memebuy23buy

e39 touring ja äänetoiston parannus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BenDilde
    replied
    Originally posted by ppeetu View Post
    Itse asensin omaan sedaniin pioneerin 8" aktiivisubin, ja oon ihan tyytyväinen ollut. Bassoa ei ole todellakaan liikaa, mutta tuntuu tuovan vahvuutta koko äänitaajuudelle, ja äänenlaatu parani. Pidin vakio mankan, ja asensin linjamuuntimen takakaijuttimille josta lähtee sitten rca.

En tiedä miten paljon vakio soitin "vaimentaa", ja kiinnostusta olisi vaihtaa tilalle jokin e39 orkkis näyttösoitin, en vain tiedä menevätkö miten hyvin yhteen (oma vm-96) ja onko niissä parempi äänentoisto...
    Mistä sait vahvarille herätteen? Itsellä olisi hyllyssä yksi n. 15 vuotta vanha Sonyn Xplodin 500w vahvari johon ottaisin myös kaiutinlinjasta signaalin ettei tarvitse sisustaa aukoa ja jäisi orggissoitin paikalleen.

Leave a comment:

• Jasuuu
    replied
    Originally posted by petterihi View Post
    Tämä kiinnostaa myös, erityisesti kohta 1. itsellä perus Business RDS kasetilla ja 2-tie kaiuttimilla ilman subbaria. Ideana hommata kiinanavi/eonon, mallista ei vielä päätöstä mutta BT tulee tuon kautta.

Kohtaan 2 olen miettinyt Basserin lootaa, vahvistimen paikka ja malli vielä hakusessa.
    Itsellä tuollainen lodju takakontissa, on muuten helvetin tiukalla soviteella kolossaan. Ei ihan huvikseen viitti akkua tarkistella.

Leave a comment:

• TJJ
    replied
    Onko nuo Basserin ovien sovituspalat tehty MDF:stä kuten mainostetaan? Kuvissa materiaali näyttää enemmänkin vanerilta.

Leave a comment:

• gedu
    replied
    Oma äänentoiston parannus rojekti otti askeleen eteenpäin, kävin hakemassa kasan Hertzin tuotetta.

HCP4 ja HCP2X vahvarit, ESK165L.5 erska, ES250.5 subi ja muovikassillinen asennustarviketta. Vielä tarvitaan tiivistettä, ruuveja ja tärkeimpänä aikaa

Basserin subiloota joka asemoituu akun päälle oli jo hommattuna, samoin 6,5" sovitepalat etuoviin (basserin myöskin)

Vakiohifit ensimmäisellä käyttöönottopäivällä rekisteriotteessa (19.1.2001) ovat sen verran kamalat, että ei viitsi kuunnella edes puhetta radiosta, mielummin pitää koko TopWay Androidin hiljasena. Eiköhän tuosta jotain saada aikaiseksi, mutta millä aikataululla...

Nuorin vintiö saa 4 viikkoa täyteen ikää mahan ulkopuolella tällä päivämäärällä, noin 12 tuntia eteenpäin

Leave a comment:

• petterihi
    replied
    Originally posted by gedu View Post
    Samalla kun tilaat basserin lootan otat mukaan etuoviin 6,5" sovituspalat

Valikoima laajenee etupään erillissarjassa kummasti. Vahvistinta kun ei valitse halvimmalla ensin, niin saa sopimaan takakontin lattian alle.

Tämä siis autolle, missä ei ole tehtaalta tosiaan muuta kuin perusradio ilman erillistä vahvaria. Basserin loota kun istahtaa akun päälle takakonttiin, eli juuri sinne missä taitaa olla tehtaan vahvarit ym laitteet.
    Meinasin ottaa takakaiuttimet pois pelistä ja niiden piuhalla vahvistimeen. Onkos tuo Basserin myymä CALIBER CA250 vahvistin mistään kotoisin? Samassa paketissa menisi ja mahtunee vasemman puolen roinalaatikkoon. Kovia paineita ei haeta.

Leave a comment:

• gedu
    replied
    Originally posted by petterihi View Post
    Tämä kiinnostaa myös, erityisesti kohta 1. itsellä perus Business RDS kasetilla ja 2-tie kaiuttimilla ilman subbaria. Ideana hommata kiinanavi/eonon, mallista ei vielä päätöstä mutta BT tulee tuon kautta.

Kohtaan 2 olen miettinyt Basserin lootaa, vahvistimen paikka ja malli vielä hakusessa.
    Samalla kun tilaat basserin lootan otat mukaan etuoviin 6,5" sovituspalat

Valikoima laajenee etupään erillissarjassa kummasti. Vahvistinta kun ei valitse halvimmalla ensin, niin saa sopimaan takakontin lattian alle.

Tämä siis autolle, missä ei ole tehtaalta tosiaan muuta kuin perusradio ilman erillistä vahvaria. Basserin loota kun istahtaa akun päälle takakonttiin, eli juuri sinne missä taitaa olla tehtaan vahvarit ym laitteet.
    Last edited by gedu; 01-12-2016, 22:52.

Leave a comment:

• petterihi
    replied
    Originally posted by Jasu View Post
    Koko päivän taas kerran lukenut sivuja läpi, saamatta mitään järkevää kasaan.

1. mikä bolt-on kaiutinjärjestelmä touringiin?
    2. helpoin päivitys subbarille?
    3. hyvä bluetooth cd-vaihtajan tilalle

Autossa alkuperäiset hifit. VIN GV55276

Leave a comment:

• Jasu
    replied
    Koko päivän taas kerran lukenut sivuja läpi, saamatta mitään järkevää kasaan.

1. mikä bolt-on kaiutinjärjestelmä touringiin?
    2. helpoin päivitys subbarille?
    3. hyvä bluetooth cd-vaihtajan tilalle

Autossa alkuperäiset hifit. VIN GV55276

Leave a comment:

• duuk
    replied
    Originally posted by Haa_ View Post
    Ethän viittis laittaa jotakin tyyppiä tai linkkiä ko. boksiin, ku ite kaipailisin jotakin edullista vaihtoehtoa 20 biisin levyjen lisäksi. Ja kun mikään ei oikein tunnu toimivan 2000 vuoden DSP setissä...???
    Ihan ebay:sta sellanen usb / aux purkki dsp johtosarjalla

Tuossa samanlainen:

Googlella löytää hyvin kaikkea

Tuossa dsp kit erikseen http://www.ebay.de/itm/Yatour-DSP-Ad...wAAMXQuTNTMu3V
    Last edited by duuk; 06-02-2016, 16:36.

Leave a comment:

• Haa_
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Mulla on joku kiinan purkki ebaysta ja siihen dsp johtosarja..

Pelaa joo mutta mieli halajaa kyllä jotain muuta ratkaisua..

Onko sit ainoa vaihtoehto dynavin navi hässäkkä joka pelaa dsp systeemin kanssa? Ainakin kaikki ebay.de kiinannavit ilmoitetaan ettei sovi dsp hifien kanssa :think
    Ethän viittis laittaa jotakin tyyppiä tai linkkiä ko. boksiin, ku ite kaipailisin jotakin edullista vaihtoehtoa 20 biisin levyjen lisäksi. Ja kun mikään ei oikein tunnu toimivan 2000 vuoden DSP setissä...???

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    Puhelimen näprääminen lähinnä on itseä haittaava tekijä tuossa ratkaisussa..

Kuuntelen aux:n kautta spotifytä tai nettiradioita puhelimella..
    Ei kai itse purkissa mitään. Tai no koitin muistitikulla niin tais tunnistaa vain kaksi kansiota sieltä..
    Myy mulle noi palikat sitten jos heivaat ne itse mäkeen

Leave a comment:

• duuk
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Mikä siinä purkissa mättää ?
    Puhelimen näprääminen lähinnä on itseä haittaava tekijä tuossa ratkaisussa..

Kuuntelen aux:n kautta spotifytä tai nettiradioita puhelimella..
    Ei kai itse purkissa mitään. Tai no koitin muistitikulla niin tais tunnistaa vain kaksi kansiota sieltä..

Leave a comment:

• Peltsii
    replied

Onko sit ainoa vaihtoehto dynavin navi hässäkkä joka pelaa dsp systeemin kanssa? Ainakin kaikki ebay.de kiinannavit ilmoitetaan ettei sovi dsp hifien kanssa :think
    Mikä siinä purkissa mättää ?

Leave a comment:

• duuk
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    E39 4:3 navilla ja DSP Pro hifeillä. 6cd vaihtaja löytyy myös. Mitäs purkkia suosittelisitte tuon CD vaihtajan tilalle, johon saisi AUX/bluetooth ?

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    E39 4:3 navilla ja DSP Pro hifeillä. 6cd vaihtaja löytyy myös. Mitäs purkkia suosittelisitte tuon CD vaihtajan tilalle, johon saisi AUX/bluetooth ?

Leave a comment:

Working...
X