Löytyyhän suomestakin Clutchnetin jälleenmyyjä.
Sachs sre 765 +e39 m5 massalevy
Collapse
X
-
Noista clutchnetin kytkimistä löytyy sitten jonkun verran huonoja kokemuksia, googlettakaa!
-Timo
Comment
-
Niin löytyy, itsellänikin on hyviä ja huonoja kokemuksia.
Takuu toimi ainakin omalla kohdallani hyvin ja sain uuden levyn hajonneen tilalle ilman mitään kuluja, vaikka hajonnut levy olikin ollut käytössä jo 2vuotta ja ostettu eräästä nettikaupasta ison veden takaa. Takuu asiat hoitui suht näppärästi sähköpostilla suoraan valmistajalle ja siellä posteihin vastaili muistaakseni Oleg niminen jantteri.
Toki ostan mielummin Sachsin kytkin tuotteita, mutta kun tuote valikoima on Sachsilla ikävän suppea näiden erikoisempien jousitettujen levyjen suhteen, niin joutuu tyytymään näihin halpatuotteisiin.
Joskus tuli pyöriteltyä erästä jousitettua levyä käsissä ja siinä ainakin olisi ollut mahdollista tehdä esim. lankasahaamalla uusi booritus jolla sen olisi saanut käymään 6v askiin.Last edited by Daa Daa; 24-03-2014, 15:40.
Comment
-
Villinä heittona, saako noita keskiöitä uudelleen niitattua levystä toiseen .. ?ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Voisitko antaa vähän vinkkiä että mitä levyä itse käytit ?Originally posted by hirvonen View Postsillä tyylillä itselle tein.. sopiva levy ja blingfactoryltä booriosa..
siellä ei keskiön vaihtokaan paljoa maksa, jos ei itsellä rahkeet riitä..
Aika monessa levyssä näyttää olevan boorti kiinteästi levyssä joten niihin ei niin vaan booritusta vaihdeta.Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.
E60 M5
I3 120AH
Comment
-
Laatikko on kiinni tällä hetkellä ja en voi varmistaa ite.


Niin mitä käytännön eroa on kyseisillä osilla ja onko vaihtokelpoisia keskenään? "Musta" on vanhempaan, 265mm kytkimen kaverina ja "valkea" uudemmissa on 240 kygällä ja paljon muitakin malleja/laatikoita. Laatikko on kuitenkin sama molemmissa tapauksissa (420G). Pituus ilmoitetaan sama, 20mm molemmille. Pitäis varuilta tilata tuollainen jos joutuu vielä laatikon puottaa pois, mutta liekö sama kumpaa käyttää? Tuo valkea, yleisemmin käytössä oleva on helpommin saatavilla.
"Vanha"
http://www.realoem.com/bmw/partxref....eur=&details=1
"Uudempi"
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=21511223328
Näköjään löytyy myös pronssisia nippoja, maksaa jokusen kympin.Last edited by TuoAntti; 18-04-2014, 09:19.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Omassa 5v 310z zf laatikossa oli juuri tommonen valkonen. En mä nää että mitään toiminnallista eroa olisi jos pituus on sama. Se kytkinkäpälän päätä pitelevä "jousi" asettuu muistaakseni tohon uraan joka ainaki valkosessa näkyy. Jousta ei osannu kl mulle myydä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Eikö ne muka tolla numerolla löytäneet jousta? 21517570284 :thinkOriginally posted by Urpo_rotta View PostOmassa 5v 310z zf laatikossa oli juuri tommonen valkonen. En mä nää että mitään toiminnallista eroa olisi jos pituus on sama. Se kytkinkäpälän päätä pitelevä "jousi" asettuu muistaakseni tohon uraan joka ainaki valkosessa näkyy. Jousta ei osannu kl mulle myydä.
Schmiedmann ainakin löytää jousen ja nipukan 21511223328Aprilia RSV4
Comment
-
Kl mulle tuon nappulan möi. Jousta se ministeri ei osannut myydä. Tapauksesta aikaa vuosi.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Meinasin vielä jos tekisi 5mm spacerin varuiksi siihen painelaakerille. Paketti on kasassa toistaiseksi ja asentaja tämän viikon lomalla, niin en saa mitattua ite.
Niin, oisko kellään painelaakeria käsillä ja vois mitata painelaakerin, niin saisin sorvattua sopivan läpykän valmiiksi?
Ko laakeri löytyy e39 540i/M5 e46 M3, e60 545i, e31 840i, etcEVERYTHING | WORKS
Comment
-
Piti ottaa mitat vanhasta painelaakerista, toivottavasti passaa tuohon käytössä olevaan.Originally posted by bemmeri View PostMeinasin vielä jos tekisi 5mm spacerin varuiksi siihen painelaakerille. Paketti on kasassa toistaiseksi ja asentaja tämän viikon lomalla, niin en saa mitattua ite.
Niin, oisko kellään painelaakeria käsillä ja vois mitata painelaakerin, niin saisin sorvattua sopivan läpykän valmiiksi?
Ko laakeri löytyy e39 540i/M5 e46 M3, e60 545i, e31 840i, etc
Tein muutaman noita ja eripaksuisia, paksuus vaihtelee tuossa kytkinkäpälän kohdalla 4-10mm.
edit. piti laittaa paksuin 10mm spaceri painelaakerin alle ja kytkimen työsylinteriä jatkaa reilu 10mm. Toimii kun junan vessa nyt!Last edited by TuoAntti; 01-07-2014, 19:49.EVERYTHING | WORKS
Comment
Comment