmat venat valmiina. Toi on totta mitä racing02 sanoi, mäntien pitää täsmätä.
Ilman kustom-mukeja siellä ei tule olemaan mitään kovin ihmeellistä puristussuhdetta anyway.
Hyvän lohkon tunnistaa siitä että se ei ole tällä hetkellä dekkitasosta tai muualtakaan halki IMO.
..ja että runkopukit on oikeilla paikoillaan eikä sekotettu.
No, kirjoitetaan nyt tähän silti jotain. 2.0 kampurat kiven alla, en vielä tiedä tuleeko tuota.
Kireämpi nokka ja dcoe tuplat olisi mielessä. Kiire ei ole kun osat ei puussa kasva. Koitan pyöritellä tässä että miten järkevä olisi irto-osista piristettyä m10:ä kasata.
Voi myös jäädä tekemättä jos osoittautuu itselle hankalaksi Ei kuitenkaan tekeminen lopu kesken kun on tuo toinenkin prokkis..E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View Post1,8i-kannessa pitäs olla isoimmat venat valmiina.
Mutta kyllähän se ihan soiva peli on tavallisillakin matalilla pattipäisillä vaikka puristukset vähän alas jää. Ei niitä oikein ristiin voi soveltaa.
Itse aikoinaan tyytyväisenä ajellut tasapäisilläkin e12 kannella, vielä 292-nokalla ja tuplawebruilla vaikka eihän se mikään optimiyhdistelmä ole kun aiheesta on oppinut lisää
Ja vielä, tuohon 1,8i kanteen ei taida löytyä mitään pattipäisiä mäntiä mitkä toimisi 2l kampuran kanssa, jos ei ole jotain aftermarket ratkaisua.Last edited by racing02; 31-01-2017, 11:17.
Comment
-
-
Originally posted by KooJetronic View PostMahtaiskohan saada tietoa minkä vuosimallin moottori vaihdettu tuohon omaan tusinaan näillä notuuleilla:think:
518/4
0003 A04 8.
Suuri epäilys on että 1.8 on ainakin kun kärjetön sytkä ja 1-rivinen ketju.
Kiitos.
Aivan loppupään e12 518 tai alkupään e28 518 vaihtomoottorin lohko,viimeisintä valua l. ns. "pesusieni / ripa"-lohko.
Edit: Kun taas on oppinut uutta,niin voikin olla A. Muutoin sama.
Comment
-
-
Tämän keskustelun perusteella voi selvitä jotain valumerkinnöistä.
Anyone who has read a few of my threads knows that I'm pretty obsessed with manufacturing dates, and VIN's, and numerous other items that, frankly, have little to do with the fun of driving an '02. Nonetheless, some people must shoulder the burden of the boring stuff, and I'm happy to help carry ...
Kyllä tuo minun kirjoissa vanhaksi lohkoksi menee, veikkaan e12/e21 aikakaudelle, mutta varaosalohkona käypänen nollakakkoseenkin.
Comment
-
-
Originally posted by Neppo View PostOnkohan tämä joku välimallin lohko (kun ei oo uus, eikä vanhinkaan..), kun on apparin puolella molemmat kannakepaikat..? Yläpinnassa vähemmän vesireikiä, kun uusimmassa pesusienilohkossa? Kaulalla ei koodia, vain x x tai + +
Minkä mallin varaosalohko tuo vois olla?
F1 moottoriaihio.
Comment
-
Comment