Originally posted by T3
View Post
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
-
Originally posted by grab_ View PostHeitetäänpä ehkä hölmö kysymys tietäjille mutta tämmönen askarruttaa kun m10b18 lohko niin paljonko tarvii porata että litrat tulisi sinne 2.0? Entä kestääkö moista..taikka onko jotain fiksua kampuraa olemassa jolla saisi stroukattua ja järki hintasta tietty..ajattelin kylmän talven iloksi rakennella kevääksi jonkun kivan koneen eikä tää m10 perhe ole yhtään tuttu toistaseksi..tarkotus kuitenkin joku korkeapuristeinen ja kiertävä kone saada aikaseksi jos vaan mahdollista..
Leave a comment:
-
Heitetäänpä ehkä hölmö kysymys tietäjille mutta tämmönen askarruttaa kun m10b18 lohko niin paljonko tarvii porata että litrat tulisi sinne 2.0? Entä kestääkö moista..taikka onko jotain fiksua kampuraa olemassa jolla saisi stroukattua ja järki hintasta tietty..ajattelin kylmän talven iloksi rakennella kevääksi jonkun kivan koneen eikä tää m10 perhe ole yhtään tuttu toistaseksi..tarkotus kuitenkin joku korkeapuristeinen ja kiertävä kone saada aikaseksi jos vaan mahdollista..
Leave a comment:
-
Enem myy ruotsissa samoja keinuja ilmeisesti http://enem.se/produkter.asp .
Ainakin M20:n teräsvipat on samoja KM cams:n tekeleitä Enem:llä ja KM cams:lla.
M20:n teräskeinuissa ainaki itellä pientä liukupinnan kulumista tapahtui jo 1000km ajon jälkeen, ei tosin kaikissa, joten laatuheittoa hieman niissä on, myös kovuusmittausten perusteella.
Leave a comment:
-
Teräksen painohan on noin kolminkertainen alumiiniin nähden ja design on aikalailla kopioitu alkuperäisestä. Joten x3 tuskin paljon heittää. Vai mitä tzeimi?
Leave a comment:
-
Kuinka paljon painavammat noi norjalaiset vipat on kuin alkuperäiset?
Leave a comment:
-
Originally posted by racing02 View PostMenin aikoinaan ihan samaan lankaan tuon sivun kanssa. Olis varmaan tullut ostettua jos olisin silloin tajunnut että hinta on sarjalle. Minä en ole kuullut kenenkään saaneen noita vielä rikki. Pitäis olla ihan hyvät. Jouset vaan pitää olla riittävän jämäkät.
Leave a comment:
-
Originally posted by Neppo View PostKattoin vaan nopskaan kun ei ollut kappalemäärää. Esim. venttiilijousille luki selvästi, että hinta 8:lle kappaleelle.
Ainakin multa ois jääny tilaamatta kun säikähdin hintaa
Eihän tuo sitten tosiaan niin paha ole jos vain 250 sarja + tullit.
Leave a comment:
-
Kattoin vaan nopskaan kun ei ollut kappalemäärää. Esim. venttiilijousille luki selvästi, että hinta 8:lle kappaleelle.
Ainakin multa ois jääny tilaamatta kun säikähdin hintaa
Eihän tuo sitten tosiaan niin paha ole jos vain 250 sarja + tullit.
Leave a comment:
-
Originally posted by Neppo View PostKyllähän noille ihan hyvin hintaa tulee ainakin omasta mielestä. Melkein 2000eur ja tuleekos Norjasta vielä tullit ja alv:t päälle
M30 keinut 3990 NOK, vaikka vain 12kpl vrt M10 8kpl...
edit: tulee siis halvemmaksi ostaa 2xM10 keinut ja saa vielä neljä varalle
Leave a comment:
-
Eikö norja kuulu EFTA:aan, jollon moisia joutavuuksia ei joudu maksamaan :think
Leave a comment:
-
Originally posted by KingOnTheRoad View Post
Hinta järkevällä tasolla ja luulisi noiden kestävän. Tiedän, että painavathan nuo on, mutta mitäpä se haittaa.
Tollahan rakentais jo yhden M10:n uudestaanOnko nokka missä kunnossa muuten? Pinta on leveempi, niin nokassa ei saa olla paljon kulumia.
Leave a comment:
-
Kyllähän tuo nokkaa taitaa syödä vähän nopeammin:think. Näitä noissa ulkomaan foorumeissa suosittiin, niin siksi päädyin näihin. Tulee nyt kuitenkin ja voin infota toimivuudesta sitten myöhemmin.
Leave a comment:
-
Originally posted by KingOnTheRoad View PostNo tuota painoahan tässä mietinkin. Mielestäni en väittänyt, että se paino toisi kestoa. Tuolla vain ajetaan niin vähän vuodessa, että kuluminen ei sinällään haittaa.
Leave a comment:
Leave a comment: