Millaista 10" elementtiä kannattaisi sovitella Basserin E39 Touring laatikkoon? Suljettu 15 litraa siis. Itsellä nämä hifi-hommat vielä hakusessa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 touring ja äänetoiston parannus
Collapse
X
-
Oikeen mistään löytänyt infoa. Mitä kautta takakaiuttimille menee johdot touringissa. Takakontista en löytänyt mistään kun edellisessä touringissa ne löyty sieltä.
Pitääkä tuosta kattoverhoilua raotella vai mahtaako ne löytyä jostai takapenkin alta?
Perus business cd ilman mitään hifisysteemeitä
Pari bemaria
Comment
-
-
Originally posted by Prison View PostOikeen mistään löytänyt infoa. Mitä kautta takakaiuttimille menee johdot touringissa. Takakontista en löytänyt mistään kun edellisessä touringissa ne löyty sieltä.
Pitääkä tuosta kattoverhoilua raotella vai mahtaako ne löytyä jostai takapenkin alta?
Perus business cd ilman mitään hifisysteemeitäOriginally posted by ToniK View PostKuskinpuolen takapenkin pilarista nousee kattoon piuhat2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Ostin tässä joulun alla käytetyn Basserin E39 touring kotelon ja mukana tuli Phoenix Gold SXT10D2. Enpä tuosta elementistä osaa sanoa mitään, 4 ohmin kytkennällä näytti olevan. Autossa on nyt Eonon GA8102, joten ajattelin vetää sen subbari-RCA:n konttiin ja sinne lattian alle vahvistin.
Vaan minkäslainen vahvistin tuohon olisi ok? Mitään kovia paineita ei haeta.
Olisiko esim. tämä mistään kotoisin? https://www.autoviihde.com/txxtr.html
Comment
-
-
Tuli audisonit laitettua eteen ja nyt rämisee inhottavasti kun soittaa kovaa. Ovet vaimennettu ja viulua leikattu päästä auki? Mitä tuolle viululle kannattaisi tehdä että saisi soimaan kerralla ihan ok? Alkaa olemaan jo liian tuttua toi oven availu
Edit. Nyt lähti soimaan hyvin kun porasi kuppiterällä reiän viuluun ja leikkasi sen takan olevan eristeen. Tämän jälkeen kun vielä dynamatilla tiivisti liitoksen ja päällysti viulun niin avot! Lisäksi pääty on hyvä leikata auki (ohut pää) ja takapauolta ekaan sauma kohtaan. Näillä pääsi jo ihan siedettävään äänenlaatuun. Autan mielelläni jos joku kamppailee saman ongelman kanssa!Last edited by Sla73r; 07-08-2018, 18:09.
Comment
-
-
Toukkaan jotain helppoa jytkeen lisäystä orkkiksen rinnalle.
Olisko Audisonin aktiivista helpotusta? Onko tuosta kenelläkään kokemusta? Tai pienempikin kelpaisi, jos saisi sen sullottua orkkis subin tiloihin piiloon. Löytyykö apuja?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostToukkaan jotain helppoa jytkeen lisäystä orkkiksen rinnalle.
Olisko Audisonin aktiivista helpotusta? Onko tuosta kenelläkään kokemusta? Tai pienempikin kelpaisi, jos saisi sen sullottua orkkis subin tiloihin piiloon. Löytyykö apuja?
Todella hyvin soiva subi, josta lähtee puhdasta painetta yllättävän paljon kokoisekseen ja näppärä pikaliitin eli helppo heivata tieltä pois kun tilaa tarttee. F11 asennus/testijuttu löytyy TÄSTÄ ja Hondaprojektiin meni kontin pohjan alle piiloon juttu löytyy TÄSTÄ.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
-
Voinko ottaa suoraan alkuperäisen subbarin johdoista signaalin linjamuuntimelle? Entä mistä voin "lainata" virtaa muuntimelle?
edit. Voi ottaa. Käytin niitä neljää keskimmäistä. Ja linjamuuntimelle otin suoran virran blokilta.Last edited by Jasu; 12-12-2018, 19:28.
Comment
-
-
No ei tuokaan ollut hyvä ajatus. Sitten kokeilin tätä Bavsoundin ohjetta vahvistimen päästä. Edelleenkään ei tule tarpeeksi voimaa taakse. Tuleeko takapäähän huomattavasti vähemmän virtaa? Mistä tuo signaali kannattaa ottaa?
Comment
-
-
Mulla on volsussa tämmönen. Sitä moni mainostaa parhaaksi. Osaa noukkia mitävaan signaaleja...Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Jotenkin epäilen tuota linjamuunninta, koska kun kuuntelen etupäällä, niin sitä voi kuunnella melko lujaa. Volume saa olla täysillä eikä riko edessäkään ja siitä kun vaihdan takapäähän niin se soi ainakin puolet hiljempaa (rikkomatta sekin).
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostAudison Connection SLI 2
Jotenkin epäilen tuota linjamuunninta, koska kun kuuntelen etupäällä, niin sitä voi kuunnella melko lujaa. Volume saa olla täysillä eikä riko edessäkään ja siitä kun vaihdan takapäähän niin se soi ainakin puolet hiljempaa (rikkomatta sekin).
Nyt en ihan pysy kärryillä... Soiko siis auton alkuperäinen kokoonpano "epätasapainoisesti"? Fader kohdallaan?
Aktiivisubiahan olit asentamassa. Eikö sille siis signaali ole "riittävä"? Gainia vaan ylöspäin...?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostJaa, hmm.
Nyt en ihan pysy kärryillä... Soiko siis auton alkuperäinen kokoonpano "epätasapainoisesti"? Fader kohdallaan?
Aktiivisubiahan olit asentamassa. Eikö sille siis signaali ole "riittävä"? Gainia vaan ylöspäin...?
Ei auta aktiivissakaan vaikka laittais kaikki kaakkoon. Jossain on häikkää ja mä en nyt tajua että missä. :think
edit. Aktiivisena on tämä pieni DLS ACW10Last edited by Jasu; 20-12-2018, 09:29.
Comment
-
Comment