Originally posted by _nixu_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 touring ja äänetoiston parannus
Collapse
X
-
tuota _nixu_, miksi et ryöstänyht takakajareilta niin ei tarttisi ottaa niitä pois pelistä?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Posttuota _nixu_, miksi et ryöstänyht takakajareilta niin ei tarttisi ottaa niitä pois pelistä?
Ehkä jos eteen vielä erillissarjan päivittää niin alkaa olla niin hyvä kuin pikkulaitolla tuosta saa. Nytkin soi jo ihan kivasti.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostEi kun otin tarkoituksella pois, ei ne alkuperäiset siellä mitään hyödytä. Särkee kun vähänkään laittaa volumea
Ehkä jos eteen vielä erillissarjan päivittää niin alkaa olla niin hyvä kuin pikkulaitolla tuosta saa. Nytkin soi jo ihan kivasti.
Aika muovinen ääni tulee vieläkin vaikka vaihtoi erkka sarjan eteen rainbow sax 5.25, lienekkö auttais tuon muovikotelon puhkaisu?
Comment
-
-
Originally posted by ToniK View PostAika muovinen ääni tulee vieläkin vaikka vaihtoi erkka sarjan eteen rainbow sax 5.25, lienekkö auttais tuon muovikotelon puhkaisu?
Tuolla viestistä #17 eteenpäin on minun kokemuksia: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=211319
Comment
-
-
Originally posted by ToniK View PostAika muovinen ääni tulee vieläkin vaikka vaihtoi erkka sarjan eteen rainbow sax 5.25, lienekkö auttais tuon muovikotelon puhkaisu?
Comment
-
-
Originally posted by E.K. View PostEtte varmaankaan tarkota niitä tavaratilan katossa olevi kajareita, jotka on ruuveilla kiinni sen pois kammettavan suojaritilän alla. (mulla ku ei muita kajareita ole katossa)
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKestääkö orggis hifi vahvistin jos laittaa 4+4ohmisen orggis subbarin tilalle 2+2ohmisen?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEi kestä. Ja noin muutenkin tuo hifi-vahvistin on 15W/kanava ja täysi vitsi oikeassa subbarikäytössä. Laita se erillinen vahvistin tai aktiivisubbari. Sellainen joka ottaa kaiutintasoista signaalia, jolloin sille voi kytkeä nuo nykyään elementeille menevät johdot.
Edit: Subbarin liittimeen tulee 8 johtoa. 4 keltaista ja 4 sinistä harmailla ja mustilla raidoilla. Yksi keltainen pari ja sininen pari tulee. Samoin lähtee takaovien diskanteille sininen ja keltainen pari. Kokeilin normaali kotikaiuttimella, tulee koko taajuus alue. Eli noista voisi jatkaa vaikka koaksiaalit taakse tai ottaa lähdöt vahvarille. Takakontin kattoo tulee vain keskiääni.Last edited by Bmw Master; 11-12-2012, 13:14.
Comment
-
-
Tuo touringin subbari ja takadiskantit on hifi-systeemissä ihmeellinen viritys. Kaikki muut kanavat on aktiivisesti suodatettu vahvistimessa, mutta tuossa ajetaan koko kaista tuonne ja yritetään suodattaa subbarille matalat vain yhdellä kelalla ja diskanteille yhdellä konkalla. Tuntuu kuin suunnittelijoilta olisi unohtunut vahvistimesta yksi kanava ja sitten kehitettiin tuollainen. DSP-systeemissä tuo asia on paljon paremmin.
Mutta helppo tuohon on vahvistin kytkeä, akku kun on kontissa ja herätteenkin löytää helposti (tai sitten hankit sellaisen vahvistimen joka herää kaiutinsignaalista).
Takaovien diskantit kannattaa jättää irti eli otat signaalin tuolle liittimelle tulevista johdoista. Sitten jos tekisi vielä niistä kattokaiuttimista passiivisen surroundin eli elementit sarjaan ja ohjaus vain plus-nastoista, väliin säätövastus.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJuuri niitä katossa olevia. Ritilää yritin vääntää irti useammasta kohtaa, mutta ei irronnut ja alkoi kuulostaa siltä että kohta hajoaa jotain. Sellainen ritinä kuului kun olisi liimaa välissä.
Comment
-
Comment