Niin löytyy, itsellänikin on hyviä ja huonoja kokemuksia.
Takuu toimi ainakin omalla kohdallani hyvin ja sain uuden levyn hajonneen tilalle ilman mitään kuluja, vaikka hajonnut levy olikin ollut käytössä jo 2vuotta ja ostettu eräästä nettikaupasta ison veden takaa. Takuu asiat hoitui suht näppärästi sähköpostilla suoraan valmistajalle ja siellä posteihin vastaili muistaakseni Oleg niminen jantteri.
Toki ostan mielummin Sachsin kytkin tuotteita, mutta kun tuote valikoima on Sachsilla ikävän suppea näiden erikoisempien jousitettujen levyjen suhteen, niin joutuu tyytymään näihin halpatuotteisiin.
Joskus tuli pyöriteltyä erästä jousitettua levyä käsissä ja siinä ainakin olisi ollut mahdollista tehdä esim. lankasahaamalla uusi booritus jolla sen olisi saanut käymään 6v askiin.
sillä tyylillä itselle tein.. sopiva levy ja blingfactoryltä booriosa..
siellä ei keskiön vaihtokaan paljoa maksa, jos ei itsellä rahkeet riitä..
Voisitko antaa vähän vinkkiä että mitä levyä itse käytit ?
Aika monessa levyssä näyttää olevan boorti kiinteästi levyssä joten niihin ei niin vaan booritusta vaihdeta.
Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.
Laatikko on kiinni tällä hetkellä ja en voi varmistaa ite.
Niin mitä käytännön eroa on kyseisillä osilla ja onko vaihtokelpoisia keskenään? "Musta" on vanhempaan, 265mm kytkimen kaverina ja "valkea" uudemmissa on 240 kygällä ja paljon muitakin malleja/laatikoita. Laatikko on kuitenkin sama molemmissa tapauksissa (420G). Pituus ilmoitetaan sama, 20mm molemmille. Pitäis varuilta tilata tuollainen jos joutuu vielä laatikon puottaa pois, mutta liekö sama kumpaa käyttää? Tuo valkea, yleisemmin käytössä oleva on helpommin saatavilla.
Omassa 5v 310z zf laatikossa oli juuri tommonen valkonen. En mä nää että mitään toiminnallista eroa olisi jos pituus on sama. Se kytkinkäpälän päätä pitelevä "jousi" asettuu muistaakseni tohon uraan joka ainaki valkosessa näkyy. Jousta ei osannu kl mulle myydä.
Omassa 5v 310z zf laatikossa oli juuri tommonen valkonen. En mä nää että mitään toiminnallista eroa olisi jos pituus on sama. Se kytkinkäpälän päätä pitelevä "jousi" asettuu muistaakseni tohon uraan joka ainaki valkosessa näkyy. Jousta ei osannu kl mulle myydä.
Eikö ne muka tolla numerolla löytäneet jousta? 21517570284 :think
Schmiedmann ainakin löytää jousen ja nipukan 21511223328
Meinasin vielä jos tekisi 5mm spacerin varuiksi siihen painelaakerille. Paketti on kasassa toistaiseksi ja asentaja tämän viikon lomalla, niin en saa mitattua ite.
Meinasin vielä jos tekisi 5mm spacerin varuiksi siihen painelaakerille. Paketti on kasassa toistaiseksi ja asentaja tämän viikon lomalla, niin en saa mitattua ite.
Comment