Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Bmw 2002 mallin lohko ois itellä, kestääkö 92mm porauksella turbottaa kuinka varmasti?
-
-
M10b20 turbotus! Männistä?
Mitä mäntiä suosittelette m10b20 lohkoon, kampiakseliksi tulee 71mm iskulla oleva b18 koneen. veivit myös b18 135mm.
hyllystä löytyy vanhat kaasarimallin m10b18 männät. mutta epäilyttää niiden kestävyys.
Mitenkän tdmersun männät? Turbosaabbien?
Wiceso:n yms männät menee vielä budjetissa yli.
Leave a comment:
-
-
ittiäki vois kiinnoostaa tuon e30 m10b18 turbootus, mutta kuinka mutkikas homma se on katsaastaa sitte, se on ei vähäpääsöinen :P
Leave a comment:
-
-
0.9 bar niin alkaa nakuttaa. Sytkä muutoksia vaatii.
0.7bar voi ajaa vakio virranjakajalla. Sitä hieman myöhästämällä.
Mielestäni ei ole heikkoa kohtaa vielä noilla paineilla.
Tai no, vanhat kiertokanget laakerin voivat kadottaa öljynpainetta.
Mutta nehän on tunnissa vaihdettu.Last edited by Luntti; 02-08-2009, 22:25.
Leave a comment:
-
-
Ainahan sitä voi koittaa,penkissä ja luurit korvilla et alkaako nakuttaa.Mut eihän sitä tiie kestääkö vaiko ei ennen kuin kokeilee
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lasse330d View PostEi kai siinä mitään ongelmaa oo jos vaikka joillain 0,4-0,5bar paineilla kokeilis kunhan pitää vaan huolen että koneess soppa riittä koko kierrosalueella.Laajakaistaa vaan koneen kylkeen ja testamaan
Leave a comment:
-
-
Ei kai siinä mitään ongelmaa oo jos vaikka joillain 0,4-0,5bar paineilla kokeilis kunhan pitää vaan huolen että koneess soppa riittä koko kierrosalueella.Laajakaistaa vaan koneen kylkeen ja testamaan
Leave a comment:
-
-
jos meinaat autosähkö matalamäkiä nii kyllä niiden pitäis pystyä säätämää. ootko muuten jostai eteläpohjanmaalta ku puhut kryynistä
Leave a comment:
-
-
m10 turbo asiaa
joo elikkäs on mielessä ollut että jos nakkais ahtimen tohon e30 316i eli m10ruiskuun kun tuntuu niin pirun voimattomalta ku m20b25 makaa taka kaarien hitsaukses. :think mietinnän kryyninä on ollut että jos nakkais s13(1.8) nissanin vakio garretin ton m10 kylkeen kun sellanen sattuu nurkissa pyöriä ylimääräsenä, niin mitä koneesta pettää aivan ekana avaamatta konetta?kansipahvi,männät? kiertokanget ilmeisesti pitäis kestää? ja mimmosia paineita vois kokeilla avaamatta? kyseinen ahdin on puskenu noin 0.8-0.9 ahtoja nissun kyljessä.... miten muuten on moottorin ohjauksen laita että mahtaako sille pystyä tekemään mitään esmes matalamäellä säädätettyä? onko muuten mitään erittäin oleellista mitä on syytä huomioida ennen ku rupee vääntään pakosarjaa?
kiitti etukäteen kaikille tietäville
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostTuo haljennut lohko (normi) oli vapari. Kyllä, e2/e3/gruppo lohko on vahvempi kuin std/e1.
Ja jos haluaa käyttää +95mm porausta, kannattaa se hoitaa e3 lohkolla.
Jos 2,3:sta porataan 93,4 > 95,5 ja "porari" pilaa linjat jne. niin ei ole ihme jos lohko halkeaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jannmann View PostS14 kannattaa kyllä ahdin käytössä tosiaan jättää sinne 94mm hujakoille.
Vaparina en näe mitään estettä mennä 95,5mm asti, varsinkaan e3/e3/gr N lohkoilla. Noista e2 lohko olisi varmaan paras myös ahdin käyttöön.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostMiksei m42? 16-venttiilinen ja tuntuu kestävän viritystäkin ihan asiallisesti. Lisää turpoprokkiksista www.m42forum.com
Leave a comment:
-
-
Miksei m42? 16-venttiilinen ja tuntuu kestävän viritystäkin ihan asiallisesti. Lisää turpoprokkiksista www.m42forum.com
Leave a comment:
-
Leave a comment: