Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sachs sre 765 +e39 m5 massalevy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daa Daa
    BTCF Member
    • Aug 2004
    • 910
    • Jyväskylä

    #16
    Löytyyhän suomestakin Clutchnetin jälleenmyyjä.

    Comment

    • sierra4x4tbo
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 2098
      • Lappeenranta

      #17
      Noista clutchnetin kytkimistä löytyy sitten jonkun verran huonoja kokemuksia, googlettakaa!

      -Timo
      M535i BiTurbo -85
      740iA -95 ”#tonnin_pommi"

      --=MushroomMotorsport=--
      --=MaxTuned.com=--

      Comment

      • Daa Daa
        BTCF Member
        • Aug 2004
        • 910
        • Jyväskylä

        #18
        Niin löytyy, itsellänikin on hyviä ja huonoja kokemuksia.
        Takuu toimi ainakin omalla kohdallani hyvin ja sain uuden levyn hajonneen tilalle ilman mitään kuluja, vaikka hajonnut levy olikin ollut käytössä jo 2vuotta ja ostettu eräästä nettikaupasta ison veden takaa. Takuu asiat hoitui suht näppärästi sähköpostilla suoraan valmistajalle ja siellä posteihin vastaili muistaakseni Oleg niminen jantteri.

        Toki ostan mielummin Sachsin kytkin tuotteita, mutta kun tuote valikoima on Sachsilla ikävän suppea näiden erikoisempien jousitettujen levyjen suhteen, niin joutuu tyytymään näihin halpatuotteisiin.

        Joskus tuli pyöriteltyä erästä jousitettua levyä käsissä ja siinä ainakin olisi ollut mahdollista tehdä esim. lankasahaamalla uusi booritus jolla sen olisi saanut käymään 6v askiin.
        Last edited by Daa Daa; 24-03-2014, 15:40.

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4647
          • Tuusula

          #19
          Villinä heittona, saako noita keskiöitä uudelleen niitattua levystä toiseen .. ?
          ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • hirvonen
            BTCF Member
            • Nov 2011
            • 248
            • hämeenlinna

            #20
            sillä tyylillä itselle tein.. sopiva levy ja blingfactoryltä booriosa..
            siellä ei keskiön vaihtokaan paljoa maksa, jos ei itsellä rahkeet riitä..

            Comment

            • eukko
              BTCF Member
              • Dec 2003
              • 127
              • Luoma, Kirkkonummi

              #21
              Originally posted by hirvonen View Post
              sillä tyylillä itselle tein.. sopiva levy ja blingfactoryltä booriosa..
              siellä ei keskiön vaihtokaan paljoa maksa, jos ei itsellä rahkeet riitä..
              Voisitko antaa vähän vinkkiä että mitä levyä itse käytit ?
              Aika monessa levyssä näyttää olevan boorti kiinteästi levyssä joten niihin ei niin vaan booritusta vaihdeta.
              Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.

              E60 M5
              I3 120AH

              Comment

              • Daa Daa
                BTCF Member
                • Aug 2004
                • 910
                • Jyväskylä

                #22
                Paljon on tuossa 6v askiin käypäsessä levyssä tuo reikä halkaisijaltaan? Jos kerran boorin ulkoreunat on noin 35mm.

                Comment

                • bemmeri
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 4181

                  #23
                  Originally posted by Daa Daa View Post
                  Paljon on tuossa 6v askiin käypäsessä levyssä tuo reikä halkaisijaltaan? Jos kerran boorin ulkoreunat on noin 35mm.
                  28mm. Tuohan ilmenee myös "akselin tyypistä" 28/35N10.
                  EVERYTHING | WORKS

                  Comment

                  • bemmeri
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2006
                    • 4181

                    #24
                    Laatikko on kiinni tällä hetkellä ja en voi varmistaa ite.





                    Niin mitä käytännön eroa on kyseisillä osilla ja onko vaihtokelpoisia keskenään? "Musta" on vanhempaan, 265mm kytkimen kaverina ja "valkea" uudemmissa on 240 kygällä ja paljon muitakin malleja/laatikoita. Laatikko on kuitenkin sama molemmissa tapauksissa (420G). Pituus ilmoitetaan sama, 20mm molemmille. Pitäis varuilta tilata tuollainen jos joutuu vielä laatikon puottaa pois, mutta liekö sama kumpaa käyttää? Tuo valkea, yleisemmin käytössä oleva on helpommin saatavilla.

                    "Vanha"



                    "Uudempi"


                    Näköjään löytyy myös pronssisia nippoja, maksaa jokusen kympin.
                    Last edited by bemmeri; 18-04-2014, 09:19.
                    EVERYTHING | WORKS

                    Comment

                    • Urpo_rotta
                      BTCF Member
                      • May 2012
                      • 5272
                      • Pirkkala

                      #25
                      Omassa 5v 310z zf laatikossa oli juuri tommonen valkonen. En mä nää että mitään toiminnallista eroa olisi jos pituus on sama. Se kytkinkäpälän päätä pitelevä "jousi" asettuu muistaakseni tohon uraan joka ainaki valkosessa näkyy. Jousta ei osannu kl mulle myydä.
                      E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                      E34 525i -90 twinturbo 427/519

                      N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                      VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                      Kysy jos tarvetta

                      Comment

                      • bemmeri
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2006
                        • 4181

                        #26
                        Saitko KL:stä tuon muovinapukan?

                        En nyt pyhien aikaan saa mistään kysyttyä, mutta tiistaina sitten tilaan.
                        EVERYTHING | WORKS

                        Comment

                        • jannmann
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 5856
                          • Joccis City

                          #27
                          Originally posted by Urpo_rotta View Post
                          Omassa 5v 310z zf laatikossa oli juuri tommonen valkonen. En mä nää että mitään toiminnallista eroa olisi jos pituus on sama. Se kytkinkäpälän päätä pitelevä "jousi" asettuu muistaakseni tohon uraan joka ainaki valkosessa näkyy. Jousta ei osannu kl mulle myydä.
                          Eikö ne muka tolla numerolla löytäneet jousta? 21517570284 :think
                          Schmiedmann ainakin löytää jousen ja nipukan 21511223328
                          Aprilia RSV4

                          Comment

                          • Urpo_rotta
                            BTCF Member
                            • May 2012
                            • 5272
                            • Pirkkala

                            #28
                            Kl mulle tuon nappulan möi. Jousta se ministeri ei osannut myydä. Tapauksesta aikaa vuosi.
                            E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                            E34 525i -90 twinturbo 427/519

                            N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                            VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                            Kysy jos tarvetta

                            Comment

                            • bemmeri
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 4181

                              #29
                              Meinasin vielä jos tekisi 5mm spacerin varuiksi siihen painelaakerille. Paketti on kasassa toistaiseksi ja asentaja tämän viikon lomalla, niin en saa mitattua ite.

                              Niin, oisko kellään painelaakeria käsillä ja vois mitata painelaakerin, niin saisin sorvattua sopivan läpykän valmiiksi?
                              Ko laakeri löytyy e39 540i/M5 e46 M3, e60 545i, e31 840i, etc
                              EVERYTHING | WORKS

                              Comment

                              • bemmeri
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2006
                                • 4181

                                #30
                                Originally posted by bemmeri View Post
                                Meinasin vielä jos tekisi 5mm spacerin varuiksi siihen painelaakerille. Paketti on kasassa toistaiseksi ja asentaja tämän viikon lomalla, niin en saa mitattua ite.

                                Niin, oisko kellään painelaakeria käsillä ja vois mitata painelaakerin, niin saisin sorvattua sopivan läpykän valmiiksi?
                                Ko laakeri löytyy e39 540i/M5 e46 M3, e60 545i, e31 840i, etc
                                Piti ottaa mitat vanhasta painelaakerista, toivottavasti passaa tuohon käytössä olevaan.

                                Tein muutaman noita ja eripaksuisia, paksuus vaihtelee tuossa kytkinkäpälän kohdalla 4-10mm.





                                edit. piti laittaa paksuin 10mm spaceri painelaakerin alle ja kytkimen työsylinteriä jatkaa reilu 10mm. Toimii kun junan vessa nyt!
                                Last edited by bemmeri; 01-07-2014, 19:49.
                                EVERYTHING | WORKS

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎