Originally posted by huppe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rikkoutuvat imusarjan läpät - tietoa kerätään - taistelu BMW:tä vastaan
Collapse
X
-
Nyt kun mietitte itse läppien postoa, niin kerrompa kuinka itselleni kävi.
Eli vein (onnekseni) liikkeeseen läppien poistoon. (164€).
Saivat jonkun karstapaakun menemään koneeseen projektin jälkeen. Lopputulos oli yks vääntynyt imuventtiili. ja tästäjohtuen kannen poisotto, uudet tiivisteet, uusi venttiili ja turbon ja pakoputkiston tsekkaus...
Liike hoiti homman todella esimerkillisesti. sain viikoksi vuokraauton ja reippaan hinnan alennuksen.
Kyllä kiitin luijaani etten itse tehnyt tuota remonttia. olis voinut ittellekkin käydä samoin. maksaja olis ollu vaan pikkusen toinen taho. .
mutta kukin omalla tavallaan. en tuomitse jos joku itse alkaa rakentelaan.sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Originally posted by Nisti View Post
Comment
-
-
Originally posted by Ansseli View PostTuosta endoskooppi 39,90€ eikä tarvii tilailla iibeistä =>http://www.clasohlson.fi/Siteseeker/...?q=endoskooppi
Comment
-
-
uusi bemaristi
ostin saksasta tuodun 318 d 2.0 touring manualin vm 2005 (valm. 3-2005) (kone M47N) passatin mentyä lunastukseen hirvikolarin jälkeen. ajettu 99 tkm. "kuin uusi" pl. hämmästys suuri, kun oli kasettisoitin (edell. kasetti letukka vm. -80). auto tuntuu erittäin hyvältä pl. vääntö verrattuna passattiin. yllätys myös suuri, kun tutustuin jo ennen hankintaa näihin sivuihin verrattuna muiden merkkien sivustoihin. siis positiivinen!
mutta "läppävika" autossa. olen pikaisesti tätä pitkää ketjua seurannut ja ainakin minulta mennyt ohitse 3-sarjan koneiden kuvat poistosta. löytyykö? siis olette sitä mieltä, että kannatta poistaa varmuuden vuoksi? ovatko tuossa mallissa läpät kiinni torxilla vai jotenkin muuten. ja ei ole mitään haittaa missään suhteessa?
Comment
-
-
Originally posted by pökkylä View Postnäyttää automaatilla olevan läpätE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Läpät
Itellä on 12/2006 530D Touring Manual 52000 ajettu. Kesällä tulee 60.000 huolto, joten ajattelin tuota läppien poistoa siinä yhteydessä, vai onko 2006 vuoden jälkeisissä malleissa vielä tätä läppäongelmaa? Malli lienee 2007, huolimatta siitä että auto rekisteröity joulukuussa 2006.
Ei viittis turhaan poistaa läppiä jos ongelmaa ei ole. Ehkä en lukenut koko keskustelua tarpeeksi tarkkaa läpi kun en havainnut missä vuosimallien pirsseissä ongelmaa ilmenee...
Comment
-
-
Originally posted by Trolli666 View PostItellä on 12/2006 530D Touring Manual 52000 ajettu. Kesällä tulee 60.000 huolto, joten ajattelin tuota läppien poistoa siinä yhteydessä, vai onko 2006 vuoden jälkeisissä malleissa vielä tätä läppäongelmaa? Malli lienee 2007, huolimatta siitä että auto rekisteröity joulukuussa 2006.
Ei viittis turhaan poistaa läppiä jos ongelmaa ei ole. Ehkä en lukenut koko keskustelua tarpeeksi tarkkaa läpi kun en havainnut missä vuosimallien pirsseissä ongelmaa ilmenee...
siis uudemman malliset joissa vahvempi akseli ja kumipäällyste läpissä.
Näitäkin on paukkunut muuta ilmeisesti harvempaan kuin vanhempia.
Tosin eihän tuo mitään takaa kun vanhemmilla on ajettu enemmän ->
uudempiakin voi ruveta paukkumaan lähivuosina kunhat autoihin kertyy lisää ikää ja kilometrejä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by huppe View PostOtettiin läpät irti, tein tonne oman topicin:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=186308
Hyvin tehty juttu. Informatiiviset kuvat.
Comment
-
Comment