m10 öljypumppu kysymys
m10 öljypumpuissa lohkojen välissä oleva metalli levy jota vasten roottorit on ,onko se kaikissa vai onko se korjauslevy vai parannus uudemmissa malleissa jonka voi vaihtaa. 3 pumppua purin yksi oli e30:sestä siinä oli levy, yksi oli e21:sestä siinä ei ollut, ja yksi 1502:sesta eikä siinäkään ollut.Alumiini päätyä olen joskus hionut suoraksi ja käyttänyt ilman levyä.
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
Onko kellään käytännön kokemuksia http://m.ebay.com/itm/171260717024?nav=SEARCH läppiksistä? Haaveilua tulevaisuutta varten
Leave a comment:
-
just hiotutin vakionokan asteita 290 nosto 7,4 + fosfatointi 150e makso. Aikasempikin nokka oli hiottu, olen käyttäny lashcappeja
Leave a comment:
-
Originally posted by pazq View PostTommosesta shcrikin 304 kepistä alkais saamaa ihan jepa kepukkaa hiomalla. Toki saahan noita suoraan tilattua 336 asteiseks asti muistaakseni.
Leave a comment:
-
Tommosesta shcrikin 304 kepistä alkais saamaa ihan jepa kepukkaa hiomalla. Toki saahan noita suoraan tilattua 336 asteiseks asti muistaakseni.
Leave a comment:
-
Originally posted by Eepo View Posteipäs muuten maksa, tosin vakiokepistä kun ruvetaan ottaa tarpeeks tavaraa pois niin tulee muut ongelmat vastaan.
Pienemmällä perusympyrällä keinu liikkuu ainakin eri rataa joten nostogeometria muuttuu. Kuinka tasaisesti se sitten avaa venttiiliä vai syntyykö jossain kohtaa isoja kiihtyvyyksiä.. Yksi hiottu keppi löytyy, vois melkein joskus tutkia mitä sielä tapahtuu. Isommat epäkeskot sellanen vaatii kyllä.
Leave a comment:
-
Originally posted by GOOFY View PostOrkkis kepin voi koneistaa uusiksi, toki sit pinnoitettuna maksaa enemmän kuin jos ostaa kokonaan uuden jyrkemmän kepin.
Leave a comment:
-
Originally posted by janke View PostTarkoitan joo? Eikö onnistu noin?
Ilmeisesti pitää olla vaakamallit, mutta mitkä kaasuttimet olisi hyvät? Ja mistä näitä kannattaa hankkia? Entä nokka-akseli? Mistä ja minkalainen kannattais tuplien kaveriksi laittaa?
Orkkis kepin voi koneistaa uusiksi, toki sit pinnoitettuna maksaa enemmän kuin jos ostaa kokonaan uuden jyrkemmän kepin.
Nuita halvempia weber dcoe kopioita saa esim janicolracingiltä. Moposport, kaasutinexpert ja freetecnicks ovat hyviä kauppoja kaasari hommiin.
Ennen kuin alat osia haalimaan kasaan niin voi myös miettiä mitä muuta sinne pellin alle saa 3000-4000e:lla;-) mä mietin jonnin aikaa mutta en keksiny mitään kivempaa;-)Last edited by GOOFY; 27-02-2015, 14:17.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostS14-paketti on SRE -618 jota myydään Sachsin sivuilla myös M10(B20) koneeseen. Ja se käy heittämällä M10:pin 228mm levylle tarkoitettuun vauhtipyörään. Mulla on omassa ämkympissä kiinni SRE -618 valeon massalevyllä ja 228mm vauhtiksella sekä pikkugetragilla.
http://www.sachsperformance.com/Sach...rung::345.html
Leave a comment:
-
Originally posted by aisi316 View PostMulla on 228mm vauhtipyörä, meinasin paineasetelmaa et käykö s14 asetelma heittämällä kiinni ,kun uusi pitää hommata niin jos ostais
s14 kytkinpaketin
Leave a comment:
-
Originally posted by petrolhead View PostEi kai se estä mitään onko 24x vai 26x laatikko. Vanhan lohkon perästä löytyy monesta 228mm setupille sopiva vauhtis, uudemmissa on sille 21x levylle sopiva. Tämmönen mielikuva/muistikuva mulla on. Toiset voi vahvistaa tai kumota tämän.
Huomasin tossa muuten että olin purkanu yhestä e30 M10stä talteen teräksisen vauhtiksen vaikka muistikuva onettä niissä ois ollu patarautaisia. Vauhtis on 6kg ja pikkuasetelmakin on kilon kevyempi kuin 228 Sachs asetelma. Käyttäsin tota kevyempää pakettia mutta kun ei käy kampuraan joka on 6 pulttinen.
s14 kytkinpaketin
Leave a comment:
-
Ei kai se estä mitään onko 24x vai 26x laatikko. Vanhan lohkon perästä löytyy monesta 228mm setupille sopiva vauhtis, uudemmissa on sille 21x levylle sopiva. Tämmönen mielikuva/muistikuva mulla on. Toiset voi vahvistaa tai kumota tämän.
Huomasin tossa muuten että olin purkanu yhestä e30 M10stä talteen teräksisen vauhtiksen vaikka muistikuva onettä niissä ois ollu patarautaisia. Vauhtis on 6kg ja pikkuasetelmakin on kilon kevyempi kuin 228 Sachs asetelma. Käyttäsin tota kevyempää pakettia mutta kun ei käy kampuraan joka on 6 pulttinen.Last edited by petrolhead; 27-02-2015, 08:23.
Leave a comment:
-
Dekkitasossa on imupuolella noi kolme ulkonemaa:
Mä en keksinyt miksi niitä ei voisi viistota/hioa/leikata veke. Ne ei tapaa kanteenkaan. Keksiikö joku muu miksei voisi poistaa? Ja ei, syy ei ole painon säästäminen, vaan läppärunkojen sovitelaippa törmää noihin.
Etummainen uloke on tietysti jakokopan ruuvin paikka että sitä ei voi kokonaan poistaa.Last edited by petrolhead; 08-02-2015, 22:50.
Leave a comment:
-
Originally posted by GOOFY View PostTarkoitatko kahta pysty weberiä?
Ilmeisesti pitää olla vaakamallit, mutta mitkä kaasuttimet olisi hyvät? Ja mistä näitä kannattaa hankkia? Entä nokka-akseli? Mistä ja minkalainen kannattais tuplien kaveriksi laittaa?Last edited by janke; 08-02-2015, 08:45.
Leave a comment:
Leave a comment: