paineilla ei liene suurta merkitystä,vai??
ja jos tämä auto on se miksi luulen,niin autossa on ainakin kisoissa katuslicksit,eli pitävimmät mahdolliset.sitä en tiedä mitkä renkaat rullilla ollut alla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Originally posted by 315turboLähti pito...Originally posted by jmp2002Ot. Millä paineilla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by m50 turboen punninnut mäntiä... ja toiseks tuli muistihäiriö oikea paino 355gm kpl
Leave a comment:
-
-
Originally posted by anssipvoi hyvinkin olla,että muista syistä.kyseessä ei ollut turbokoneen männät ja oli puolet halvemmatkin.varmasti on kestävät nuo jotka erikseen siihen käyttöön on tehty.jenkkimiehetkin näkyy paljon nuita käyttävän.mutta mitä nyt äkkiseltää muistelen,monissa oikeasti tehokkaissa/nopeissa turbohärveleissä on käytetty eri merkkisiä kuin rosseja.syytä siihen en tiedä.punnitsitko omia mäntiä?oliko samanpainoiset?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 315turboOmassa m10 koneessa on nuo s14 koneen 144mm veivit ja rossin männät jotka on tehty nitrokäyttöä varten.rajoitin on 7500rpm,ketjun kanssa ei ole ollut ongelmia,kulumia en ole havainnut noin 10000km ajon jälkeen.
Tehoa saatiin mitattua 470hv takapyöriltä ,kierroksia koneessa 6900 jonka jälkeen lähti pito rullilta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by m50 turbomistä/keltä olet haukkuja kuullut? ja onko varma ettei haukut ole johtuneet muusta syystä kun männistaä? esim:nakuttanut männät paskaks, laihalla jne... mä en ole kuullut kun kehuja, muutamalla kaverilla on 2 litrasessa yli 400hv koneessa tollaset ja hyvin on pelittäny... kohta se selviää oma kohtaisesti kun saa koneen nippuun.
Leave a comment:
-
-
rushi... männät tehdään asikkaan antamien tietojon mukaan, rossin tai racers place sivuilta löytyy kaavake mistä näkee mitä tietoja tarvitaan. sen voi vaikka printata ja toimittaa täytettynä markulle racers plaseen. ainakin tarvitaan tiedot: mikä auto, mikä moottori, iskun pituus, männän halkaisija, tapin halkaisija, käytettävä polttoaine, ahtopaine, haluttu puristussuhde, venttiilien koot ja nostot, lohkon korkeus, kannen palotila + muut mitä en enään muista. jätin vastuun tehdä välykset, männäntapin ja männän renkaat oikean kokoiseksi ja riittävän kestäviksi. aika painavat männät (553gm kpl) ) on kun ne on tehty kestämääm yli 2bar ahdotLast edited by m50 turbo; 15-02-2006, 08:53.
Leave a comment:
-
-
Nämäkö?
Originally posted by rushi
Mitäs nuo Italialaiset mukit on?
Leave a comment:
-
-
Katos juu. Eli tekis 580e neloseen? Ja nuo on taottuja, kunnolliset renkaat, tapit etc ja tehty _reiluille_ tehoille? Täytyy soitella tuonne Racer's Placelle huomena tms kun joutaa.
Soittelin Ojennukselle, 850e/srj olis neljä kankea.
Mitäs nuo Italialaiset mukit on? Verdin veivejä sais tilauksesta 150mm pitkinä, jotain 1200e/srj. "melko kallista". SPM veivit ostan, jos nyt käy niin ilosesti että löytyy sopivat männät joilla saa 144mm veivin.
Leave a comment:
-
-
rushi kato edellinen sivu... 870€ 6 kpl. ja m50b25 koneeseen ojennius sanoi kankien hinnaks 1200€ http://www.teammadmax.com/gallery/v/...a+203.jpg.html siinä kuva männästäLast edited by m50 turbo; 14-02-2006, 21:17.
Leave a comment:
-
-
Mistä olette noita Ross mäntiä ostaneet, ja mihin hintaan?
Sinänsä olis kyllä hiton hyvä, jos voisi käyttää 144mm veiviä, kun ne on puolet halvempia kuin 150mm teetätys Ojennuksella esim.
Prostreet näyttäisi myös kauppaavan Wisecon mittatilausmäntiä, 690e/srj ei kuulosta ollenkaan pahalta, voisi huomena soitella ja kysellä niitäkin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by anssipnoista wisecoista en ole kuullut haukkuja,mutta rosseista kyllä.rossit oli kyllä 8-koneen mäntiä,mutta kuitenkin.
Leave a comment:
-
-
Omassa m10 koneessa on nuo s14 koneen 144mm veivit ja rossin männät jotka on tehty nitrokäyttöä varten.rajoitin on 7500rpm,ketjun kanssa ei ole ollut ongelmia,kulumia en ole havainnut noin 10000km ajon jälkeen.
Tehoa saatiin mitattua 470hv takapyöriltä ,kierroksia koneessa 6900 jonka jälkeen lähti pito rullilta.
Leave a comment:
-
-
Italian pojat tekee mittojen/mallin mukaan mäntiä ja muutakin koneen osaa. Muistaakseni mäntäsarja oli n.800€.
Jos se nyt minkäänlainen referenssi tällä foorumilla on niin joissakin Ferrareissa käyttävät kyseisen pajan mäntiä. Parempi referenssi lienee kuitenkin että HRF:n Roadsport-luokassa noita mäntiä on jonkin verran käytössä.
Omaankin S14B20 pataan kyseiset männät taitaa tänä iltana sukeltaa.
Lisätietoja: TMI EXPOALARIK DI RICCI GSM O50-5207695 tai paremmalla suomenkielelllä Jyrki Salovuori 050-3406991
Leave a comment:
-
-
Hyviä mäntiä saa myös täältä:
Verdin veivit ovat olleet kova sana (mm. Virtalan kautta). Taispa olla tuolla PPF:n sivuilla kanssa jotain veivejä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: