m50 kone, m20:sen vp+laatikko,sachin 618 asetelma. mutta siis mikä levy tohon kaveriksi?vakio m20b25 varmaan riittäisi mutta mitä muita järkeviä vaihtoehtoja on ilman että mitään muutoksia tarvii tehä ja varmasti sitten myös toimii.ei oikee kiinnostais laittaa jotakin mikä ei sitten toimi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 sachs performance kytkinpaketti
Collapse
X
-
Originally posted by cricke View Postm50 kone, m20:sen vp+laatikko,sachin 618 asetelma. mutta siis mikä levy tohon kaveriksi?vakio m20b25 varmaan riittäisi mutta mitä muita järkeviä vaihtoehtoja on ilman että mitään muutoksia tarvii tehä ja varmasti sitten myös toimii.ei oikee kiinnostais laittaa jotakin mikä ei sitten toimi.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View Posteikös joillakin ollut e30 m3 levyllä.. haulla varmaan löytyy miten sopii ja onko eroa
edit: kah, olin jo vastannutkin tähän..Last edited by muuris; 14-08-2008, 23:55.
Comment
-
-
Mulla b20 vauhtis 618 asetelma ja luk 325i levy ja toimii ihan hyvin ilman muutoksia.edit: niin ja jos jotakin vaikuttaa nii 240 getragLast edited by jii.veivo; 14-08-2008, 21:05.
Comment
-
-
Itse tein pari päivää sitten myös uuden tapin työsylinteriin ja pituutta lisäsin n.20mm. Nyt kytkin pelaa pedaalin pohjassa ollessa n.2cm alueella :think Hyvin tuntuisi pitävän ym. mutta voisi olla vähän "pitempi" tuo toiminta-aste. Mitenkä niin tuo tapin jatkaminen ei muka auttaisi? Tietty vänkäähän se sitä haarukkaa jonkin verran vinoon jos jatkaa useemman sentin, mutta ajattelin kokeilla laittaa pituutta jonkin 5mm vielä lisää...
Sama paketti käytössä kuin muuriksella.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSen takia ei toimi että haarukka menee ihan kummaan asentoon. Seurauksen sanoitkin jo itse.
Luulisi homman toimivan jos käyttäisi toisenlaista painelaakeria tai viimeistään jos muuttaa tuon haarukan kiinnitystä:thinkLast edited by Soiled; 14-08-2008, 21:12.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostTehkää helpomman kautta -> soviteprikka painelaakerin ja asetelman väliin?
Enkä nyt oikeasti provoa tai leiki vammaista, en vain tiedä miksei näin voisi tehdä.Olli.
Comment
-
-
Painelaakerissa on "kolot" haarukassa oleville puoliympyrän muotoisille liukupinnoille, siksi siihen ei kannata pistää. Painelaakerin voi tottakai vaihtaa korkeammaksi.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by allub5 View PostTollanen paketti tuli hommattua, eli -618 asetelma ja 1862 168 232 levy.
onko kukaan asentanut vastaavaa pakettia ?
kiinnostais tietää vähän miten ootte asentanu ja mitä ootte tehnyt että ootte saanut toimii ?:think
koska mulla toi paketti ei toimi, kytkin irrottaa vasta poljin aivan lattiassa eikä sielläkään irtrota kunnolla. vauhtipyörä on plaanattu tasaseks.
eli ketä on asentanut tuon kyseisen paketin niin asennus vinkkejä kaipaisin hiemanE38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
-
jep, eli uuden työsylinterin ostin ja tappia jatkettiin 3 millii, uus pääsylinteriki tuli ostettua, eikä toimi vieläkään. nyt sitten hain ad varaosaliikkeestä vakio kytkilevyn, niin se oli ihan saman paksunen kun toi 1862 168 232 levy.. et onko toi "vanhan" mallin kytkinlevy paksumpi, ja painelaakeri pitempi? onko paineasetelmassa sitte eroa ? ja missä kohtaa toi kytkin vaihtuu erilaiseks , kun toi kytkin minkä nytte tilasin ni se on -86 levy. ja mahtaiskohan toimii jos ostais sen vanhan mallin pidemmän laakerin ?
ja toi uus , vakiolevy on 1861 661 133..
cricke, ostin setin chromonilta , ja hintaa paketil oli 500Last edited by allub5; 22-10-2008, 18:14.
Comment
-
-
Mulla ainakin nytten toimii niinnkuin pitääkin.
Auto on e30 325i vm-90, m50b25 kone m20b20vauhtiksella, tolla saschin asetelmalla ja lukin ihan vakio 325:sen levy, laatikko e30:sen oma.MItään pidennyksii tai speissereitä en ole tehnyt.E38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
Comment