Ilmeisesti pata käy ja kukkuu edelleen nou problem?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rikkoutuvat imusarjan läpät - tietoa kerätään - taistelu BMW:tä vastaan
Collapse
X
-
Yllättävän karstaiset on nuo imusarjat, omissa ~150-160 tkm ajetuissa ei ole ollut juuri nimeksikkään karstaa imusarjoissa, ainoastaan ohut huntu...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MrBubbles View PostIlmeisesti pata käy ja kukkuu edelleen nou problem?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Adventure View PostKaksi vuotta sitten uudenvuodenaattona omasta e60 530 dA:sta katkesi läppäakseli....<snip>...Kustannusarvio korjauksesta, moottorin vaihdosta, oli noin 17000 euroa....<snip>...BMW-Suomi lupasi kuitenkin hyväntahdon eleenä - ei siksi,että olisi viasta vastuussa- tinkiä omasta katteestaan ja toimittaa moottorin autooni sisäänostohintaan; arvio noin 13000....<snip>... Otin suoraan yhteyttä tehtaalle asiassa. Jo seuraavana päivänä minulta kohteliaasti tiedusteltiin autoni valmistenumeroa asian tarkemmaksi tutkimiseksi tehtaan puolesta. Uskoin selitysten olevan vastaavanlaisia kuin maahantuojalla ja siksi yllätys olikin suuri, kun Hämeenlinnan Länsi-Autosta viikon kuluttua soitettiin minulle ja ilmoitettiin, että autooni tulee tehtaalta moottori, mutta asennus pitäisi maksaa. Ratkaisu kelpasi minulle.
Jaa-a. Kyselin tästä Adventurelta lisätietoja, mutta hän ei vastannut viestiin. Lähdin sitten jäljittämään casea tuolta tehtaan Customer Care-osastolta. Parin sähköpostin jälkeen soittivat sitten tänään Münchenistä asti. Ei kuulemma ole mahdollista, että olisi saanut uuden moottorin veloituksetta mainitun ikäiseen, mainitulla ajomäärällä olleeseen autoon. Yritin kysellä vielä, että olen UK foorumilta lukenut samantapaista, mutta ei kuulemma sellaisesta ollut kuullut mistään päin maailmaa tämä henkilö kenen kanssa keskustelin.
Hän varmisteli vain, että sain aikanaan tuon alennushintaisen tarjouksen uudesta moottorista (11000+ e) ja että kun päätin itse korjauttaa sen, sain tarjouksen osista (30% pois 1000 € osista kaikista takuista ja vaateista luopumista vastaan, olis pitäny paperi allekirjoittaa). Molempia mulle tarjottiin, joskaan en kumpaakaan tyytynyt.
Eipä siinä sit muuta, soittaja sanoi, että jos on lisäkysymyksiä ni soittaa vaan sinne uudestaan. Omasta puolestani sanoin, että kiva kun soittivat kuitenkin vaikka en uutta moottoria nyt saanutkaan
Näillä näkymin oma kantani on, että Adventure kävi vain jauhamassa horse shittiä ehkä vain "leijuakseen" / ärsyttääkseen.
E: Kysyi muuten Adventuren auton valmistenumeroa, olisi sillä katsonut ja kertonut auton tarinan.Last edited by Izzman; 25-02-2010, 21:51.BMW 135is Coupe manuaali
Comment
-
-
Hommasin juuri Saksan maalta E61 530XDA Touring 05/2007. Ajatuksena on poistaa imusarja läpät asap.
RK City huolto Tampere sanoi mulle, että ei noin uudessa ole enää sitä ongelmaa. Imusarja vahvistettu. Onko näin?
ps. poisto on varattu keskiviikolle Tammer Dieseliin. Perunko siis ajan?
pps. saattaa olla kertausta, mutta en reilu tunnin selailulla löytänyt mainintaa 2007 malleistaF11 530xd -11
___
E61 545i -05, E61 530xd -07, E30 325e -87
+ 2xAudi A4, Volvo S40 T4
Comment
-
-
Originally posted by jjamsa View PostHommasin juuri Saksan maalta E61 530XDA Touring 05/2007. Ajatuksena on poistaa imusarja läpät asap.
RK City huolto Tampere sanoi mulle, että ei noin uudessa ole enää sitä ongelmaa. Imusarja vahvistettu. Onko näin?
ps. poisto on varattu keskiviikolle Tammer Dieseliin. Perunko siis ajan?
pps. saattaa olla kertausta, mutta en reilu tunnin selailulla löytänyt mainintaa 2007 malleista
Comment
-
-
Uskokaa nyt jo hyvät ihmiset että jos joku kertoo että teidän autossanne on "vahvistetut läpät" niin siinä kohtaa puhutaan jo paskaa.. Joten siinä vaiheessa kannattaa jo lyödä luuri korvaan tai poistua tilanteesta ja mennä poistattamaan ne läpät!
Ymmärtäkää myös se että merkkiliikkeestä on ihan turha kysellä näistä mielipiteitä, he kun eivät voi puhua puolueettomasti yhtään mitään!BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostUskokaa nyt jo hyvät ihmiset että jos joku kertoo että teidän autossanne on "vahvistetut läpät" niin siinä kohtaa puhutaan jo paskaa.. Joten siinä vaiheessa kannattaa jo lyödä luuri korvaan tai poistua tilanteesta ja mennä poistattamaan ne läpät!
Ymmärtäkää myös se että merkkiliikkeestä on ihan turha kysellä näistä mielipiteitä, he kun eivät voi puhua puolueettomasti yhtään mitään!
itselläni on ollut samat kumipäällysteiset läpät kaikissa autoissani,
E61 12/04, 9/05 ja 4/07 (LCI).M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKyllä ne läpät on vissiin muuttunut E39 mallin koneisiin nähden,
itselläni on ollut samat kumipäällysteiset läpät kaikissa autoissani,
E61 12/04, 9/05 ja 4/07 (LCI).
Mutta jos joku on kuullut että autossaan on "vahvistetut" läpät eikä näe tarpeelliseksi niitä sen takia poistaa niin..:thinkBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Joudun itsekin liittymään tähän Imusarjan läpät keskusteluun.
Olen ennen hieman "skeptisesti" lueskellut näitä ja näinhän se aina menee kun ei ole omalla kohdalle sattunut. No tänäänhän se sitten sattui, kun X3 meni huoltoon. Jo etukäteen huollossa puhuivat, että katsovat onko autossani imusarjan läppiä ja missä kunnossa ne ovat.
Tässä X3 mallissa piti olla hieman vahvemmat läpät, jotka vaativat kovasti voitelua.
Sitten sainkin soiton, että läpät tihkuivat öljyä ja nyt on korkea aika ne poistaa. Kuulemma toissaviikolla oli ollut pajalla X5 malli, jossa läppien rikkoutuminen oli johtanut koneremonttiin. Ei kuullostanut hyvältä.
Fanaattisena Bmw asiakkaana olen tietysti hyvin ihmeissäni, että kuka aikanaan on keksinyt näinkin hienot "imusarjan läpät"? Onko tämä missään maassa johtanut mihinkään takaisinkutsumisiin tms? Tai onko julkisuudessa laajemmin käsitelty asiaa?
Ei tämä fanaattisuuttani lannista, mutta ensimmäisen kerran olen joutunut epäilemään jotain Bmw:n suhteen.
Mutta eikös uusissa nämä ole historiaa?
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostHuonolla tuurilla se läppä on imuventtiilin päällä kiilautuneena ja joku kaunis päivä lähtee liikenteeseen... Ja jos se on mennyt koneesta läpi, männästä kyllä löytyy jälkiä. Suosittelisin tutkituttamaan kyseisen pytyn imukanavat kannesta...
Comment
-
Comment