Originally posted by Mäki
View Post
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
Joo, mutta mä hankin sinne Std laakerit sinisellä leimalla jotka ovat karvan verran tiukemmat kuin normaali std laakerit. Ja myös kalliimmat.
-
Onko teillä oikeasti mennyt vaparikäytössä rikki noita uudempia lohkoja? Minusta ne pitäisi olla ihan riittävän hyviä kaikkeen paitsi isoilla paineilla ahtamiseen tai maksimiporauksen hakemiseen. Jenkit käyttää niitä historikkikilpureissakin koska on kevyempi kuin vanha lohko. Ainoat tapaukset mitä tiedän on että halkeaa kannenpultin reiästä kun ei ole kunnolla putsattu.Originally posted by Vauhtivaunu View PostNe kalliit osat vaan kannattas kasata lujaan wanhanmallin lohkoon.
Leave a comment:
-
Tämäpä se onkin..koittanu metsästää jonkin aikaa ja pari olisikin löytynyt mutta tyhjä lohko n400e niin vähän kauhistuttaa..sinne sit 2.0 kampiakseli veivit männät laakerit yms ja kansi kilkkeineen niin on taas jumalattoman kallis moottori..mutta ajaahan sillä sitten maailmanloppuun asti varmasti pelkillä öljyjen vaihdolla..Originally posted by Vauhtivaunu View PostNe kalliit osat vaan kannattas kasata lujaan wanhanmallin lohkoon.
Leave a comment:
-
Ne kalliit osat vaan kannattas kasata lujaan wanhanmallin lohkoon.Originally posted by majavamies View PostJa on se aina eri asia kun on uutta tai käytettyä, ja kun käytettyä konetta ostaessa ei tiedä mitä sieltä paljastuu.
Leave a comment:
-
No. Mun mäntäsarja maksoi aikanaan 500 euroa ja pidin järkevänä hintana. Ei tarvi ainakaan pohtia rengasurien kuntoa tmv., eikä pohtia onko niillä mukin kyljen hankausjäljillä seksuaalista merkitystä. Niillä rannuilla joita on about kaikissa käytetyissä M10n mukeissa.
Leave a comment:
-
Juu, itse tilasin täydellinen glyco laakeri setti alakertaan, ei ollut ku 150;-, fixus liiken kautta.Originally posted by majavamies View PostLaakerit on maksaneet 190e, poraus/hoonaus on 31e/reikä. Itse tasohioin joten oli ilmaista. Mäntiin en ajatellut satsata missään nimessä 300e enempää, jos sitäkään.
Leave a comment:
-
Laakerit on maksaneet 190e, poraus/hoonaus on 31e/reikä. Itse tasohioin joten oli ilmaista. Mäntiin en ajatellut satsata missään nimessä 300e enempää, jos sitäkään. Kyllä ne jostain löytyy.
Ja vaikka hankkisin toisen alakerran, oli sillä ajettu miten paljon hyvänsä niin kyllä sen purkasin atomeiksi ja laakerit sinne ainakin menis uusiksi todennäköisesti.
Ja on se aina eri asia kun on uutta tai käytettyä, ja kun käytettyä konetta ostaessa ei tiedä mitä sieltä paljastuu.Last edited by majavamies; 12-09-2014, 06:42.
Leave a comment:
-
Ei oo kyllä kalliit jos on alkuperäisen täydellisen mukin hinta. Siis jos on renkaat, tapit ja sokat.Originally posted by Eepo View Postwallothilta 94e/kpl
sen tarkemmin taustoja tuntematta, niin eikö kannattaisi jo etsiä uusi hyvä vähän käytetty kerrallaan alakerta?
laakerit+muut mahdolliset koneistukset+hiomiset niin puhutaan 1ke hinnasta :think:
Leave a comment:
-
Eepo puhuu kyllä asiaa. Pesusienilohko ja poraaminen on rahanhukkaa.
^Tonix^ mainosti vasta hiljan täydellistä M10B18 ruiskukonetta 150e hintaan toisessa topicissa. Kannattaisi kysäistä vieläkö löytyy...
Leave a comment:
-
wallothilta 94e/kplOriginally posted by majavamies View PostNyt tuli poraus eteen omassa m10 kaasarikoneessa niin tarvis jostain 90mm pattimännät saada.
Jos sulla löytys ylimääräsenä niin pistä ihmeessä privaa tai jos tiedät mistä sais huokeasti niin kerro
sen tarkemmin taustoja tuntematta, niin eikö kannattaisi jo etsiä uusi hyvä vähän käytetty kerrallaan alakerta?
laakerit+muut mahdolliset koneistukset+hiomiset niin puhutaan 1ke hinnasta :think:
Leave a comment:
-
Nyt tuli poraus eteen omassa m10 kaasarikoneessa niin tarvis jostain 90mm pattimännät saada.
Jos sulla löytys ylimääräsenä niin pistä ihmeessä privaa tai jos tiedät mistä sais huokeasti niin kerro
Leave a comment:
-
Norjan vippa painaa naurettavat 168g ilman epäkeskoa, pulttia etc.Originally posted by racing02 View PostTeräksen painohan on noin kolminkertainen alumiiniin nähden ja design on aikalailla kopioitu alkuperäisestä. Joten x3 tuskin paljon heittää. Vai mitä tzeimi?
OEM -836 vippa samalla vaa'alla ilman hiluja 74g.
Aussivippa (rikottu) 80g ilman kovapalan kiinnitysruuvin kantaa.
Last edited by Tzeimi; 10-09-2014, 18:53.
Leave a comment:
Leave a comment: